Eikö tuolle typerälle puuturbojutun kirjoittajalle voisi jo antaa pysyvän eston kirjoitaa suomi24:ään? Kerran kirjoitettuna olisi ehkä mennyt vitsinä mutta nyt saisi jo riittää.
Puuturbolle pysyvä
4
1156
Vastaukset
- turpotonde
Kun ei itse turboista mitään tiedä.Tai sitten olet valuturbojen maahantuoja/myyjä tai käyttäjä.
- himmee tyyppi
Ilmoitin ylläpidolle viestin aloittajasta.Toivottavasti saa pitkän bännin.Kun kehtaa haukkua tämän palstan ykkösnyrkkiä.Taitaa tosiaan olla vaan kateellinen.
- HardWoodTech
Puuturbo on tulevaisuutta, uusin materiaali on Gabonista, afrikan länsirannikolta löytynyt uusi vallankumouksellisen kestävä puulaji: Musta Ebensanccher ! Siitä tehty puuturbo kestää jopa Stealth-hävittäjässä ! USAF,n ja Lockheedin salaiset kokeet ovat sen osoittaneet ! Tulevaisuudessa kaikki näiden hävittäjien mekaniikka tehdään tuosta vallankumouksellisesta puulajista, BILTEMA tuo markkinoille SchwartzEbenSanccher-Puuturbon vielä ennen kesää ! Nuo turbot tehdään Kiinassa sijaitsevilla Bilteman tehtailla, joten hinta on kilpailukykyinen !
- turpo tepon poika
Että tuote suunnitellaan Saksassa ja Suomessa.laaduntarkkailun suorittaa Saksalais/Suomalainen henkilöstö,joten laatukin on kohillaan.Muuten täyttä faktaa toi sun kirjoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683