ja paskat

kaikki skorpionit

On vaan oman napansa ympärillä pyöriviä. Ei ne oikeasti välitä muista kuin itsestään, leikkivät vaan toisten kustannuksella.

12

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpioni nainen

      et taida si tunteekaan skorpioneja. en ole ikinä oman napani ympärillä pyöriny vaan aina huolehtinu muista. ei sovi kyllä lauseesi ollenkaan skorpionin luonteeseen

    • skopu äiti

      huolehdin niin paljon kaikista asioista ettei joskus ole kerta kaikkiaan aikaa muille ja siksi minuakin sanotaan etten välitä muista. asiat
      täytyy vaan joskus laittaa tärkeys järjestykseen.

    • tinsu

      skopu miestä tapaillut je ei hänestä ota selvää kyllä millään..hyvä olla lähellä,mutta itsekkäälle vaikuttaa ja hillittömän ehdoton..paskaa kaikki...

    • Nimetön

      Joo, voi olla että skorpionit on paskoja, mutta niitä löytyy joka merkistä ninmerkkki kokemusta on. Itse olen skorpioni, nouseva rapu. Eli jokaisen ihmisen kannattaa selvittää nouseva merkkinsä, ennenkuin rupeaa teilaamaan ketään.
      Nouseva merkki kuvastaa ihmistä enemmän kuin aurinkomerkki.

      • khgig

        samaa mieltä oon


    • vielä?

      Jos sulla on noin kovaa juttua sieltä suustas sanottavana niin olisi hieno asia jos vielä perustelisit miksi oot tätä mieltä.
      Ja vai että skorpionin elämä pyörii vain oman navan ympärillä!? Juu, onhan se totta että meillä on kovat mielipiteet, saadaan ihmiset tekemään mielemme mukaan (sehän on heidän päätöksensä ryhtyykö leikkiin mukaan), menestytään eikä anneta hevillä periksi, ja ollaan vielä karismaattisia ja persoonallisiakin, uskollisia, huolehtevia ja oikeudenmukaisia. Ehkä näiden kieroutuneiden ihmisten kateutta vaan tulla tänne yhtäkkiä haukkumaan meidän lyttyyn ja vielä ilman mitään perusteluja.
      Eikä tämä ole mitään itsekehuskelua, vihaan ylikaiken itsekeskeisiä omaa napaansa tuijjottavia ihmisiä ja niitä löytyy kyllä muista merkeistä paljon enemmän kun meistä "kamalista" skorppareista. Ja kyllä se on ihan tervettä joskus ajatella itseäänkin, jokainenhan elää enimmäkseen itsensä kanssa ja miksi ei saisi ajatella omaa parastaan? ei aina mutta ainakin niin että ei aina ole toisten takia kärsimässä, siis huom. aina

      mikäs se sinun kiukkupussin tähtimerkki on? ;)
      Niin ja hän joka tuossa ylempänä kerto että skorpparimies on itsekeskeinen tai jtn vastaavaa, niin ehei, kyllä se on niin että jos skorpionille joku ihminen muodostuu tärkeäksi, hän ei kohtele sitä paskasti ja varsinkaan ajattele silloin vain itseään. Ette te naiset ole mitään palvonnan kohteita että teissähän ei ole vikaa vaan teitä pitäää kohdella ja rukoilla suunnilleen, tai jos mies ei niin tee niin silloin hän on täys itsekeskeinen paska. jos mies nyt todellakin sellainen on sinua kohtaan, niin ei varmaan sinustakaan tosissaan välitä, miksi hän silloin noin käyttäytyisi? ai koska hän on jäänyt vielä nuoren teinipojan tasolle niinkö? voi, kyllä miehet huomio rakastamansa naisen oli sitten uhmaiässä tai kolmenkympin kriisissä

      tv. skorpioniN

      • yleistää

        ..mutta kun niin täällä tehdään, niin sanonpa, että olen tuntenut monta skorpionia (jostain syystä päädytään yhteen, siis ystävinä tai muuten, itse olen rapuN). Lähes kaikki on kyllä olleet aika itsekkäitä kanssa käymisessä - yhtä ystävää ja kihlattuani lukuun ottamatta. Ja tavallaan tuo kihlattukin paljastui aika itsekkääksi, koska hänellä olikin sivusuhde vuosia (eli en tuota uskollisuutta allekirjoita:)). Tämä suhde ei vaan missään näkynyt, vaan elin onnellisena ja hyväuskoisena, jaettiin arki ja juhla, naurettiin ja sekstattiin. En sit tiedä, oliko hänelle kaikki vain suurta näytelmää, kun esitti itsekin olevansa niiiin onnellinen. Totta on, että hän ei kestänyt tasaisuutta - aina piti tunteiden viedä. Edes 9v. kestäneessä suhteessa ei olisi saanut olla arkipäivää:) Ja minä taas menin myös järjellä. No, eipä nää horoskoopit mitään sano, vaikka ihan mielenkiintoisia ovat.


