Tämä se aina vaan jaksaa vetää suun maireaan hymyyn. Muistan kuinka pienenä pilttinä jo putkiradiosta pirtin lattialla kontatessa kuuntelin tätä kansallistaiteilijaamme, joka niin lähtemättömällä tavalla kuuluu kansallistaiteilijoittemme suuriin nimiin!
http://www.youtube.com/watch?v=8Q2qo2BAWkk
nuoruuden eliksiiriä :)
12
549
Vastaukset
- kbasa
meni pøxyt marax kun kaffe putos kasist!
:-)- mummo-55
*lähettää kuimaimen* ... joko kuivahtaa?
- kbasa
mummo-55 kirjoitti:
*lähettää kuimaimen* ... joko kuivahtaa?
alkaa jo kuivaamaan
pitaa olla avaamatta tota linkkia uudestaan kaffe kaessa :-) - mummo-55
kbasa kirjoitti:
alkaa jo kuivaamaan
pitaa olla avaamatta tota linkkia uudestaan kaffe kaessa :-)vahinko ollut pienempi jos olisi ollut tuupori kädessä. Jostakin luin että olet tuuporimiehiä :)
- kbasa
mummo-55 kirjoitti:
vahinko ollut pienempi jos olisi ollut tuupori kädessä. Jostakin luin että olet tuuporimiehiä :)
tuuporia ei sais menna kauheesti hukkaan :-)
- mummo-55
kbasa kirjoitti:
tuuporia ei sais menna kauheesti hukkaan :-)
töihin riennän minä, toivottavasti pakkanen ei kauhiasta matkalla pane.
Iloista päivää sinulle :) - kbasa
mummo-55 kirjoitti:
töihin riennän minä, toivottavasti pakkanen ei kauhiasta matkalla pane.
Iloista päivää sinulle :)jos pakkanen purasee
mukavaa ja leppoisaa tirsdaagia :-) - mummo-55
kbasa kirjoitti:
jos pakkanen purasee
mukavaa ja leppoisaa tirsdaagia :-)mutta kuka vietävä aina yön aikana täyttää työpöytäni uusilla töillä, vaikka juuri eilen sen taas sain putipuhtaaksi? On tämä kummallinen paikka - tämä työpaikka.
- Vanillaone
ihan ranttaliksi pistä, vaikka niinhän se on että "vanhakin nyt nuortuu"
minun lapsuuteen kuului pepe, ihquuuu :)
http://www.youtube.com/watch?v=ivedynEqXwk- mummo-55
ja pepestä minäkin tykkään. Ensimmäisen seurustelusuhteen päätteeksi poikakaveri osti pepen saat miehen kyyneliin. Elämän saatossa levy on johonkin kadonnut :(
Oli muuten mielettömän kauniit kuvat tuossa linkissäsi :))))
- mikhaildenisov
hankit nuoren miehen!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846