mistä nainen pissaa??

kysymys.............

olen 18v jätkä enkä vielä tiedä että mistä nainen pissaa? tuleeko se pissa pillusta vai perseestä?

45

16626

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WatchMeBleeding

      Typerä kysymys.
      Molemmat arvaukset väärin.
      Virtsaamiseen on ihan oma pikkuinen reikänsä, joka sijaitsee siinä pillureiän yläpuolella.

      • jossain vaiheessa selviää s...

        Tosiaan, virtsalle on oma reikänsä, joka sijaitsee pillureijän yläpuolella.

        Pillureikä taas sijaitsee persereijän yläpuolella. Sillä oletuksella, että katsot naista päältä päin kun hän on selällään.

        Virtsaputken suu ei sitten sijaitse kuitenkaan niin paljon pillunreijän yläpuolella, että klitoriksessa, joka on se "pikkupippelin" näköinen juttu. Virtsa tulee siis pillunreijän ja klitoriksen välistä, melko hyvin maastoutuneesta pienestä aukosta.

        Jos tekee mieli vielä tarkemmin selvittää asiaa, niin wikipediassa ainakin on melko selkeät kuvat tästäkin asiasta, hakusanana voi käyttää "sukupuolielimet" tai vaikkapa "virtsarakko". Eiköhän löydy.


      • Anonyymi

        Evoluutiossa kehittymisen vuoksi on olemassa kahta virsaputken pään sijaintia. Virtsaputki ja virtsaputken pää sijaitsevat naisella klitoriksessa mutta virtsaputken pää sijaitsee vaihtoehtoisesti myös klitoriksen ja vaginan välissä.


      • Anonyymi

        No minä en pissaa siitä ylimmästä reijästä vain keskeltä, onko tämä sairaus kaverit väittää niin.


    • sieltä..

      ..pillun huulien välistä. Jos huulet ovat kiinni, niin sitä ei oikein näe, se suihku leviää, mutta jos huulet raottaa, niin silloin kaikki lentää päälle, eikä silloinkaan näe...mutta se reikä on siellä sellainen pieni nystyrä, ihan kuin pieni kulli...ainakin mun systerillä se menee suunnilleen noin.

      • Tietoa on

        Useimmiten naisen suusta, mutta enempi siinä on paskaa.


      • ent kuronen.
        Tietoa on kirjoitti:

        Useimmiten naisen suusta, mutta enempi siinä on paskaa.

        Kaikki on jus sitä p:..kaa


    • joka kysyy...

      Oon tavannu aikasemminkin miespuolisia henkilöitä jotka ei oo oikeesti tienny, et naisella on kolme reikää....!!!

      • Ympäristöasiamies

        että viis viikkoo maariasta vappuun, tuuman verran perslävestä vittuun.


      • Mutta ei sinua
        Ympäristöasiamies kirjoitti:

        että viis viikkoo maariasta vappuun, tuuman verran perslävestä vittuun.

        sovi päästää oppaaksi kun ohjaat ap:ta väärään paikkaan, ..vaikka ohjeet sinänsä ovatkin oikein p:stä v:hen.
        Mutta kun kysymys kuului, mistä nainen pissii, niin opastuksesi ei paljon auta.


    • näin on.

      Näin se on.

      • andré

        sijotettu keskelle huvipuistoa, kummaa suunnittelua harasoo!


    • seksi

      oon nainen ja tiedän että pissa tulee pimpasta

      • mamman pojat

        ettekö tosiaan tiedä naisen pillusta, että kolmesta reiästä tulee jotain....ajoittain. Teillä miehillä on niin yksinkertaiset vehkeet, ettei juuri tartte aivoja käyttää niiden toimiessa. Naiset on varustettu aivan eri jutskilla ja niiden pitää laskea ihan muuta kun housuunsa. Anteeksi miehet, mut näin se joskus on..


