Just, vaikka olenki jo aikuinen ei kohdalleni ole sattunut vakavalla mielellä Härkä miestä. Nyt on, Minä itse jousimies nainen "omakehu"... hyvin herkkä ja haluan näyttää tunteeni niin ettei toiselle jää mitään epäselvyyttä aidoista tunteistani, kyllä härkäkin tunteensa näyttää, mutta ehkö hieman hillitymmin. Niin nyt kysyisin pelästyyö härkä liiallista rakkauden tunnustuksiani,todellisuudessa vaikka hän sanookin että olen ihan,no kukapa ei sanoisi onko ne vain helinää vai nauttiiko härkä yleensä että häntä rakastetaan ja annetaan tunteitten tulla esille? Todellisuudessahan kaikki haluaa olla rakastettu, kysymys vai pitäiskö vielä hieman hillitä , haluaako härkä olla se joka haluaa tunte että on itse tehnyt valloituksen??
Härkä miehelle kysymys..
8
2060
Vastaukset
- markustaja
kyllä se härkä on joka yleensä intoilee niiden rakkaudentunnustuksien kanssa, ja erittäin mielellään ottaa niitä myös vastaan..:
Härälle täytyy muistaa päivä päivän jälkeen osoittaa omaa rakkauttaan jos haluaa säilyttää keskinäisen suhteen oikeilla raiteilla. Härkä vaistoaa heti kun mielenkiintosi on liiaksi jossain muualla ja silloin alkaa mökötys, jota voi kestää vuosikausia ellei Härän kumppani halua korjata tilannetta. - harkämies
Pääasiassa meitä härkämiehiä haukutaan, mutta liekkö kenellekkään sattunut ne kaikki hyvät ominaisuudet. eiköhän se ole niin, että jotkut ominaisuudet kärjistyvät kokemusten vuoksi eri tilanteissa ja elämä muokkaa ja hioo meitä jokaista. Itseni osalta voin rakkauden tunnustuksiin ja ns. tunnustuksiin suhtautua vieroksuen. Saattaa johtua siitä, että olen pitkään ollut yksin, olen lannistettu kaikella tapaa pitkin elämää, ja elänyt melko rakkaudettoman elämän vailla kannustusta. Tunnustusten hetkellä epäilen ja uskon että esim. kehujen takana on taka-ajatus. Joten en ehkä ole paras sanomaan millainen härkä on. Olen suhteellisen pidetty ihminen tuttujen parissa, sopeutuvainen ja empaattinen. Minut on yritetty väkisin "viedä". En sitten tiedä, olisiko pitänyt antaa. Maailman murjomana ja suurena epäilijänä kai elän yksinäisen elämän vcasten tahtoani.
- Juha82
kovalla kädellä henkisesti koulukiusatuksi jouduin ilman syytä.
Olin vain niin kiltti ja hiljainen.
Muutamia kavereita oli, jotkut muutkin yrittivät tukea mua ja säälivätkin mua.
Urheilun parissa oon joutunut syrjinnän kohteeksi kuten isäni myös ennen ja isän pikkuveli tapettiin raa'alla tavalla josta jäi isälle traumat ja ehkä vaikuttimina minuun ja pikkuveljeeni.
Mutta kun pitää pään kylmänä ja vuosien saatossa kasvaa ihmisenä(mihinkään täydellisyyteen ei kannata pyrkiä, joskus urheilussa saatan olla hieman perfektionisti mutta ei ihmis-suhteissa saa olla) niin kyllä se elämä lopulta voittaa.
Uskon jumalaan ja jeesukseen. - harkämies
Juha82 kirjoitti:
kovalla kädellä henkisesti koulukiusatuksi jouduin ilman syytä.
Olin vain niin kiltti ja hiljainen.
Muutamia kavereita oli, jotkut muutkin yrittivät tukea mua ja säälivätkin mua.
Urheilun parissa oon joutunut syrjinnän kohteeksi kuten isäni myös ennen ja isän pikkuveli tapettiin raa'alla tavalla josta jäi isälle traumat ja ehkä vaikuttimina minuun ja pikkuveljeeni.
Mutta kun pitää pään kylmänä ja vuosien saatossa kasvaa ihmisenä(mihinkään täydellisyyteen ei kannata pyrkiä, joskus urheilussa saatan olla hieman perfektionisti mutta ei ihmis-suhteissa saa olla) niin kyllä se elämä lopulta voittaa.
Uskon jumalaan ja jeesukseen.Kuulosti aivan kuin itse olisin kirjoittanut vastineesi. Minäkin olen aivan liian kiltti, hiljainen ja hyvätahtoinen. Jos minua lyödään toiselle poskelle, saatan tarjota toistakin. Perfektionisti olen minäkin, jollain tapaa kaipaan mielihyvää ja hyväksyntää, sitä nykymaailmassa ei saa kuin uhrautumalla ja siitä olen pyrkimässä eroon. Olen pyrkinyt enemmän itsekkyyteen kehittäessäni luonnettani, sillä olen epäitsekäs, annan vaikka viimeiset varani tai leipäni, että toisella olisi parempi olla. Mutta vastaavasti, kun itse olen pulassa, en saa apua, en minkänlaista. Joten Ei jjoka kerta toinna rientää apuun ja itsekkyyskin voi olla hyvästä. Miten voi auttaa toista jos sattuu olemaan itsekkin avuntarpeessa.
Minäkin usko, ja toivon parempaa huomista...
Jari
- Härkämies-75
Tykkään ihmisistä jotka puhuvat suoraan asioita. Hienoa se olisi jos nainen tunnustaa rakkautensa ainakin itse sytyn siitä. Mutta pelkkä puhe ei riitä vaan pitää käyttäytyäkin sillä tavalla kuinka sanoo. Härkä vaistoaa heti jos tunteet ovat pelkkää sanahelinää. Monta kertaa olen pettynyt rakkaudessani jos joku tunnustaa ilman tunnetta suoraan niin epäilys herää
- repaoulu
terve. En tiedä yhtään mistä johtuu mutta mulla on huonoja kokemuksia jousimies naisista.Minä olen liian kiltti ja rauhallinen. Ne on jyrännyt mut kumoon ja ovat olleet liian vaativia. No se kyllä sanoo että tunteitaan he osaavat näyttää. Ja kuten muukin vastasivat niin kyllä härkä tunnistaa jos sanat ja teot ovat eri juttuja. Kaikki jousimies naiset ovat kyllä olleet hyvin söpöjä ja mukavia naisia.
- Juha82
ja hyvin mukava ihminen jonka kanssa tulevat kaikki toimeen.
Saanut työpaikoilla kiitosta hyvästä panoksestaan.
Äitini saattaa olla hieman itsepäinen(kuten minäkin joskus enemmän joskus vähemmän).
Aika hiljainen on toisinaan, kuten minä yleensä aina(toki vanhempien kanssa juttelen enemmän mutta vieraiden kanssa voisin jutella enemmänkin, mutta eikös se ole tärkeää kun on reipas, kohtelias ja fiksu).
Isänikään ei mikään puhemies(syntynyt 11.7).
Pikkuveljeni syntynyt 17.7
- palikkap
Jos härkämiehelle osoittaa positiivisesti tunteita, niin hän on aina imarreltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982