Anttia syrjitään

sinis2

Siis minua vaan ihmetyttää miksi ihmeessä kaikki radiokanavat hylkii Anttia? Paljon mikään kanava ei enään soita sen musaa.. miksi? Toinen mikä ihmetyttää se, että kaikki sanoo, että Tuisku on homo mitä sitten vaikka se olisi.. Eihän sillä oel mitään väliä vai onko? Onhan Anttiki tavallinen ihminen olen sen kanssa pari kertaa jutellut.. eikä siittä nää että se ois homo. Minua ei ainakaan haittaa vaikka se ois. Mie tykkään silti aina Antista. En sen takia, että se on kuuluisa ja tienaa hyvin vaan sen musan takia ja Antti on maailman ihanin ihminen

26

1998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • golffaaja

se on harmi kun eihän antti oikeesti oo gay. se on vaan muotii haukkuu sitä ja ku kaikki haukkuu nii kaikki muutki haukkuu ja niin se menee, se on harmi mutta onneks antilla on meidän kaltaiset tosifanit.

radiokanavat ei soita kyl vaa sen takii ku ei oo tullu vähää aikaa uutta levyy.

• sinis2

Mitä sitte vaikka antti on erilainen kuin mutt laulajat.. Onhan seki vain ihminen.. Mie kyll haluan todella, että Anttia alkas soimaan taas radioss

• Anttifani- ikuisesti<3

Yhdyn täysin sun kirjotukseen. Olen kanssa huomannut että Anttia ei paljon enää radiossa soitella mut voicella Anttia on alettu soitta enemmän (JEE!!), Antti sitäpaitsi ei oo homo, koska tietojen mukaan sillä on nykyäänkin tyttäystävä! Ja jos Antti joskus onkin homo niin ei se mua haittaa. On aika raukkamaista kun homoja hyljeksitään. Ne voi olla oikeasti 100 kertaa fiksumpia kun joku nörtti- porukka.
      Antti ei ole itsekeskeinen ääliö vaan ihminen, joka matkusti 10 h matkan pelastamaan maailmaa, jota varmasti kukaan sitä herjaavista ei edes huvittaisi tehdä!!!
      Loppujenlopuksi ei niillä ihmisillä ole mitään OIKEAA syytä haukkua Anttia, jotkut ihmiset on vaan nykyään niin itsekeskeisiä, että ne pitää ihmisiä jotka uskaltaa olla oma itsensä ja jotka haluaa oikeasti auttaa, niin ne pitää niitä esim heti "homoina"!
      Antti on vaan niin IHANA!!! Ihmisien pitäs aukasta silmänsä ja miettiä, ketkä ihmiset on oikeesti järkeviä!

• pelastuuko

maailma? :DD

• sinis2

Todellakin pitäs miettii 2 kertaa ketä haukkuu ja miksi? Jos ei ees ole todisteita siittä, että Antti on homo.. Hyvähän se uskoo mitä muut puhuu. Mutt pitäs ite löytää syyt miksi haukkua? Antista tuskin tuntuu kovinkaan kivalta, jso siittä liikkuu perämöttömiä huhuja.. se ainakin sano, että se ei välitä, mutt taidan tietää, että oikeesti kaikki mitä siittä puhutaan paskaa niin siihen sattuu aina

• voicen katsoja

Antin videoita pyörii aika usein Voice-tv:llä. Eikös tämä kanava näy nykyään kaikissa digitalouksissa. Radiosoittoa vähentää se kun koko ajan tulee uusia levyjä markkinoille. Musta tuntuu että nimenomaan ulkomaista musaa tulee joka kanavalta ihan liikaa.

Älkää välittäkö fanit tosta homottelusta. Kaikkia artisteja, joista ei tykätä, ja jotka ovat kuuluisia tai suosittuja, niinkuin Antti Suomen mittakaavassa haukutaan homoksi. Anttia inhoavat eniten nuoret pojat, kun Antti ei ole tarpeeksi rock ja tanssii videoillaan. Pikkupojat on kateellisia kun tytöt tykkää Antista. Ei siinä muuta. Muutenkaan sillä ei ole mitään väliä onko vai eikö ole, ei sen takia kannata yöunia menettää;D

• vähentää

myös se, että Idols ei enää kanna ja radiossa ei laulutaidottomuutta ja todella heikkoa ääntä voi peittää kivalla tanssahtelulla ja nätillä hymyllä.

• tää kovasti hehkutettu
        vähentää kirjoitti:

myös se, että Idols ei enää kanna ja radiossa ei laulutaidottomuutta ja todella heikkoa ääntä voi peittää kivalla tanssahtelulla ja nätillä hymyllä.

pakarinen,minne se on kadonnu?ei kuulu radiosta enää ollenkaan tai sitte uusin idols voittaja tää koivunen,ei soi hänenkään musa radiossa.ei taida olla äänellä mitään merkitystä siinä kuka sitä radiosoittoa saa kuka ei;)

• sinis2
        vähentää kirjoitti:

mitä ihmettä sie oikei sumputat.. Makunsa on tietty kaikilla, mutta ihmetyttää vaan miski sie tänne kirjoitit noin... Antilla on ihana ääni ja mitä sitte vaikka Antti tanssii se tykkää siittä.. mutta ei se siittä silti homoa tee

• sinis2
        tää kovasti hehkutettu kirjoitti:

pakarinen,minne se on kadonnu?ei kuulu radiosta enää ollenkaan tai sitte uusin idols voittaja tää koivunen,ei soi hänenkään musa radiossa.ei taida olla äänellä mitään merkitystä siinä kuka sitä radiosoittoa saa kuka ei;)

toi ei kuullunut tänne eti oam osio tolle :s

• _ihana_ihminen_

Jos Antti on homo, niin näemme hänessä fiksuimman homon mitä julkisuudessa voi tavata. Antti on ihminen johon haluaisin tutustua, oli hän sitten homo tai hetero. Antin kaltaisia ihmisiä on todella harvassa. Jos meissä kaikissa olisi edes hitunen Anttia, niin maailma olisi paljon parempi paikka asua ja elää.

Antti käy kyllä ns.homoravintola DTM:ssä mutta tekeekö se hänestä homon?? En tiedä, koska en ole helsinkiläinen, että tietäisin millaisia ihmisiä kyseisessä raflassa käy.

• käy

paljon homoja, ilmeisesti enemmistö juuri sen vapaan ilmapiirin vuoksi. en tiedä käykö esim. Antti siellä säännöllisesti, vai vain joskus. Siellä palloilee joukossa heteroita ja taiteilijoita.

Suomi on vielä niin ahdasmielinen paikka, että ilmeisesti kuka tahansa, joka bongataan ko ravintelista leimataan automaattisesti homoksi, varsinkin jos ko tyypillä ei ole vakituista, vastakkaista sukupuolta olevaa seurustelukumppania.

• vaan
        käy kirjoitti:

paljon homoja, ilmeisesti enemmistö juuri sen vapaan ilmapiirin vuoksi. en tiedä käykö esim. Antti siellä säännöllisesti, vai vain joskus. Siellä palloilee joukossa heteroita ja taiteilijoita.

Suomi on vielä niin ahdasmielinen paikka, että ilmeisesti kuka tahansa, joka bongataan ko ravintelista leimataan automaattisesti homoksi, varsinkin jos ko tyypillä ei ole vakituista, vastakkaista sukupuolta olevaa seurustelukumppania.

mieleen, että se ei todellakaan ole paha asia , jos/kun Antti on homo. Jokainen saa olla sitä mitä on , ei se ihmistä pahenna. Itseasiassa homot ovat huomattavasti fiksumpia , ystävällisempiä, kohteliaampia ja siistimmin pukeutuvampia kuin monet heteromiehet isoine kaljamahoineen , roikkuvine housuineen ja mahtavine egoineen. Jokainen niistä luulee olevansa "luojan lahja naisille"