      • kuolla
        mamman pojat kirjoitti:

        ettekö tosiaan tiedä naisen pillusta, että kolmesta reiästä tulee jotain....ajoittain. Teillä miehillä on niin yksinkertaiset vehkeet, ettei juuri tartte aivoja käyttää niiden toimiessa. Naiset on varustettu aivan eri jutskilla ja niiden pitää laskea ihan muuta kun housuunsa. Anteeksi miehet, mut näin se joskus on..

        nauruun:D mut kaipa tommonen tietämättömyys on sit normaalii:DD


      • naisilla..
        mamman pojat kirjoitti:

        ettekö tosiaan tiedä naisen pillusta, että kolmesta reiästä tulee jotain....ajoittain. Teillä miehillä on niin yksinkertaiset vehkeet, ettei juuri tartte aivoja käyttää niiden toimiessa. Naiset on varustettu aivan eri jutskilla ja niiden pitää laskea ihan muuta kun housuunsa. Anteeksi miehet, mut näin se joskus on..

        ..on aina niitä haisevia kusirättejä housut täynnä ??


      • järjellinen
        naisilla.. kirjoitti:

        ..on aina niitä haisevia kusirättejä housut täynnä ??

        En ole kuullutkaan mistään kusiräteistä, ja nainen olen minäkin.


      • läpyskät...
        järjellinen kirjoitti:

        En ole kuullutkaan mistään kusiräteistä, ja nainen olen minäkin.

        ovat, joita luultavasti sinullakin on jalkojen välissä, tenoja tai sen tyyppisiä. Mainostavat kovasti uutta ja hyvää imukykyä. Nuoret kimulit ajelee tukka hulmuten pyörillä, ja nesteet vaan litisee satulassa,,,heh heh, niin, ja tunteehan sen hajun nyt joka paikassa, etenkin ostarien rullaportaissa..


      • typerys jätkä
        läpyskät... kirjoitti:

        ovat, joita luultavasti sinullakin on jalkojen välissä, tenoja tai sen tyyppisiä. Mainostavat kovasti uutta ja hyvää imukykyä. Nuoret kimulit ajelee tukka hulmuten pyörillä, ja nesteet vaan litisee satulassa,,,heh heh, niin, ja tunteehan sen hajun nyt joka paikassa, etenkin ostarien rullaportaissa..

        jos joku muija haisee se ei oopessyt itteään, sama pätee miehiin.
        läpyskät joita sanotaan tenaksi, ovat virtsan karkailuun tarkoitettuja suojia, myös miehille niitä tenoja on.
        eikä niitä käytä kaikki naiset, eikä virtsankarkailu tarkoita että niihin kustaan.
        vessa on sitä varten, tenat vain suojaa housuja jos aivastaessa,hyppiessä jne. karkaa yksi tippa pissaa. eikä ne haise, kun niitä käyttää oikein ja pesee ittensä päivittäin.


      • Anonyymi
        mamman pojat kirjoitti:

        ettekö tosiaan tiedä naisen pillusta, että kolmesta reiästä tulee jotain....ajoittain. Teillä miehillä on niin yksinkertaiset vehkeet, ettei juuri tartte aivoja käyttää niiden toimiessa. Naiset on varustettu aivan eri jutskilla ja niiden pitää laskea ihan muuta kun housuunsa. Anteeksi miehet, mut näin se joskus on..

        12 Vuoden jälkeen tuskin vastaat mutta eiköhän se meni ihan vaan niin että te olette itse liian monimutkaisia.


      • Anonyymi
        järjellinen kirjoitti:

        En ole kuullutkaan mistään kusiräteistä, ja nainen olen minäkin.

        Tarkoittaa niitä miehiä, jotka niitä käyttävät (fetissinsä kullakin) ja jos ei ne niitä muista asetella tuolinkarmille, oven päälle tai lämpöpatterille kuivumaan niin housuun jäävät. Housut on sitten niitä haisevia kusirättejä täynnä, kuten joku anonyymi mies on ilmeisesti omissa housuissaan jostakin syystä huomannu aromien kera.


    • miten käy

      Voiko nainen paukahtaa paksuksi, jos mies panee sitä kusireikään ilman kortsua?

      • sinä vaan

        sitä omaa kusireikääsi vaikka vanupuikolla. Ei tarvitse huolehtia taudeista tai ei-toivotuista raskauksistakaan.


      • Tsadaa!

        Ei, kyllä täytyy panna pilluun, ennen kuin paukahtaa paksuksi.

        Aika pieni veitikka muuten sinulla, jos kusireikään meinaat saada mahtumaan.. ;D
        ..mutta ehkä se pikkuinen tosiaan sinne mahtuu, kun panet ilman sitä kortsua. Naisella voi kyllä olla tuohon asiaan oma sanansa sanottavana.


    • WOWTUME

      NAINEN KUZEE PIPSASTA NAISTA NAIDAAN PIPSASTA NAINEN TUNNUSTELEE SORMELLA PIPSAANSA SELEVISIKÖ AAAÄLIÖ!!!???

    • äitiltä...

      ..se ainakin tulee sieltä karvojen välistä. Siellä on piilossa sellainen halkeama, ja sieltä se pissa tulee. Saunassa olen ihan läheltä nähnyt. Niin, ja kotonakin äitsi aina pyyhkii ja kuivaa karvojaan, ne kastuu aina melko pahasti...

    • pississ
      • hyyry-ukko

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suusta

    • Anonyymi

      U­us­­­i s­ek­­­sitea­tteri avautu­u Su­omeen! Ku­­­tsumme kai­­kk­­­i­­. Il­­­moit­­­tautumine­­n ryhmä­­­ämm­e tä­äll­­ä - http://6811222.com/H/0gNpx 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kerran kimppa tilanteessa nuoret miehet ihmettelivät samaa asiaa.
      Mieheni haki ämpäri ja sanoi minulle että näytetään pojille mistä nainen pissaa.
      Taisi olla miehellenikin eka kerta kun näki.
      Pari purkkia siideriå teki tehtävänsä,tuli aito pissa hätä.
      Vaan eipä se niin helppoa ollut kun kuvittelisi. Pissa ujosteli, mutta kun vähän aikaa pyllisteli pojat näki mistä tulee.
      Se kun pojat levitti pimppiin aiheutti että pissa tuli katkonaisesti.

      • Anonyymi

        😳😲(I)⛲🥤😍🥤🥤🥤🥤🥰😛🥤👅👅🥤🥤🥤🥤🥰😋👅👅👅👅🥤🤤😋🥰👅💖


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­­ts­­­um­­me sinut kä­ymään u­­udess­­­a cha­­­tissa! Mei­tä on yli mil­joona! 👉 http://3933444.com/H/0lAy 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Virtsaputken pää sijaitsee klitoriksessa. Ainakin siis itselläni. Koitin kädelläni klitoriksen päätä virtsatessani, eikä jäänyt epäselväksi virtsan tulevan klitoriksesta ulos. Katsokaa vaikka virtsaamista peilin avulla, jos ette muuten usko.

    • Anonyymi

      Etpä ole tainnut paljoa koulussa viihtyä...

    • Anonyymi

      En muuta tiedä mutta kustessa se suhisoo.

    • Anonyymi

      Muuten en tiedä mutta armeijan jälkeen kasvatin partaa ja tuli sillä vähän brassailtuakin. Naapuritalon mamma palautti maanpinnalle sanoen että tollaisen läpi hän on kussut jo 60 vuotta.

    • Anonyymi

      U­­­u­si s­ek­­si­­­tea­tteri ava­­­utu­u Su­­omeen! Ku­tsu­­mme kai­­­kki­­. Il­­­mo­it­tautum­­­ine­n ry­hmä­­ämm­­e tääl­­­l­ä - http://5555523.com/H/5kUa 👈

    • Anonyymi

      Juon naisen pissaa aamulla ennen töihin lähtöä, päivällä töissä eväiden kanssa juomana, illalla iltapalan kanssa. Pissa on elämäntapa jota en koskaan muuttaisi vaikka työt lähtisivät alta. Pissan voimalla menty jo kohta 30 vuotta ja loppua ei näy. Vauhti vaan kasvaa mitä vanhemmaksi elää. Nykyään käyn juomassa jo naapurin ruovankin pissat kun ei oman eukon pissa riitä mihinkään. Jatkuvasti hirveä jano päällä ja juomana tietysti pissaa. Niin kyllä joka toinen nainen suostuu pissaamaan suuhusi jos vain hoksaat pyytää.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      256
      2597
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1705
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      77
      1529
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1343
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1252
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1192
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1096
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1043
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      107
      975
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    Aihe