Tämä se aina vaan jaksaa vetää suun maireaan hymyyn. Muistan kuinka pienenä pilttinä jo putkiradiosta pirtin lattialla kontatessa kuuntelin tätä kansallistaiteilijaamme, joka niin lähtemättömällä tavalla kuuluu kansallistaiteilijoittemme suuriin nimiin!
http://www.youtube.com/watch?v=8Q2qo2BAWkk
nuoruuden eliksiiriä :)
12
580
Vastaukset
- kbasa
meni pøxyt marax kun kaffe putos kasist!
:-)- mummo-55
*lähettää kuimaimen* ... joko kuivahtaa?
- kbasa
mummo-55 kirjoitti:
*lähettää kuimaimen* ... joko kuivahtaa?
alkaa jo kuivaamaan
pitaa olla avaamatta tota linkkia uudestaan kaffe kaessa :-) - mummo-55
kbasa kirjoitti:
alkaa jo kuivaamaan
pitaa olla avaamatta tota linkkia uudestaan kaffe kaessa :-)vahinko ollut pienempi jos olisi ollut tuupori kädessä. Jostakin luin että olet tuuporimiehiä :)
- kbasa
mummo-55 kirjoitti:
vahinko ollut pienempi jos olisi ollut tuupori kädessä. Jostakin luin että olet tuuporimiehiä :)
tuuporia ei sais menna kauheesti hukkaan :-)
- mummo-55
kbasa kirjoitti:
tuuporia ei sais menna kauheesti hukkaan :-)
töihin riennän minä, toivottavasti pakkanen ei kauhiasta matkalla pane.
Iloista päivää sinulle :) - kbasa
mummo-55 kirjoitti:
töihin riennän minä, toivottavasti pakkanen ei kauhiasta matkalla pane.
Iloista päivää sinulle :)jos pakkanen purasee
mukavaa ja leppoisaa tirsdaagia :-) - mummo-55
kbasa kirjoitti:
jos pakkanen purasee
mukavaa ja leppoisaa tirsdaagia :-)mutta kuka vietävä aina yön aikana täyttää työpöytäni uusilla töillä, vaikka juuri eilen sen taas sain putipuhtaaksi? On tämä kummallinen paikka - tämä työpaikka.
- Vanillaone
ihan ranttaliksi pistä, vaikka niinhän se on että "vanhakin nyt nuortuu"
minun lapsuuteen kuului pepe, ihquuuu :)
http://www.youtube.com/watch?v=ivedynEqXwk- mummo-55
ja pepestä minäkin tykkään. Ensimmäisen seurustelusuhteen päätteeksi poikakaveri osti pepen saat miehen kyyneliin. Elämän saatossa levy on johonkin kadonnut :(
Oli muuten mielettömän kauniit kuvat tuossa linkissäsi :))))
- mikhaildenisov
hankit nuoren miehen!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa626126Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434388Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky53798Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2703713Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks3023657Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1133465Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1043446Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty303432Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3612918Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm392613