skorpioni nainen ja neitsyt mies?

skorpioni nainen

Onko kokemuksia skorpionin ja neitsyen suhteesta? Itse olen hyvinkin paljon kiinostunut neitsyt miehestä,juttua oli alle vuosi sitten noin kolme viikkoa mutta hänellä vissiin kiinnostus loppu ja se jäi siihen. Nyt kuitenkin ollaan oltu yhteydessä minun alotteesta ja pari yötä vietetty, kaikki minun omasta alotteesta mutta mitään kiinnostusta vähän vakavempaan ei näytä löytyvän tai toisaalta muutenkaan. Miten saisin kiinostuksen heräävän ja vieteltyä tämän neitsyen? En uskalla puhua hänelle koska olen huomannut että ei hirveesti tykkää tunteista puhua. Hauskaa on kyl yhdessä ollu. Aikasemmin seurusteli jousimiehen kanssa kolme vuotta. En vaan millään pysty unohtaan tätä miestä ja päästämään irti. Enkä pysty jättämään juttua yhden illan jutuks vaan haluan enemmän. En itse jaksaisi enää roikkua ja saada häntä itselleni,kohta saa meinaa yrittämiset riittää.

5

2109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boring

minä tapaillut skopu miestä ja itse neitsyt... minä olisin valmis paljoon,mutta hänestä ei ota selvää,kiinnostunut kyllä ja omistushaluinenkin mutta vain hänen ehdoillaan...minä kaipaisin paljon yhdessä oloa ja sitä että minua kaivattaisiin...epäluuloisiakin ovat skopu miehet..jonkunlaisesta luottamuspulasta kärsivät ja ovat valmiita yhteen vastoinkäymiseen lopettamaan kaiken..jonkunlainen itsesuojeluvaisto sanoo niin.. mutta eikö rohkeus riitä yrittämään jos muuten yhdessä hyvä,ei pelkoja voita kuin kohtaamalla ne eikö?? ja mitään ei saa jos ei ole valmis yrittämään...itse taidan jo luovuttaa kun en jaksa yksin olla tosissani..enkä jaksa toitottaa ja vakuutella kun tiedän itse että olisin ollut 100% mukana...olen jo aika väsynyt...ikävä on kova...mutta hemmetin kuluttavaa...

Sun on pakko ottaa asia puheeksi ja selvittää tilanne,tapailin syksyllä myös neitsyt miestä,kiihkeä ja ihana,mutta tunteista myös vaikea puhua vaikka itselleni neitsyt naisena ei..ja siitä ei tullut mitään vaikkakin sanotaan että neitsyelle sopii toinen neitsyt tai tuo skopu...en tiedä sopiiko mikään kellekkään...ehkä siirryn naisiin kun tarpeekseni olen kohta saanut ;) vitsi vitsi...

• Sopiiiiiiiiiiiiiii

Kaikki sen tietää, että skorpioni ymmärtää neitsyttä mitä parhaiten ja seksi on parasta mitä voi olla !!

• skorpioni(n)

Olen seurustellut neitsyt miehen kanssa ja vaikeampaa äijää saa etsimällä etsiä.

• täysin

samaa mieltä. mahdottomia.
        Yst. terv. Skorpinoni(N)

• 30 vuoden kokemuksella

Rohkea rokan syö ja kunhan alkuun pääset niin skorpionin sitkeydellä neitsyen kanssa pärjää kyllä; välillä paremmin ja välillä on vähän takkuisempaa.
      Onnea matkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe