Kerokaa tyhmälle

esim maksullisesta kortista

Meillä on jo yksi kortti eli Plus-tv.
Haluaisin kuitenkin nähdä esim. Animal Planetin, matkailua ja jotain semmoista.
Asumme rivitalossa. Meillä ei ole kaapelitv:tä vaan ihan antenni. Onnistuuko kortin osto ja mistä.

4

932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaakko 1979

hei,esim.animal planettia ei saa antenni verkkoon: koska yle ja valtiovalta ei rakenna lisää kanavanippuja:rakentaminen maksaa ja yle nyt jo melkein konkassa..lisätietoja kanavista: www.digi-tv.fi ja www.digita.fi

Sateliittiantennilla tuon saat sen sijaan näkyviin: sateliittipakettientarjoajat: www.viasat.fi ja www.canaldigital.fi

tarkempaa tietoa: http://www.canaldigital.fi/templates/teamsite____6965.aspx

Mut miks ihmeessä et ota asioista ite selvää vaan lähetät viestejä tänne? Ajattelit et pääset helpommalla??

• Tämä on helppo

palsta kysellä kaikenlaista ja aina joku viisas
        vastaa. Kiitos sinulle. Olen jo mummeli-ikäinen eli en aina edews tiedä mistä kyselen.

• Jaakko 1979
        Tämä on helppo kirjoitti:

palsta kysellä kaikenlaista ja aina joku viisas
        vastaa. Kiitos sinulle. Olen jo mummeli-ikäinen eli en aina edews tiedä mistä kyselen.

niin kuinka sen "mummeli-iän" nyt sitten ottaa..mun oma isä 59v ja ollaan kummatkin sitä mieltä et mies on kyl ihan poika kunnes täyttää 60v..:) kyllä sitä on pajan iässä siihen saakka..

• faijas ikäsiä
        Jaakko 1979 kirjoitti:

niin kuinka sen "mummeli-iän" nyt sitten ottaa..mun oma isä 59v ja ollaan kummatkin sitä mieltä et mies on kyl ihan poika kunnes täyttää 60v..:) kyllä sitä on pajan iässä siihen saakka..

Olla tällä hetkellä suomi pullollaan. Olen itsekin
        59 v. ja vielä varsin virkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4692
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2013
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1722
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      151
      1295
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      272
      876
    Aihe