Muuttuneen elämän tilanteen takia annetaan kaksi sympaattista n. 15-v punakorvakilpikonnaa hyvään kotiin. Itse olen aikoinaan pelastanut kilpparit huonosta kodista. Toivottavasti kilpparit löytäisivät nyt uuden hyvän huoltajan.
Mahdollista, mutta ei pakollista, ostaa myös 450 litran akvaario jalustalla, loisteputkivalaisin, pumppu ja kiviä yhteishintaan 150 euroa.
Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä 050 5260222.
-Sara-
Helsinki
Annetaan 2 punakorvaa ja myydään 450 l akvaario
4
915
Vastaukset 4
- Puikula-pulla
Itse en ole kiinnostunut kilpikonnista mutta on olemassa sellainen lehti kuin keltainen pörssi, sieltä voi löytää ilmoituksia eläimistä ja sieltä voi myös ostaa eläimiä sekä myydä eläimiä. Suosittelen ostamista ,ostin oman kilpikonnani sieltä ja toin sen hyvään kotiin. suosittelen keltasen pörssin ostoa
- Sara
Kiitos vinkistä Keltaisesta pörssistä. Laitoin sinnekin ilmoituksen ja seurailen ilmoituksia.
Vielä ei ole kilppareille löytynyt uutta kotia. Kohta meillä muutto edessä, joten kiirettä alkaa jo olla.
- merytiikeri
oletko jo saanut konnille kodin?
- Sara
Kilpparit löysivät jo uuden hyvän kodin. Myös akvaario on myyty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081285
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129654- 67616
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?114449Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het30419- 52403
- 42400