Jos osaa (mitä suuresti epäilen), niin siitä vaan ykkösestä sataseen katteleen:
http://www.youtube.com/watch?v=BS5vid4GkEY
että silleen. oisko jo aika herätä todellisuuteen :c
Osaakos kretiinit lontoota?
asdfasdfasdfasdfasdf
3
199
Vastaukset
- Ajatuspoika
sinä kiinaa. Minä pärjään pikkuasioissa mandaariinikiinalla. Olen lisäksi lukenut 3 v latinaakin. Mites itse.
Kiina on puhutumpi kieli kuin lontoo että revi siitä itsellesi, kielinero.- geigermittari
mitään tee jos suusta tulee pelkkiä typeryyksiä.
Sen sijaan voisin suositella sulle, että luet Esko Valtaojan Kotona maailmankaikkeudessa. Ihan yksin.
Ajatuksella. Ilman, että lahkojohtaja lukee selän takana Katekismusta kovaan ääneen.
Koettu on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5713331T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373853Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo372278- 1542179
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3311679Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast261432- 871415
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011402- 621166
- 1021164