Vahva booli ilman kirkasta ?

Nimetön

Eli olen viikon sisällä pitämässä juhlat sen kunniaksi, että täytän 18. Mulla on suunnitelmissa tehdä vieraille booli, mutta voiko sen toteuttaa juomasekoituksilla, kun en saa vielä alkosta kunnon viinaa? ja miten tää toteutus käytännössä... kuinka paljon tarvitaan esimerkiks jotain vodkasekoitusta (18t-%) booliin suhteessa muuhun että siitä tulee hyvää.

6

1954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

      Tarviiko sen kovin vahvaa olla? Kokeile sangriaa, ohjeita löytynee googlettamalla.

    • blandista vaan

      sillä siitä selviää. Paras booli olisi seuraava:
      8 pulloa Sorbusta
      1 kpl pakastemansikka

      &;D

    • nimekäs

      minkään seurustelujuoman tarkoituksena ei suinkaan ole nopea ja tehokas humaltuminen, viinejä ja booleja masitellaan ja vettä juodaaan janoon. Älä opettele itseäsi humalahakuisuuteen, vaan nauti mausta ja ennen kaikkea ruoasta.

    • ö, hö robblönöö kröö

      Vanha lanka mut jos Alko ei myy jäykkää viinaa, niin Superalko myy. Ainakin jos asut Helsingissä tai lähitienoilla niin Tallinnaan on lyhyt matka.

    • gty_

      Jos nyt kuitenkin laitetaan tänne ihan vakavissaan tehty resepti....

      Alkosta löytyy vahvoja viinejä. En muista nimiä ulkoa, mutta ekana mieleeni tulee sellainen pullo tai tonkka, jonka kyljessä on vanhan vaarin kuva. Olisikohan sen nimikin ollut peräti vaarin viini tms. Mutta kysy myyjältä vahvoja viinejä, niissä on muutama voltti enemmän kuin tavallisissa.

      Tämän perusreseptin voit tuplata, triplata, kerrot vain ainesten määrän kahdella, kolmella jne.

      Perusannos:

      2 pulloa vahvaa vaaleaa viiniä, esim. vahva omenaviini. Esim se mainitsemani vaariviini, jota pitäisi löytyä omenan makuisena.

      1 tölkki mehua. Mieluiten vahvaa, kunnon tuoremehua. Siis ei mitään tiivistettä tai sokerilla höystettyä kattimattia. Kokeile God Morgonin Bifiduksen omenaa. Sain testiin tätä Hopottajat-suosittelupalvelun kautta. Tölkin korkki on vähän huono, mutta itse tavara hyvää, sisältää vatsalle hyvää tekeviä bakteereja, niin ei mene pakki aamulla sekaisin :) Mut kyseessä siis tämä mehu:

      http://godmorgon.com/bifido/fi/

      1 iso pullollinen (1,5 litraa) maustettua vissyä, esim. omenalla, sitruunalla tai raparperilla höystettyä vissyä

      Kourallinen basilikaa revittynä

      Kourallinen minttua revittynä

      Jäitä

      Ohuita omenan viipaleita

      Yrteillä saat kivaa mausteisuutta, glamouria ja aikuisempaa fiilistä booliin. Boolin voi tarjoilla skumppalaseista tai korkeista, kapeista laseista, joiden kylkeen voi kiinnittää sitruunan viipaleen.

      Hauskoja juhlia ja onnea!

    • Melko hyvä

      "Vaariviini" ON nimeltään Huttunen. Se on kuin mehupurkki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe