help!

minä vaa

oi nyt tarviin apua. mä rakastan yhtä lämppäriä meiän naapurissa, mut se on myynnissä. mikä pahinta se varmaan menee tosi nopeesti kaupaksi kun on niin kiltti, nuori ja oppivainen. oon käyny ratsastaa sitä vaikka kuinka useasti ja se on ihana ratsastaa. Mut kun vanhemmat ei suostu ostamaan sitä enkä saa itse kerätä siihen rahoja ja ostaa sitä kun meillä on jo kaks heppaa ja se riittää niille, et mikä avuksi?

1

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JohnnyTivio

      Ei sun auta muu kuin hyväksyä tilanne. Oletko ajatellut sitä oikeasti, miksi vanhemmat kielsi?

      Selvitä, mihin hepo menee, käy kattomassa sitä joskus ja ehkä saisit ratsastaakki sillä joskus siellä, minne se menee.

      Ja ole hyvä ihminen tyytyväinen niihin kahteen! Mun mielestä sä olet aika itsekäs ihminen. Kaikkea maan päältä ei voi saaha. Vanhempas on tosi viisaita kun kieltää.

      Omistajillakin on varmasti joku syy, miks ne sen myy. Jos oikeasti rakastat sitä hevosta, toivo että se pääsee yhtä hyvään kotiin kun sä tarjoat niille sun omille hepoilles.

      Ja tyydy lellikakara siihen, mitä sulla on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4613
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3620
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      107
      3503
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3021
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2489
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2384
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2130
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2023
    Aihe