Mulle on tulossa heppa ja sellaista tässä tiedustelen että paljon kannattaa antaa heinää sellaiselle hepalle jota ratsastetaan n. 1-2h pvä?
Heppa tulossa,....
6
957
Vastaukset
- nneemmoo
No mun koni joka liikku noin 1h päiväs, nii saa aamul, päiväl ja illal kaks siivuu
- Valkosuklaa08
Minun poni söi säilöheinää muistaakseni
aamulla 1kg
päivällä 2kg
iltäpäivällä 1kg
illalla 3kg
Tietysti määrä hieman vaihtreli, ei kukaan tallilla nyt niitä heiniä millään vaa'alla punnitse. - kipe
hei! heinän määrä riippuu paljon myös hevosen koosta mutta noin 2-3 kiloa ruokinta( n.3 siivua) jos se polkee heiniä niin vähemmän ja jos alkaa maha kasvaa niin myös vähemmän mutta varmasti se 3 siivua on hyvä määrä! :)
- ninnuli_84h
minulla heppa vapaalla heinällä niin ei tarvitse tuollaisia miettiä,ja hyvin on voinut ja kuosissa pysynyt... saapahan varmasti sen mitä tarvitsee!
- on..
.... laitumella pyöröpaali, hevoset repivät itse auki ja syövät miten haluavat. yöksi annetaan n. 2kg heinää. Liikutuksia on n.5-6pv/vk, välillä löysempää ja välillä rankempaa.
- Himmu79
Omistajilta paljonko se on saanut heinää! Ja paljonko sitä on liikutettu... Siitä voit jo päätellä paljon. Ja suunnitella jatkon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716257- 1355648
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733509Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111892- 381296
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681098
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900