      • lähes joka sana
        yleistää kirjoitti:

        ..mutta kun niin täällä tehdään, niin sanonpa, että olen tuntenut monta skorpionia (jostain syystä päädytään yhteen, siis ystävinä tai muuten, itse olen rapuN). Lähes kaikki on kyllä olleet aika itsekkäitä kanssa käymisessä - yhtä ystävää ja kihlattuani lukuun ottamatta. Ja tavallaan tuo kihlattukin paljastui aika itsekkääksi, koska hänellä olikin sivusuhde vuosia (eli en tuota uskollisuutta allekirjoita:)). Tämä suhde ei vaan missään näkynyt, vaan elin onnellisena ja hyväuskoisena, jaettiin arki ja juhla, naurettiin ja sekstattiin. En sit tiedä, oliko hänelle kaikki vain suurta näytelmää, kun esitti itsekin olevansa niiiin onnellinen. Totta on, että hän ei kestänyt tasaisuutta - aina piti tunteiden viedä. Edes 9v. kestäneessä suhteessa ei olisi saanut olla arkipäivää:) Ja minä taas menin myös järjellä. No, eipä nää horoskoopit mitään sano, vaikka ihan mielenkiintoisia ovat.

        Skorpioni menee tunteiden mukana enimmäkseen, ei jaksa järkeillä vaan kyllä se himo vie. Enkä nyt tarkoita pettämistä. Skorppari osaa suunnitella elämäänsä melko pitkälle (ainahan se ei suunnitelmien mukaan mene) ja hänellä on aina jokin päämäärä. Kaikesta tuosta tunteilusta huolimatta skorpioni on realisti, joka kyllä tietää mitä tekee ja miksi, pettäessäkin. Ja parisuhteen arki, se ei edes kuulu skorpionin elämään. Itse en voisi kuvitellakaan eläväni tavallista arkea parisuhteessa, saatika hankkivani pari muksua ja ryhtyä tylsäksi kotiäidiksi. Enkä varmaan miehenäkään kestäisi kotiäitiä "tyttöystävänä". Tavallinen elämä ei skorpparia sytytä, joten se jännitys tai intohimo on saatava jostain vaikka pakolla syttymään, eikä tämä tarkoita heti uskottomuutta.
        Se on ihmisen omaa tyhmyyttä ja valitettavasti itsekeskeisyyttäkin, jos ei osaa laittaa suhdettaan stopille ennen kuin hyppää vieraan matkaan, ja näitä häntäheikkejä löytyy joka merkistä, ja muutenkin pettäminen on niin arkipäiväistä nykyään, että sen perusteella on turha leimata mitään tähtimerkkiä itsekeskeiseksi ja petolliseksi


      • ihmiset joilla
        yleistää kirjoitti:

        ..mutta kun niin täällä tehdään, niin sanonpa, että olen tuntenut monta skorpionia (jostain syystä päädytään yhteen, siis ystävinä tai muuten, itse olen rapuN). Lähes kaikki on kyllä olleet aika itsekkäitä kanssa käymisessä - yhtä ystävää ja kihlattuani lukuun ottamatta. Ja tavallaan tuo kihlattukin paljastui aika itsekkääksi, koska hänellä olikin sivusuhde vuosia (eli en tuota uskollisuutta allekirjoita:)). Tämä suhde ei vaan missään näkynyt, vaan elin onnellisena ja hyväuskoisena, jaettiin arki ja juhla, naurettiin ja sekstattiin. En sit tiedä, oliko hänelle kaikki vain suurta näytelmää, kun esitti itsekin olevansa niiiin onnellinen. Totta on, että hän ei kestänyt tasaisuutta - aina piti tunteiden viedä. Edes 9v. kestäneessä suhteessa ei olisi saanut olla arkipäivää:) Ja minä taas menin myös järjellä. No, eipä nää horoskoopit mitään sano, vaikka ihan mielenkiintoisia ovat.

        oma elämä tökkii ja sieltä puuttuu se jokin ovat hanakoita arvostelemaan sellaisia jotka uskaltaa siirtyä elämässä eteenpäin eikä jää mätehtimään paikoilleen.


      • mahdoit tarkottaa?
        ihmiset joilla kirjoitti:

        oma elämä tökkii ja sieltä puuttuu se jokin ovat hanakoita arvostelemaan sellaisia jotka uskaltaa siirtyä elämässä eteenpäin eikä jää mätehtimään paikoilleen.

        EN nyt ymmärtänyt kumman puolesta puhut, rapunaisen vaiko skorpparin?
        kumman puolella nyt ikinä olitkaan, niin mä en ainakaan skorpparinaisena kestäis kotiäidin arkea, enkä arkista parisuhdetta ylipäätään. Se tarkoittaa siis sitä, että lähes päivittäin pitää keksiä jotain pientä kivaa kumppanin kanssa, siis vain sen oman kumppaninsa kanssa kuitenkin. Pettämistä en hyväksy missään muotoa, kaikki tai ei mitään;) enkä tyytyisi toisen naisen rooliin, sen verran korkea moraali kuitenkin enkä haluaisi lähteä varatun miehen matkaan, sillä silloin minulla olisi vähintäänkin syytä hävetä, koska pettämiseen tarvitaan aina kaksi, enkä halua olla osana pettämistä.
        ja kun tuossa joku toinen skorpioni sanoi että skorpparit kyllä tietää mitä tekee, niin pitää paikkaansa. mullakin oli nykyinen mieheni kaksi vuotta kiikarissa, seurasin pitkään millainen mies on, ja sitten iskin kiinni. tunteet vei nuo kaksi vuotta, mutta silti ajattelin järjellä enkä suinpäin rynnännyt iskemään miestä


