Eikö tuolle typerälle puuturbojutun kirjoittajalle voisi jo antaa pysyvän eston kirjoitaa suomi24:ään? Kerran kirjoitettuna olisi ehkä mennyt vitsinä mutta nyt saisi jo riittää.
Puuturbolle pysyvä
4
1160
Vastaukset
- turpotonde
Kun ei itse turboista mitään tiedä.Tai sitten olet valuturbojen maahantuoja/myyjä tai käyttäjä.
- himmee tyyppi
Ilmoitin ylläpidolle viestin aloittajasta.Toivottavasti saa pitkän bännin.Kun kehtaa haukkua tämän palstan ykkösnyrkkiä.Taitaa tosiaan olla vaan kateellinen.
- HardWoodTech
Puuturbo on tulevaisuutta, uusin materiaali on Gabonista, afrikan länsirannikolta löytynyt uusi vallankumouksellisen kestävä puulaji: Musta Ebensanccher ! Siitä tehty puuturbo kestää jopa Stealth-hävittäjässä ! USAF,n ja Lockheedin salaiset kokeet ovat sen osoittaneet ! Tulevaisuudessa kaikki näiden hävittäjien mekaniikka tehdään tuosta vallankumouksellisesta puulajista, BILTEMA tuo markkinoille SchwartzEbenSanccher-Puuturbon vielä ennen kesää ! Nuo turbot tehdään Kiinassa sijaitsevilla Bilteman tehtailla, joten hinta on kilpailukykyinen !
- turpo tepon poika
Että tuote suunnitellaan Saksassa ja Suomessa.laaduntarkkailun suorittaa Saksalais/Suomalainen henkilöstö,joten laatukin on kohillaan.Muuten täyttä faktaa toi sun kirjoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390