hyvä nainen sängyssä?

lahna?:D

miehen kommentoikaa että millainen on hyvä ja aktiivinen nainen sängyssä? mitä naisen pitää tehdä seksin aikana(en meinaa suihinottoa vaan ihan itse seksiä)että olisi hyvä? ja minkälainen on lahna-nainen sängyssä? sekö on vaan ja mies hoitaa hommat? haluaisin saada vähän vinkkejä, että mistä te miehet pidätte ;)

18

18737

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokenut

      Olet jo ymmärtänyt asian. Hyvä nainen sängyssä on aktiivinen, ilmaisee mitä mieheltä haluaa, on valmis tekemään miehelle "hyvää" mutta myös ottaman mitä itse haluaa jos toinen ei muuten ymmärrä. Toimintaa kehiin niin siinä on hyvän naisen resepti.

    • Että silleen

      Pyöriä peppua ja työnnä vastaan takaapäin naidessa. Lähetyssaarnaaja asennossa vastaa miehen työntöihin ja pyörittele lantiotasi. Puristele alapään lihaksillasi miehen kalua kun hän pumppaa sinua. Nauti seksistä estottomasti ja saa mahtavia äänekkäitä orgasmeja äläkä häpeä nautintoasi. Ota suihin loppuun asti ja anna miehen joskus laueta naamallesi ja rinnoillesi. Pukeudu joskus sukkiin ja korkokenkiin sekä muihin seksikkäisiin asusteisiin rakastelun ajaksi. Tosin voit pukeutua näihin asusteisiin muutenkin ja sitten vihjata miehellesi että arvaa mitä tämän hameen alta löytyy. Tee joskus ylläri ja jätä pikkarit hameen alta kokonaan pois. Harrasta joskus peppuseksiä ja ole valmis kokeilemaan roolileikkejä ja erilaisia leluja.
      Harrasta seksiä joskus muuallakin kuin vain makuuhuoneessa esim. sohvalla, keittiön pöydällä, kesällä luonnossa auringon paisteessa jne. anna mielikuvituksen lentää. Ennen kaikkea ole sinut itsesi ja sekuaalisuutesi kanssa niin takuu varmasti mieskin sinusta tykkää ihan hirveästi. Näin ainakin omalla kohdallani on sillä oma rakas 35 tyttöystäväni tekee juuri edellä kuvattuja juttuja minun kanssani ja täytyy sanoa että ainakin minusta tuntuu että olen onnen pekka kun olen tuollaisen naisen tavannut.

      • golfgti

        Käytä mielikuvitustasi. Mieti, mistä itse eniten saat ja toimi sen mukaan. Ja ainahan voi kysyä partnerin toiveita. Puhumalla asiat selviää.


      • totuus miehistä

        ....että jos minä omana itsenäni en pidäkään noista jutuista, niin olen huono sängyssä. Naisen pitää muistaa kolme asiaa sängyssä: näyttele, näyttele ja näyttele! Minun miehelläni ei viidentoista yhteisen vuodenkaan jälkeen ole aavistustakaan mistä minä oikeasti pitäisin, mutta hän on tyytyväinen, koska teen kaiken mitä hän haluaa. Miehelle on täysin yhdentekevää, mistä nainen oikeasti pitää, oleellista on se, että nainen esittää olevansa estoton ja tekevänsä mitä tahansa ja muistaa aina väittää miehen olevan loistava rakastaja. Jos nainen alkaa vaatia niitä juttuja, joita oikeasti haluaisi, miehellä on rakastajatar noin kahdessa päivässä.


      • ja äkkiä
        totuus miehistä kirjoitti:

        ....että jos minä omana itsenäni en pidäkään noista jutuista, niin olen huono sängyssä. Naisen pitää muistaa kolme asiaa sängyssä: näyttele, näyttele ja näyttele! Minun miehelläni ei viidentoista yhteisen vuodenkaan jälkeen ole aavistustakaan mistä minä oikeasti pitäisin, mutta hän on tyytyväinen, koska teen kaiken mitä hän haluaa. Miehelle on täysin yhdentekevää, mistä nainen oikeasti pitää, oleellista on se, että nainen esittää olevansa estoton ja tekevänsä mitä tahansa ja muistaa aina väittää miehen olevan loistava rakastaja. Jos nainen alkaa vaatia niitä juttuja, joita oikeasti haluaisi, miehellä on rakastajatar noin kahdessa päivässä.

        meitä on parempiaki tarjolla.


      • mä uskon
        totuus miehistä kirjoitti:

        ....että jos minä omana itsenäni en pidäkään noista jutuista, niin olen huono sängyssä. Naisen pitää muistaa kolme asiaa sängyssä: näyttele, näyttele ja näyttele! Minun miehelläni ei viidentoista yhteisen vuodenkaan jälkeen ole aavistustakaan mistä minä oikeasti pitäisin, mutta hän on tyytyväinen, koska teen kaiken mitä hän haluaa. Miehelle on täysin yhdentekevää, mistä nainen oikeasti pitää, oleellista on se, että nainen esittää olevansa estoton ja tekevänsä mitä tahansa ja muistaa aina väittää miehen olevan loistava rakastaja. Jos nainen alkaa vaatia niitä juttuja, joita oikeasti haluaisi, miehellä on rakastajatar noin kahdessa päivässä.

        että ihan vaan nauttimalla ja ottamalla kaiken irti seksistä, olemalla estottomasti oma itsesi (joko tiikeri tai kissimirri), olet hyvä sängyssä.

        Itsellä meni monta vuotta, ennen kuin opin sekstaamaan rennosti. Nykyisin uskallan laskea kontrollista irti ja saan tosi paljon irti seksistä, myös mieheni tykkää.

        Oon nykyisin kova saamaan orkkuja, ennen kontrollista irti pääsemistä en saanut niitä kuin silloin tällöin. Nyt 5 - 20 joka naimisella. Toi 20 tosin vaatii aikas pitkän session...:D


      • Anonyymi
        totuus miehistä kirjoitti:

        ....että jos minä omana itsenäni en pidäkään noista jutuista, niin olen huono sängyssä. Naisen pitää muistaa kolme asiaa sängyssä: näyttele, näyttele ja näyttele! Minun miehelläni ei viidentoista yhteisen vuodenkaan jälkeen ole aavistustakaan mistä minä oikeasti pitäisin, mutta hän on tyytyväinen, koska teen kaiken mitä hän haluaa. Miehelle on täysin yhdentekevää, mistä nainen oikeasti pitää, oleellista on se, että nainen esittää olevansa estoton ja tekevänsä mitä tahansa ja muistaa aina väittää miehen olevan loistava rakastaja. Jos nainen alkaa vaatia niitä juttuja, joita oikeasti haluaisi, miehellä on rakastajatar noin kahdessa päivässä.

        Vaihda miestä jos ette osaa kommunikoida... ja älä tyydy toteuttamaan miehen haluja... Onnetonta olla tuollaisessa suhteessa... vaihda äkkiä...


      • Anonyymi
        totuus miehistä kirjoitti:

        ....että jos minä omana itsenäni en pidäkään noista jutuista, niin olen huono sängyssä. Naisen pitää muistaa kolme asiaa sängyssä: näyttele, näyttele ja näyttele! Minun miehelläni ei viidentoista yhteisen vuodenkaan jälkeen ole aavistustakaan mistä minä oikeasti pitäisin, mutta hän on tyytyväinen, koska teen kaiken mitä hän haluaa. Miehelle on täysin yhdentekevää, mistä nainen oikeasti pitää, oleellista on se, että nainen esittää olevansa estoton ja tekevänsä mitä tahansa ja muistaa aina väittää miehen olevan loistava rakastaja. Jos nainen alkaa vaatia niitä juttuja, joita oikeasti haluaisi, miehellä on rakastajatar noin kahdessa päivässä.