      • noita jotka
        mahdoit tarkottaa? kirjoitti:

        EN nyt ymmärtänyt kumman puolesta puhut, rapunaisen vaiko skorpparin?
        kumman puolella nyt ikinä olitkaan, niin mä en ainakaan skorpparinaisena kestäis kotiäidin arkea, enkä arkista parisuhdetta ylipäätään. Se tarkoittaa siis sitä, että lähes päivittäin pitää keksiä jotain pientä kivaa kumppanin kanssa, siis vain sen oman kumppaninsa kanssa kuitenkin. Pettämistä en hyväksy missään muotoa, kaikki tai ei mitään;) enkä tyytyisi toisen naisen rooliin, sen verran korkea moraali kuitenkin enkä haluaisi lähteä varatun miehen matkaan, sillä silloin minulla olisi vähintäänkin syytä hävetä, koska pettämiseen tarvitaan aina kaksi, enkä halua olla osana pettämistä.
        ja kun tuossa joku toinen skorpioni sanoi että skorpparit kyllä tietää mitä tekee, niin pitää paikkaansa. mullakin oli nykyinen mieheni kaksi vuotta kiikarissa, seurasin pitkään millainen mies on, ja sitten iskin kiinni. tunteet vei nuo kaksi vuotta, mutta silti ajattelin järjellä enkä suinpäin rynnännyt iskemään miestä

        arvostelevat skorppareita.


      • tässä olikin
        lähes joka sana kirjoitti:

        Skorpioni menee tunteiden mukana enimmäkseen, ei jaksa järkeillä vaan kyllä se himo vie. Enkä nyt tarkoita pettämistä. Skorppari osaa suunnitella elämäänsä melko pitkälle (ainahan se ei suunnitelmien mukaan mene) ja hänellä on aina jokin päämäärä. Kaikesta tuosta tunteilusta huolimatta skorpioni on realisti, joka kyllä tietää mitä tekee ja miksi, pettäessäkin. Ja parisuhteen arki, se ei edes kuulu skorpionin elämään. Itse en voisi kuvitellakaan eläväni tavallista arkea parisuhteessa, saatika hankkivani pari muksua ja ryhtyä tylsäksi kotiäidiksi. Enkä varmaan miehenäkään kestäisi kotiäitiä "tyttöystävänä". Tavallinen elämä ei skorpparia sytytä, joten se jännitys tai intohimo on saatava jostain vaikka pakolla syttymään, eikä tämä tarkoita heti uskottomuutta.
        Se on ihmisen omaa tyhmyyttä ja valitettavasti itsekeskeisyyttäkin, jos ei osaa laittaa suhdettaan stopille ennen kuin hyppää vieraan matkaan, ja näitä häntäheikkejä löytyy joka merkistä, ja muutenkin pettäminen on niin arkipäiväistä nykyään, että sen perusteella on turha leimata mitään tähtimerkkiä itsekeskeiseksi ja petolliseksi

        ..se, että ei sitä harmaata arkea edes ehditty elää (mitä sillä kukin sitten käsittää:)). Olen itse vapaaehtoisesti lapseton (kai sit epätyypillinen rapuN)ja elän itseni näköistä elämää. Meillä se parisuhde oli yhdessä ja erikseen harrastamista, paljon naurua ja huumoria, keskusteluja, seksiä, läheisyyttä, matkustelua, puuhailua, työtä jne. Mitä kaikkea nyt yhdessä voikaan tehdä, kun viihdytään. Joku tuossa alempana sanoi, että olisin jäänyt elämässäni "mätehtimäään". Tuota noin, en minä sellaista sanonut. Joku vaan puhui skorppareista ja kerroin omat kokemukseni. Itse asiassa tämä skorpparimies on jäänyt mätehtimään - ikävöi, kaipaa ja katuu perässäni, koska se kaikki olikin niin hienoa ja ainutlaatuista.
        Miksi muuten täällä kaikki positiiviset piirteet saa liittää kyllä tiettyyn merkkiin ja yleistää, mutta jos sanoo jotain negatiivista piirrettä tyypilliseksi, se ei ole sallittua?;)No, horoskoopithan ovat yleensäkin harmitonta hupia. Jos niitä ei ota liian vakavasti:)Itse en ole tyypillinen rapu hyvässä enkä pahassa. Mutta niinhän ne asiaan perehtyneet sanovat, että se aurinkomerkki merkitsee vähiten. Pitäisi tutustua nousu- , kuu- ja ties mihin aspekteihin... No, oma kiinnostus ei kanna niin pitkälle. Mut ihan hauska näitä on lukea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6429
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3749
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      189
      3629
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2824
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2529
    6. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      290
      2278
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      110
      1502
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe