Haluaisin tietää, että mistä mahtaisin saada käsiini elokuvan Sinuhe, egyptiläinen (the egyptian 1954)? Elokuvan on ohjannut Michael Curtiz. Haluaisin joko vuokrata sen tai ostaa omaksi, mutta mistään ei tahdo löytyä. Asun Turussa ja täältä ei ainakaan kirjastosta ja ioimmista videovuokraamoista löydy kyseistä elokuvaa.
Sinuhe- elokuva
5
1275
Vastaukset
- tallessa
Minulla on Sinuhe nauhalla, nauhoitettuna muistaakseni 31.12.06 kun se tuli televisiosta. En ole vielä ehtinyt katsoa (heh heh). Voin polttaa sen dvd:lle jos kiinnostaa, laita jotain yhteystietoja.
- sinuhe
Ajattelitko, että polttaisit sen DVD:lle ja lähettäisit postitse? Siinä tapauksessa lähettäisin osoitteeni s-postiisi. Minkälaista korvausta ajattelit pyytää tästä?
- nauhalla
sinuhe kirjoitti:
Ajattelitko, että polttaisit sen DVD:lle ja lähettäisit postitse? Siinä tapauksessa lähettäisin osoitteeni s-postiisi. Minkälaista korvausta ajattelit pyytää tästä?
Juuri noin ajattelin tehdä, niin olen tehnyt jo monet kerrat. Korvaus on muutama euro, mutta laita joku anonyymi sähköpostiosoite niin keskustellaan sitten lisää. Voi tosin mennä muutama päivä, olen nimittäin reissussa ja tätäkin kirjoittelen Kemiläisen hotellin aulassa jossa huomasin sattumalta tietokoneen.
- Nimetön
nauhalla kirjoitti:
Juuri noin ajattelin tehdä, niin olen tehnyt jo monet kerrat. Korvaus on muutama euro, mutta laita joku anonyymi sähköpostiosoite niin keskustellaan sitten lisää. Voi tosin mennä muutama päivä, olen nimittäin reissussa ja tätäkin kirjoittelen Kemiläisen hotellin aulassa jossa huomasin sattumalta tietokoneen.
Ok, hyvä. sähköpostiosoite on [email protected]
- Keaton
Olen katsonut kyseisen elokuvan ja minusta se ei ollut kauhean hyvä. Olen nimittäin lukenut Waltarin kirjan ja elokuvasta puuttui jotain Sinuhen tarinan kannalta tärkeitä kohtauksia. Mutta kuten olen aina sanonut, näkemyksensä kullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233