On pikku ongelma: eli on alasvetopalkki jonka lopussa yksi tuotteista on vain puoliksi näkyvissä.
Tiedän kyllä miten saan framin korkeuden suuremmaksi (iframe..), mutta minkä nimiseen tiedostoon sellainen on yleensä määritelty? Kävin joitakin loogisia läpi mutta eipä löytynyt... (ei ole omaa koodia - päivittelen vain)
Missä on määritelty
framen korkeus?
1
210
Vastaukset 1
- Höpö.
Iframen korkeus on määritelty tietenkin joko sen sivun html-koodissa jossa se iframe-tagi seisoo, tai sitten tätä sivua koskevassa css-tiedostossa.
Ongelmasi ei tosin taida ratketa iframe-elementin arvoja muuttamalla, vaan frameen tuodun dokumentin muuttamisella. Sisällytettävän dokumentin määrityksiin laitat sitten joko reunuksiin tai alimpana olevaan elementtiin lisää marginaalia (margin-bottom) tai täytettä (padding-bottom).
Tökerömpänä kikkana voi laittaa tietenkin muutaman -elementinkin, mutta se nyt ei ole kovin elegantti ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921682
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601226- 861130
- 691039
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861033- 93897
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.34777- 65675
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172661Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652