• jokaisen oma
        vaan kirjoitti:

mieleen, että se ei todellakaan ole paha asia , jos/kun Antti on homo. Jokainen saa olla sitä mitä on , ei se ihmistä pahenna. Itseasiassa homot ovat huomattavasti fiksumpia , ystävällisempiä, kohteliaampia ja siistimmin pukeutuvampia kuin monet heteromiehet isoine kaljamahoineen , roikkuvine housuineen ja mahtavine egoineen. Jokainen niistä luulee olevansa "luojan lahja naisille"

asia mikä on seks. suuntaus ja tullako kaapista ulos vai ei.

Nuoria faneja tietenkin voi jonkun verran askarruttaa, jos unelmoivat artistista romanttisesti. Nyt näyttää vaan olevan tapana, että varsinkin nuoret miehet yms. pissispojat yrittävät leimata homoiksi kaikki artistit, joista he eivät itse pidä, tai joista tytöt tykkää.

Vaikka homottelu on kokenut eräänlaisen inflaation kun kaikkia ja kaikkea homotellaan, niin sitä jotkut haukkujat kuitenkin pitävät ilmeisesti pahimpana mahdollisena loukkauksena.

Yleensä nää vihjailut ja herjaukset satuttaa eniten juuri faneja, ei niinkään kohdetta. Luulisin, että jos joku artisti olisi oikeasti homo, se ei välittäisi homotteluista ja heteroa vain naurattaa, koska myös haukkuminen on osoitus mielenkiinnosta artistia kohtaan. Myös haukkujat tekevät tahtomattaan pr-työtä artistille. Pahintahan on hiljaisuus...

• Laurau
        jokaisen oma kirjoitti:

asia mikä on seks. suuntaus ja tullako kaapista ulos vai ei.

Nuoria faneja tietenkin voi jonkun verran askarruttaa, jos unelmoivat artistista romanttisesti. Nyt näyttää vaan olevan tapana, että varsinkin nuoret miehet yms. pissispojat yrittävät leimata homoiksi kaikki artistit, joista he eivät itse pidä, tai joista tytöt tykkää.

Vaikka homottelu on kokenut eräänlaisen inflaation kun kaikkia ja kaikkea homotellaan, niin sitä jotkut haukkujat kuitenkin pitävät ilmeisesti pahimpana mahdollisena loukkauksena.

Yleensä nää vihjailut ja herjaukset satuttaa eniten juuri faneja, ei niinkään kohdetta. Luulisin, että jos joku artisti olisi oikeasti homo, se ei välittäisi homotteluista ja heteroa vain naurattaa, koska myös haukkuminen on osoitus mielenkiinnosta artistia kohtaan. Myös haukkujat tekevät tahtomattaan pr-työtä artistille. Pahintahan on hiljaisuus...

Olen samaa mieltä kanssanne. Nyt ihmettelen sitä, ettei tähän ole tullut yhtään lapsellista "vitun HOMOOO!!" -viestiä. Ei minua silti haukkuminen ja "syrjiminen" kanavilla häiritse. Haukkumisen suhteen voisi sanoa, että parempi että puhutaan pahassa ku ettei ollenkaan. Kanavilla Antin soittaminen ois tietysti tärkeetä Antin menestymisen ja huipulla pysymisen kannalta, ettei pääse ihmisiltä artisti unohtumaan.

• sinis2

Niin olen kanssasi aivan samaa mietlä, että jos kaikissa eläs ees hitusen Anttia niin kaikki olis hyvin.. Antti on rento tyyppi sen kanssa helppo puhua.. se ei kehkuta tai ole ylpeä ihminen siittä että oli idolissa tai sisi saa paljon julkisuutta.. SE on ihan niin kuin tavallinen ihminen niin sen takia Antista luultavasti pidetään.. se osaa olla oma itsensä missä tahansa vaikka tulis aamulla vastaan :p

• sinis2
        käy kirjoitti:

musta se ei ole mikään periaate, että jso joku nähään jossaki kahvilassa niin siittä tehdään homo.. musta antii ei ees vaikuta homolta sitä mtiä mei sitä yhtänä tunnen

• on kiinnostunut

buddhalaisuudesta ja kabbalasta, ehkä se on syy?

