Vesimies ja ??

Vesimies-nainen33

Olen ollut sinkkuna jo muutaman vuoden ja olen usein miettinyt, että mikähän merkki mahtaa sopia vesimiehelle... Sitä kun tulee aina vain "vaativammaksi" miesten suhteen, mitä kauemmin on yksin...
Eli onko kokemuksia, mikä merkki sopii vesimiehelle??

35

5041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös vesimies-nainen 33

Kyllä mun mielestä vesimiehelle sopii parhaiten toinen vesimies. Itse seurustelen vesimies miehen kanssa ja parempaa saa tosissaan hakea.

Yleensä muilta merkeiltä puuttuu tarvittavaa avarakatseisuutta ja hurttia huumoria. Itse tykkään järkyttää ympäristöäni hurjilla jutuilla, mutta veskari mies vaan hohottaa vierellä ja pistää pari astetta paremmaksi!!!Yes!

Tietenkin miehen tulee olla myös salonkikelpoinen ja mielellään vakavarainen;)

• Vesimies-nainen33

...pitää paikkansa että vesimiehelle sopii vesimies, mutta olen yhden ainoan kerran törmännyt kiinnostavaan vesimiesmieheen. Se "kaatui" kuitenkin pitkään välimatkaan...
        Muuten ei ole vesimiesmiehiä kohdalle osunut...
        Tuntuu, että Kalat on sellainen merkki joka "liimautuu kylkeen" ja olisi kiinnostunut minusta, mutta tuntuu siltä että Kalat on liian liimautuvaa tyyppiä, ei jää tilaa hengittää... ;)

• nöpökkä

ehdottomasti herkkä ja tunteellinen kalat, jolla on kuitenkin mielikuvitusta seikkailla vesimiehen kanssa, mutta tehdä se arvostaen ei alapainaen.

oinas oli täysi koettelumus,käytti hyväkseen vesimiehen hyväuskoisuutta ja oli muutenkin kierolla tavalla häikäilemätön.

• Vesimies-nainen33

...minulla on sellainen kokemus, että ovat heti suunnittelemassa vakavasti tulevaisuutta, vaikka ei vielä edes tunne toista kunnolla...
        Itse kun olen kuitenkin sellainen, että tarvitsen "tilaa hengittää"...
        Kalat on kyllä sellainen merkki, joka tuntuu liimautuvan ainakin minun kylkeen jos vaan vähäkään antaa "merkkiä" siihen suuntaan...
        Tosin en ole koskaan seurustellut Kalojen kanssa...

• fffunk

Vaaka ja Vesimies on 10 suhde :)

• vesimies myös

jaa... ei välttämättä mikään sovi kellekkään... ainakaan minun ja vaa'an suhde ei toiminut alkuunkaan. usko alkaa mennä horoskooppeihin. mitä se edes takaa? masennus...

• Kruuse

Vesimies ja Vaaka on molemmat ilmamerkkejä, joten ainakin se natsaa kohdalleen... itse olen vesimies ja nouseva merkkini sattuu olemaan vaaka, kuin sattuman kaupalla tapailemani nainen on merkiltään vaaka.

• vesimies

Olen ollut vaakaimmeisen kanssa yhdeksän vuotta ja hyvin menee joka alueella....sopivasti tasoittaa vesimiehen välillä "villiä"menoa.

• marika

moih...
      mun mielestä vesimiehelle sopii hyvin kauris

• Vesimies-nainen33

...kanssa olen 3 vuotta elämästäni seurustellut. Muuten ihan mukava, mutta mielestäni liian tarkka joidenkin asioiden suhteen. Teetti stressiä niin itselleen kuin muillekin mitättömältä (vesimiehen mielestä) tuntuvien asioiden tekemisellä...
        Lopuksi tuo suhde kaatui uskottomuuteen, jota en aluksi voinut kuvitellakaan olevan olemassa, niin hienosti osasi Kauris peittää jälkiään...
        Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että yksi vene on soudettava rantaan, ennenkuin toisella lähdetään soutamaan!!!

• horoskooppi

Hei, ehdottomasti ilman merkit, jos haluat viihtyä; vaaka, kaksonen tai vesimies. Jos haluat kuumia tunteita niin tulen merkki esim. leijona. Jos taas haluat aallokkoa ota kalat.

• Vesimies-nainen33

...ovat sellaisia (vaaka,vesimies) että harvoin "törmään" heihin... Kaksosen kanssa 8 vuotta yhteistä taivalta tuli avoliitossa eleltyä, se tuntui ihan hyvälle merkille, eikä sen suuremmin moittimista ollut... Hän eli kuitenkin lopulta viimeisen vuoden "kaksoiselämää" sen suuremmin selittelemättä, siitä oli mielestäni reilu peli kaukana...
        Kalat on sen sijaan sellainen merkki joka tuntuu aina liimautuvan kylkeen tilaisuuden tullen, jotenkin kuitenkin aika ahdistavaa tyyppiä, kun ei jää "tilaa hengittää"... Usein törmään kaloihin...

• nainen
        Vesimies-nainen33 kirjoitti:

...ovat sellaisia (vaaka,vesimies) että harvoin "törmään" heihin... Kaksosen kanssa 8 vuotta yhteistä taivalta tuli avoliitossa eleltyä, se tuntui ihan hyvälle merkille, eikä sen suuremmin moittimista ollut... Hän eli kuitenkin lopulta viimeisen vuoden "kaksoiselämää" sen suuremmin selittelemättä, siitä oli mielestäni reilu peli kaukana...
        Kalat on sen sijaan sellainen merkki joka tuntuu aina liimautuvan kylkeen tilaisuuden tullen, jotenkin kuitenkin aika ahdistavaa tyyppiä, kun ei jää "tilaa hengittää"... Usein törmään kaloihin...

Ota jousimies, jos löydät. Mullakin oli itsepäinen kala aiemmin, mut jousimies on ihan toista maata! Molemmille tietynlainen vapaus sopii loistavasti. Myös huumori pelaa moitteetta!

• anu

mä oon seurustellu 8 vuotta kaksosen kanssa, paras ystäväni kaksosnainen seurustelee veskarimiehen kanssa ja molemmat suhteet toimivat loistavasti..kaksonen on räväkkä luonne ja hänen kanssaan voi olla varma että joka päivä on erilainen ja ihana..vesimies on hieman rauhallaisempi vaikkakin suorapuheinen ja helposti jää muiden ihmisten varjoon,mutta kaksosen avulla myös vesimies pääsee nauttimaan huomiosta..veskarimies ei sovi veskarinaisen kanssa(en tietenkään yleistä!!), koska molemmat ovat luonteeltaan hyvin huolehtivaisia ja murehtivat niin kovasti esim. ystäviensä huonoa parisuhdetta,että heillä ei ole aikaa toisilleen ja oman suhteensa ylläpitoon..kokemusta on myös tällä saralla..kaksossiskoni on tietenkin myös vesimies ja seurusteli veskarimiehen kanssa..suhde kaatui kun siskoni suri ystävänsä suhteen kariutumista..mies sanoi että etkö sä nää meidän omaa tilannetta?me ei olla rakasteltu 1,5 kuukauteen ja sä oot ollu vähintään kaks kertaa viikos tuijan luona yötä....siskoni ymmärsi että on tehnyt väärin..hän ei todella ollut viettänyt aikaa miehen kanssa ja kaiken lisäksi sai kuulla että mies oli järjestänyt romanttisen kylpyillan kynttilöineen kaikkineen ja siskoni oli juuri sinä iltana soittanut tulleensa elokuvista tuijan kanssa ja menevänsä tuijalle yöksi..
        siskoani tietenkin otti päähän tilanne minkä oli itse aiheuttanut...nyt he seurustelevat uudestaan ja sopivat viikon ohjelman etukäteen ettei joka päivä tule ikäviä ylläreitä..saa nähdä miten heillä käy kun nyt ovat seurustelleet vasta kuukauden joten vähän vaikea tehdä pitkän tähtäimen arvioita..
        parhaiten löydät kumppanin hänen YKSILÖLLISEN luonteensa perusteella,et horoskooppimerkin..! hyvää jatkoa ja onnea!! =)

• Vaeltaja

Eiköhän se luonne horoskooppi paina rutosti enemmän kuin aurinkomerkki..
      En edes tohdi ehdottaa Neitsyeen kanssa.. *käkättää* No, saahan se poju muhun ees jotain vauhtia...

Jos pelkästä Vesimiehestä puhutaan, niin ehdotan Jousimiestä, Leijonaa, Vesimiestä tai Vaakaa.

Mutta, luin kerran jostain astrologiakirjasta, et loistavat parit syntyy, kun rakastetun Nouseva merkki olisi vastakohta oman aurinko merkkisi kanssa, tai sitten toisinpäin.. ((Saitko mitään selvää??))
      Esim. Jos Nuoseva merkkisi olisi Kalat, sinulle saattaisi ((hyvin)) mahdollisesti sopia Aurinko Neitsyt..

Et sellanen ehdotus..

Vaeltaja
      ~Nukkuva Tiikeri~

• aquasport

Useimmista lähteistä olen lukenut, että vesimiehelle sopii parhaiten vesimies. Sen takia metsästin itselleni pitkään vesimiestä mutta ainoastaan kaloja tarttui haaviin. Ikävä kyllä kalat on minun kohdallani sellainen merkki jonka kanssa ei synkkaa pidemmän päälle. Kaverina kalat on paras; luotettava ja hauska. Mutta kalojen kanssa suhde on yhtä aallokkoa, kuten yhdessä kirjoituksessa mainittiin. Kahteen otteeseen olen rakastunut kalaan ja molemmilla kerroilla sain todeta, että minun tunteeni olivat enemmän kun kalat kestää. Oli pakko hypätä pois koska mielestäni suhde ei ole tasapainossa jos tunteet eivät kohtaa samalla tasolla.
      Vesimiehelle sopii kuitenkin alkuvuoden merkit, poikkeuksena vaaka. Kuten itse totesit on kauris suht tarkka asioista eikä siten sovi vesimiehen vapaalle, rajoista rikkoutuvalle luonteelle. Minä ainakin koitan aina katsoa obtektiivisesti asioita enkä kestä äärirajoja. Esim skorpioni tai jousimies on ehkä liian riippuvainen eikä kokemukseni mukaan anna yhtään liian paljon tilaa. Ei siis sinulle. :)
      Mutta vesimies on aina vesimies. Itse testaan juuri suhdetta vaa'an kanssa joten toivon todella, että vesimies ja vaaka sopivat. Kokemuksia?
      Tietystikkään horoskooppia ei pidä pitää ainoana kriteerinä miestä etsiessä vaikka nuukuus onkin iskenyt. :) Luota vaistoon.

• vesimies tyttö

Kyselit mikä horoskooppimerkki sopii vesimiehelle. Kokemuksesta voin kertoa, että kaksoset ovat ihanteellinen pari vesimiehelle, suhde toimii ja kehittyy niin henkisellä kuin fyysiselläkin tasolla, yhteisymmärrys on sielujen sympatiaa ja seksi aivan mahtavaa!!! Etsi siis kaksonen käsiisi ja kokeile mitä tapahtuu... Muista, että skorpioni on huonoin mahdollinen pari vesimiehelle, liian itserakkaita ja ahdasmielisiä veskarin makuun.

• Minä

.. oinas?? Eikös "kirjojenkin mukaan" veskari ja oinas käy hyvin yksiin, onko kokemusta..

• 28.10

"Muista, että skorpioni on huonoin mahdollinen pari vesimiehelle, liian itserakkaita ja ahdasmielisiä veskarin makuun" Ahaa. Okei. Noo, eihän mua tällainen yleistäminen haittaa... >:(

• vesimies tyttö
        28.10 kirjoitti:

"Muista, että skorpioni on huonoin mahdollinen pari vesimiehelle, liian itserakkaita ja ahdasmielisiä veskarin makuun" Ahaa. Okei. Noo, eihän mua tällainen yleistäminen haittaa... >:(

Oman kokemukseni perusteella kirjoitin mielipiteeni skorppari-veskari yhdistelmästä ja onhan siitä maininta jokaisessa horoskooppeihin liittyvässä matskussakin, jos et ole huomannut. Onks sulla jotain kokemusta asiasta, jos on niin kerro ihmeessä!

• Veskari minäkin.
        Minä kirjoitti:

.. oinas?? Eikös "kirjojenkin mukaan" veskari ja oinas käy hyvin yksiin, onko kokemusta..

Minun mielestäni oinas on erittäin vaikea - ei osaa päättää, ja vesimiehenä hermostun tuohon "venkoiluun", päättämättömyyteen, ja mielenmuutteluun.

Kaksoset on kavereina ok, mutta liian vaikeita kumppaneina - he ovat vähän sellaisia tinttarallaa tyyppejä. Koen heidät epäluotettavina - petyn heihin. Ehkä he ovat hieman liian itsekkäitä minulle, ja loukkaan vain itseäni.

Itse tulen parhaiten toimeen toisen vesimiehen ja leijonien kanssa. Jousimies oli myös ok, mutta ei ikuisena vaeltajana osannut sitoutua tarpeeksi - ja kun minäkin tarvitsen tilaa, niin taisimme kulkea toistemme ohi loppujen lopuksi.

Kalat - ei ikinä puolisoksi. Kaverina ok. Kalat on liian "herkkä" ja "tunteellinen" - lainausmerkeissä siksi, että he käyttävät noilla termeillä veskaria hyväkseen - manipuloivat, ja syyllistävät. Ehkä se on sitä vasta-aallokkoa.

• lina
        28.10 kirjoitti:

Itse olen skorppari ja seurustellu jo pitkään vesimiehen kanssa ja hyvin pyyhkii!

• vesinainen

itelläni oli ennen ihme taipumus vaakoihin,muttei ne toiminut. Kunnes tapasin ravun ja heti synkkas. Suosittelen lämpimästi

• vesimiesnainen

eipäkyllä ole näinkään sanottu... En ole kokenut hankalampaa suhdetta kuin mitä on ollut rapumieheen. Ei silti etteikö hauskaa olisi, mutta ei kyllä helppoa ainakaan!!

• Pia

kaksonen !
      Sanoo yksi kaksosnainen, joka onnellisesti on ollut kimpassa vesimiehen kanssa yli 10 vuotta..
      Kaksonen pysyy vauhdissa mukana, valmiina muutoksiin ja innostunut siitä ettei aivan saa selkoa vesimiehestä lopullisesti mikä on miehiään...

• vilma

kaksos nainen...avoliitossa 8v.vesimiehen kanssa
      kannattaa!!

• Onnellinen vesimies-nainen!

Itse olen seurustellut oinas-miehen kanssa 2 vuotta ja olen saanut elää kuin prinsessa, seksi on mahtavaa, ainut mikä on ahdistanut on oinaan julma omistushalu ja mustasukkaisuus!Sinuna kokeilisin oinasta jos haluat menoa ja meininkiä.Tätä ennen olin neitsyt-miehen kanssa 9,5vuotta, olihan sekin elämää, mutta koko ajan oli itsellä murhetta kumpa olisin tavannut OINAS_miehen jo silloin!

• Leena

Minä en ainakaan parisuhde asioissa rupea miettimään sitä, että minkä merkkinen kumppanin täytyy olla annan tunteiden viedä..joskus uteliaisuuttani saatan tehdä astrologisen kartan netistä löydetyllä ohjelmalla!

• Pariskunta Veskarit

Kyl se nyt vaan on niin et veskari sen olla pitää. Vai mitä kulti?! :) "Ehdottomasti!"

• vesimiäs

Kalat ja vesimies on epäsopiva pari, samoin kuin rapu ja vesimies. Paras on toinen vesimies. :)

• pöhkö

haudi...mä oo itekin vesimies...miun mielestä sillä ei oo välii mikä horoskoopiltaan on...mutta on ollu vaaka merkkisistä miehistä pelkkii hyvii kokemuksia...mutta skorppiooni merkkisistä on tullu pelkkää vitutusta...mene ja tiedä??!!...

• plotina

itelleni sopii kalat, juttu luistaa ja mieli on iloinen kalan seurassa... =)

• dwaynette

älä ikinä ota kalat miestä koska heidän kanssa tulee pelkkiä hankaluuksia!! ravut ovat liian herkkiä vesimiehelle!! kaksonen tai kauris ehkä sopivat vesimiehelle ja leijona myös....ehkä!

• numb

tuntuu jo vähän siltä että vesimiehelle ei oo tarkotettu ketään!! oon itekki vesimies ja enpä tiiä alkaa jo usko mennä!

• ¤noita¤

Kaikista eläinradan merkeistä itsenäisimpänä olet myös joukon individualisti, joten et todennäköisesti ole ottanut vakavasti hyvin tavallista teoriaa, jonka mukaan merkit joko sopivat tai eivät sovi yhteen keskenään. Sinua saattaa silti kiinnostaa, mistä tälläiset väitteet ovat lähtöisin.

Pohjimmiltaan tämä teoria (jota viljellään kohtuuttomasti suosituissa aikakaus- ja sanomalehtiartikkeleissa) käsittelee elementtejä. Esimerkiksi vesimies on ilmamerkki, joten sinun sanotaan tulevan hyvin toimeen muiden ilmamerkkien, kaksosten ja vaa'an kanssa. Myös tulimerkkejä, oinasta ja jousimiestä ja leijonaa pidetään sopivina seuralaisina vesimiehelle, kun taas maamerkkejä (härkä, neitsyt ja kauris) ja vesimerkkejä (rapu, skorpioni ja kalat) ei suositella sinulle!

Tämä on typerää: et voi olla ristiriidassa puolen ihmiskunnan kanssa! Mutta teoriassa on kyllä hitunen totta, sikäli että ihmiset rentoutuvat yleensä saman tien joutessaan samaa elementtiä edustavan lähimmäisen seuraan. On kuitenkin muistettava, että astrologia ei perustu ainoastaan aurinkomerkkeihin. Sinulla saattaa olla esimerkiksi Merkurius tai Venus kaloissa, ja kumpi tahansa näistä planeetoista voi lieventää jännitystä aurinkomerkki-kalojen ja -vesimiesten toisilleen sopimattomien elementtien välillä! Joten olisi surullista tukahduttaa kehittymässä oleva suhde pinnalliseen astrologian tuntemukseen pohjautuvien tietojen nojalla.

Rakkaussuhteiden muodostaminen voi koitua mutkikkaaksi aurinkomerkki-vesimiehille, koska useimmat heistä kehittävät itsenäisen, juuri heille sopivan elämäntavan. Ja heidän itsenäisyydentarpeensa on usein tärkeämmässä asemassa kuin tarve jakaa elämä partnerin kanssa. Älä päästä itseäsi sitoutumaan ihmissuhteeseen ennen kuin tunnet olevasi valmis siihen, äläkä murhedi jos säilytät itsenäisyytesi pidempään kuin useimmat muut.

Sinun ei pidä missään nimessä välittää yleistyksistä, jotka pohjautuvat suosittuun aurinkomerkkikeskeiseen astrologian tulkintaan. Muista että ainoastaan täydellisesti laskettujen syntymäkarttojen perusteella (niiden vertailua sanotaan synastriaksi) voidaan esittää varteenotettavia ennusteita. Jopa tutkittuaan kahden ihmisen syntymäkarttoja yksikään astrologi ei menisi niin pitkälle, että kehottaisi pariskuntaa lopettamaan suhdetta sen enempää kuin alkamaankaan sitä. Se on heidän oma asiansa, ja heillä on pohdittavana muitakin kuin astrologisia näkökohtia. Mutta astrologi voi osoittaa sopusointuiset ja ristiriitaiset alueet, niin että pari voi oppia tekemään tarvittavia myönnytyksiä puolin ja toisin. Esimerkiksi sinun partneri on opittava kunnioittamaan sinun itsenäisyyttä.

Olen huomannut, että vakituiset ja hyvät suhteet pohjautuvat usein eläinradalla vastakkain sijaitsevien eli polaarimerkkien vaikutuksen. Oma vesimies-aurinkomerkkisi voisi esimerkiksi tulla oikein hyvin toimeen sellaisen henkilön kanssa, jolla on leijona nousevana. Tai joku jonka aurinkomerkki on nousevaa merkkiäsi vastapäätä, voisi osoittautua mielenkiintoiseksi partneriksi. Kuumerkki on myös erittäin tärkeä, ja sekin voi toimia polariteetin pohjalta. Vaikka Uranuksella ajatellaankin yleensä olevan sukupolvia koskeva vaikutus, sillä on henkilökohtainen merkitys syntymäkartassasi, koska se hallitsee aurinkomerkkiäsi, ja sinun on harkittva sitä tarkkaan, kun arvioit omaa ja partnerisi karttaa.

Yksinkertaisen aurinkomerkkien arvioimisen ja täydellisen synastrian välillä on huikea ero!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      92
      2107
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1388
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1350
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1298
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1028
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      54
      891
    9. 122
      787
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      776
    Aihe