VUODEN MIESARTISTI 2007!!!

Kari fani

Upeeta Kari sai iskelmägaalassa vuoden 2007 miesartisti palkinnon!!!
Oikeelle miehelle meni palkinto!!!

8

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ja kun tuo oli Iskelmäradion äänestys, niin ne muut ehdokkaat taas tietää ( eli oli jotain luokkaa Jorma Kääriäinen tms. ), mut onnittelut Karille kuitenkin !

      • Tuomariston jäsen

        ....
        Kirveleekö?
        No, kirveleehän se ja tosi rankasti!


    • Vuoden 2007.....

      Mies artisti ja myydyin albumi palkinnon sai myös.....ONNEA KARILLE;olet mun suosikki numero1

      • Facta mikä facta

        tule olemaan myös vuoden 2008 myydyin.


    • niin on

      hyvä, että iskelmäkin alkaa soittaa olan levyttämiä kappaleita. Tähän astihan niitä ei juuri ole kuulunut siitä tuutista, mutta kun perintöprinssi levyttää, niin johan Ojalakin antaa periksi. Eli kun kuningas ei ole kelvannut kaikkitietävälle Ojalalle, niin onneksi saadaan tätä kautta Olaa tunnetuksi myös nuoremmille kuuntelijoille.

      • Joo-o... mut Kari Tapio ei ole mikään Olavi Virran perintöprinssi, mun mielestä ainakaan.
        Olavi Virralla oli aika erityylinen ääni, kuin mitä Kari Tapiolla on.


      • Pure Lure
        Justiinax kirjoitti:

        Joo-o... mut Kari Tapio ei ole mikään Olavi Virran perintöprinssi, mun mielestä ainakaan.
        Olavi Virralla oli aika erityylinen ääni, kuin mitä Kari Tapiolla on.

        Karin ja Olan lauluäänessä ja äänenmuodostuksessa on hyvin paljon samaa, sen ovat todenneet monet alan ammattilaiset. Ei kyllä tarvitse edes olla ammattilainen todetakseen äänien samankaltaisuudet.
        Kuuntele Karin levyttämä Meren kuisketta. Voisi jo melkein kuvitella Olan laulavan.

        Älä justiina tule tänne paukkuttamaan taas läpiä päähäsi!

        Jälleen kerran justiina riepu yrittä päteä? Täytyy ihmetellä, millaisilla puukorvilla olet varustettu?

        Kari on Kari ja Ola on Ola.
        Kari ei varmasti halua olla kenenkään manttelinperijä. Korniahan se olisikin.

        Ola oli aikalaisista kollegoistaan selkeästi edukseen erottuva taiteilija.
        Kari Tapio on sitä nyt.


      • wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

        Joo-o... mut Kari Tapio ei ole mikään Olavi Virran perintöprinssi, mun mielestä ainakaan.
        Olavi Virralla oli aika erityylinen ääni, kuin mitä Kari Tapiolla on.

        No kari itse ei ole missään sanonut olevansakaan kenenkään perintöprinssi.
        Kuulin tässä päivänä muutamana hänen haastattelunsa ja siinä hän sanoi, ettei edes yritä matkia Olaa, koska arvostaa häntä niin paljon. Sanoi jopa, ettei pysty siihen.

        Katsos Justiinax, kun oikealla taiteilijalla (kuten Klabbilla) on varaa olla aivan oma itsensä, ei tarvitse joka kissanristiäisissä kehua itseään ja kertoa samoja jorinoita koulutuksestaan.
        Klabbilla on ÄÄNI, jonka hän on saanut synnyinlahjaksi.

        Koska en ole asiantuntija, en ala ruotia noiden kahden taitavan miehen ääniä. Molempia olen kuitenkin kuullut livenä, laulamassa ja puhumassa ja yksi yhteinen piirre heillä ainakin on, mitä ääneen tulee....kummankin puheääni poikkeaa merkittävästi lauluäänestä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe