Kun jatkuvasti on epätietoisuutta viestien poistoista, kirjoitan aiheesta muutaman sanan.
REKISTERÖITY henkilö voi poistaa omat viestinsä.
Sheriffi tai Ylläpito voivat poistaa minkä tahansa viestin, ei kuitenkaan yksityistä viestiä ketjun keskeltä.
Olipa poistajana kuka tahansa, kaikki poistetun viestin jälkeiset viestit poistuvat.
Tuo eilinen Sunnuntain supinaa-viestini on ilmeisesti Ylläpidon poistama. Syytä en tiedä.
Ymmmärtäkää poistot!
6
720
Vastaukset
Tuskin ehdin sivua kääntää kun viestini oli jo poissa. Ihan kuin eilenkin!
Nyt viestini palautettiin. Ihmeellistä!Tämä touhu pitänee ottaa kuin myrskyssä keskustelu.
Välillä toinen tai toiset kuulee välillä ei.
Välillä tuuli vie sanat ja missään niitä ei näy, mutta myrskyssäkin voi huutaa uudelleen, jos huomaa sanojen kadonneen.- näin:
"Sheriffi tai Ylläpito voivat poistaa minkä tahansa viestin, ei kuitenkaan yksityistä viestiä ketjun keskeltä."
Kun vastaan aloittajalle, ja kukaan ei vastaa viestiini, se yksittäinen viesti voidaan tarvittaessa aivan mainiosti poistaa, ihan mistä tajansa ketjun kohdasta.
Jos siihen olisi joku vastannut, silloin poistuisivat nekin viestit. - on kommentti
näin: kirjoitti:
"Sheriffi tai Ylläpito voivat poistaa minkä tahansa viestin, ei kuitenkaan yksityistä viestiä ketjun keskeltä."
Kun vastaan aloittajalle, ja kukaan ei vastaa viestiini, se yksittäinen viesti voidaan tarvittaessa aivan mainiosti poistaa, ihan mistä tajansa ketjun kohdasta.
Jos siihen olisi joku vastannut, silloin poistuisivat nekin viestit.tarkoitettu.
- jaana.,.
eipäs suputella ruuneperi :)
heinällä lyön :) - lukea tarkkaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419
