Muuttuneen elämän tilanteen takia annetaan kaksi sympaattista n. 15-v punakorvakilpikonnaa hyvään kotiin. Itse olen aikoinaan pelastanut kilpparit huonosta kodista. Toivottavasti kilpparit löytäisivät nyt uuden hyvän huoltajan.
Mahdollista, mutta ei pakollista, ostaa myös 450 litran akvaario jalustalla, loisteputkivalaisin, pumppu ja kiviä yhteishintaan 150 euroa.
Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä 050 5260222.
-Sara-
Helsinki
Annetaan 2 punakorvaa ja myydään 450 l akvaario
4
844
Vastaukset
- Puikula-pulla
Itse en ole kiinnostunut kilpikonnista mutta on olemassa sellainen lehti kuin keltainen pörssi, sieltä voi löytää ilmoituksia eläimistä ja sieltä voi myös ostaa eläimiä sekä myydä eläimiä. Suosittelen ostamista ,ostin oman kilpikonnani sieltä ja toin sen hyvään kotiin. suosittelen keltasen pörssin ostoa
- Sara
Kiitos vinkistä Keltaisesta pörssistä. Laitoin sinnekin ilmoituksen ja seurailen ilmoituksia.
Vielä ei ole kilppareille löytynyt uutta kotia. Kohta meillä muutto edessä, joten kiirettä alkaa jo olla.
- merytiikeri
oletko jo saanut konnille kodin?
- Sara
Kilpparit löysivät jo uuden hyvän kodin. Myös akvaario on myyty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1425621Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072092- 1411535
- 1051376
- 1121376
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll311173Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1961168- 491137
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g671038IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57871