oi nyt tarviin apua. mä rakastan yhtä lämppäriä meiän naapurissa, mut se on myynnissä. mikä pahinta se varmaan menee tosi nopeesti kaupaksi kun on niin kiltti, nuori ja oppivainen. oon käyny ratsastaa sitä vaikka kuinka useasti ja se on ihana ratsastaa. Mut kun vanhemmat ei suostu ostamaan sitä enkä saa itse kerätä siihen rahoja ja ostaa sitä kun meillä on jo kaks heppaa ja se riittää niille, et mikä avuksi?
help!
1
313
Vastaukset
- JohnnyTivio
Ei sun auta muu kuin hyväksyä tilanne. Oletko ajatellut sitä oikeasti, miksi vanhemmat kielsi?
Selvitä, mihin hepo menee, käy kattomassa sitä joskus ja ehkä saisit ratsastaakki sillä joskus siellä, minne se menee.
Ja ole hyvä ihminen tyytyväinen niihin kahteen! Mun mielestä sä olet aika itsekäs ihminen. Kaikkea maan päältä ei voi saaha. Vanhempas on tosi viisaita kun kieltää.
Omistajillakin on varmasti joku syy, miks ne sen myy. Jos oikeasti rakastat sitä hevosta, toivo että se pääsee yhtä hyvään kotiin kun sä tarjoat niille sun omille hepoilles.
Ja tyydy lellikakara siihen, mitä sulla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162276- 1291822
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K931160En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75965HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23945Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56922