        Ja naisella rakastaja minuutissa.


    • Ihanalta tuntuu

      Itse pidän naisesta, joka on hyvin suostuvainen mihin vaan. Ei tietenkään meinaa, että ei voi sanoa ei, mutta positiivisella asenteella erinlaisiin seksihommiin. Toinen asia mistä pidän, on että kun pannaan, niin nainenkin liikkuu ja suorastaan VAATII sitä munaa sisälleen, ei vaan odota, että mies hoitaa hänetkin siinä. Tuo asenne kai se on tärkeintä. Kiimainen voi olla hyvä sana niinkuin kuvaamaan sellaista naista. Sellaisesta ainakin minä pidän.

      Ja ei saa olla siveä, vaan kaikki vaan näytille, sanoipas kerran yksi nainen, että "Katsopas tänne, näyttääkö hyvältä? Tälläista kiimaista pillua ois tarjolla sinulle..". Ja sormetteli itseään samalla. Olin taivaissa.

    • [wasted]

      Olen nainen, käytetään erilaisia seksileluja sängyssä (mm. silmät sidotaan, suukapula) Mies tykkää niistä. Ja kun osaa käyttää alavatsan lihaksia oikein ;) Eli esim jos mies tulee, niin osaa "lypsää" hänet kuiviin.

    • MiaCi

      .ottaa mitä haluaa ? Olen itse todella aktiivinen ja häiritsee se jos mies ei osaa liikkeitä kuin yksi ja kaksi. Neuvoni Naisena on se että tee niitä asioita jotka tuntuu hyvälle. Väkisin ei kannata tehdä mitään, kostautuu myöhemmin. Näytteleminen on mielestäni ihmisten puuhaa, jotka ei uskalla tuoda julki omia halujaan. ole vain rehelinen itselles. Ei kaikki ihmiset edes pidä nussimisesta jne. Älä ole ainakaan paikallasi vaan liiku.
      Hyviä seksi hetkiä sinne!

    • Anonyymi

      Aktiivinen nainen sängyssä ottaa myös ohjia käsiinsä. Ei tarvitse suuseksiä mutta voi hyväillä miehen vartaloa suulla, käsin siten että myös mies kokee olevansa haluttava.
      Tosin suuseksiä ei voita mikään ainakaan minun mielestäni:)

      Mutta joo kannattaa olla aktiivinen ja osoittaa se myös teoilla sekä hyvällä tavalla eläytyuminen esim. ääntelyllä kiihottaa varmaankin miestä ja naista yhtälailla.

    • Anonyymi

      Et­si seksikump­pani! Määri­­­tä para­­metrit j­­a kaup­­­unki 👉 http://a2965.com/H/2Lha 👈

    • Anonyymi

      Joitain temppuja voit kehittää mutta kyse on muusta. Kokonaisuudesta, persoonasta ja karismasta. Kun nainen on hyvä sängyssä se on sillä verissä. Siksi se on niin aitoa ja luonnollista ja tekee naisesta ihanan.

      • Anonyymi

        Faktaa, ei sellaisia temppuja voi opetella. Väkisin tehtynä ne on teennäistä ja pelkkää miellyttämistä. Kyllä sen näkee tykkäätkö nainen oikeesti seksistä vai ei ja miten toimii sängyssä. Nimenomaan se on verissä, ei opeteltua.


    • Anonyymi

      Et­­si seks­­ikumppani! Määritä para­­metr­­­it j­­a kaup­­­unki 👉 http://a2965.com/H/7pVB 👈

    • Anonyymi

      He­i! Ku­ts­­um­­me sinu­t kä­­­ym­ään u­­­ude­­ss­­a cha­­­tis­sa! Meitä on yl­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://2422333.com/H/L1sM 👈

    • Anonyymi

      Halukas, aito ei siis mikään teeskentelijä, rohkea, fiksu,lämmin nainen, nainen joka on ilo silmälle, luonnonkaunis, älykäs, kiehtova, karismaattinen ja osaa nauttia seksistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe