Meillä on jo yksi kortti eli Plus-tv.
Haluaisin kuitenkin nähdä esim. Animal Planetin, matkailua ja jotain semmoista.
Asumme rivitalossa. Meillä ei ole kaapelitv:tä vaan ihan antenni. Onnistuuko kortin osto ja mistä.
Kerokaa tyhmälle
4
918
Vastaukset
- Jaakko 1979
hei,esim.animal planettia ei saa antenni verkkoon: koska yle ja valtiovalta ei rakenna lisää kanavanippuja:rakentaminen maksaa ja yle nyt jo melkein konkassa..lisätietoja kanavista: www.digi-tv.fi ja www.digita.fi
Sateliittiantennilla tuon saat sen sijaan näkyviin: sateliittipakettientarjoajat: www.viasat.fi ja www.canaldigital.fi
tarkempaa tietoa: http://www.canaldigital.fi/templates/teamsite____6965.aspx
Mut miks ihmeessä et ota asioista ite selvää vaan lähetät viestejä tänne? Ajattelit et pääset helpommalla??- Tämä on helppo
palsta kysellä kaikenlaista ja aina joku viisas
vastaa. Kiitos sinulle. Olen jo mummeli-ikäinen eli en aina edews tiedä mistä kyselen. - Jaakko 1979
Tämä on helppo kirjoitti:
palsta kysellä kaikenlaista ja aina joku viisas
vastaa. Kiitos sinulle. Olen jo mummeli-ikäinen eli en aina edews tiedä mistä kyselen.niin kuinka sen "mummeli-iän" nyt sitten ottaa..mun oma isä 59v ja ollaan kummatkin sitä mieltä et mies on kyl ihan poika kunnes täyttää 60v..:) kyllä sitä on pajan iässä siihen saakka..
- faijas ikäsiä
Jaakko 1979 kirjoitti:
niin kuinka sen "mummeli-iän" nyt sitten ottaa..mun oma isä 59v ja ollaan kummatkin sitä mieltä et mies on kyl ihan poika kunnes täyttää 60v..:) kyllä sitä on pajan iässä siihen saakka..
Olla tällä hetkellä suomi pullollaan. Olen itsekin
59 v. ja vielä varsin virkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752076
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851499Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121192Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101003- 42918
- 97875
- 85825
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795