• dgdfjgj

Miten niin muka? Ainahan Anttia on haukuttu ja ehkä syrjittykin jne, ihan ennen tätä koko kabbalajuttua. En usko, että mitkään kanavat alkava tällaisen asian takia ketään syrjimään.

• varma'

että Antti on homo. Mutta se ei minua kiinnosta, enkä sen vuoksi häntä mollaa. Eikä se sitä paitsi liity musiikkiin.

Mä en ole Antin fani mutta näin sivustakatsojana luulen, että Antti Tuiskun haukkuminen on ns. "muotia". Suomessa ollaan monien asioiden suhteen aika mustavalkoisia. Myös musiikin suhteen ja jotkut ihmiset inhoavat Anttia, Madonnaa yms. poppia vain sen vuoksi koska se on poppia. Hevi ja konemusiikki tuntuvat olevan tämän hetken valtavirtamusiikkia Suomessa, niin se on ollut jo viimeiset 10 vuotta. Kotimainen musiikki on myös suosittua ja sen taso on huimasti parantunut tuona aikana. Pointtina on se, että jos valtavirtaa on hevimetalli, niin Antti on aika kaukana siitä eikä siksi sovi muottiin;) Jotkut artistit ärsyttävät enemmän kuin toiset.

Oma musamaku on laaja ja siihen kuuluu keskenään erilaisia bändejä ja artisteja. Kuuntelen sitä mistä pidän!

• että tää antti

on maailman ihanin ihminen kun teistä ei monikaan tunne sitä henkilökohtaisesti,mä en tykkää koko ihmisestä,jätkä on kuin nainen ja niin hinttimäinen kun olla ja voi ja sanon nämä asiat sen perusteella mitä tunnen anttia vaikka en välttämättä halua tuntea mutta joskus on tehtävä yhteis työtä kun mun pomo sanoo ikävä kyllä

• opettelemaan suomea

Varmaan Antin vahva junttimurre pelottaa mainoskanavia.

• lapee

Olen samaa mieltä kanssasi!! mitä välii sil on jos antti on homo?? Antti on tavallinen ihminen mun mielestä en oo juttelut antin kanssa mutta siitä ei todellakaan nää että onko se homo vai ei? mun luokkalaiset haukkuu sitä iha homoks kiva ol siel ku kaikki haukkuu sitä ja mie oon ainoo ketä siit tykkää meijä luokal.

• mä95

samaa mieltä...mitä välii sillä on vaikka Antti oiskii homo...se ei oo meijän asia!!!!hyvä Antti kun oot oma ittes

• tytsky83

niin just mitä välii vaikka Antti oiskii homo!?!kato Ninde87 ei oo tullu tänne kommentoimaan...aika ihme...sehän haukkuu Anttia koko ajan, varmaan kotonakii 24/7.. :D...Antti on Ihana

• pteri94

Jep olet oikeassa...Eihän hän periaatteessa voi mitään sille että on homo,mut eihän siittä tarvi välittää...Itsekkin sain tietää vasta vuosi sitten,hänestä ei näe että hän olisi homo.Nykyään aika monikin ihminen syrjii tuollaisia laulajia,vaikka eihän sillä pitäis olla mitään merkitystä...Ja enemmän Antin naamakuvia lehtiin ja keikkoja telkkariin,nyttenhän Tuisku pitää lomaa mutta toivottavasti hän palaa pian,olet ollut kyl onnekas kun olet päässy jopa juttelemaan Antin kanssa itse en ole nähnyt viellä livenäkään mutta aion kyl nähdä=)Itsekkin olen Anttifani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe