Siis onnea mestari Leskiselle miljoonasti..
juicella on tänään synttärit
11
927
Vastaukset
- epe62
Minä köyhään päähän sillan, synnyin varhaiskevääseen.
Jälkeen helmikuisen illan, pyhäaamuksi vaihtuneen.
(Pienestä pitäen)
Onnee pilvenreunaorkesterin yhdelle solistille. - Juice 60v
Kahden vuoden päästä on Juicen syntymästä 60 vuotta. Onkohan odotettavissa jotain spesiaalia?
- juusoko
Juicella olla yhtään onnittelubiisiä?
- Afroditen_poika
Onhan "Senaattori ja boheemi" -levylle piilotettu Mikko Alatalon 50-vuotisjuhlan kunniaksi kirjoitettu "Prostata" tavallaan onnittelubiisi :)
- juusoko
Afroditen_poika kirjoitti:
Onhan "Senaattori ja boheemi" -levylle piilotettu Mikko Alatalon 50-vuotisjuhlan kunniaksi kirjoitettu "Prostata" tavallaan onnittelubiisi :)
vihelläs vähän alkua, eli pistä muutama "onnittelusana"
- Afroditen_poika
juusoko kirjoitti:
vihelläs vähän alkua, eli pistä muutama "onnittelusana"
Tämä ei ehkä kuulu Juicen henkevimpiin biiseihin :) Sävel menee "Oolannin sodan" mukaisesti ja ensimmäinen säkeistö näin:
"siinä seistiin me taas kusilaarilla
hurraa hurraa hurraa
ja hauskaa oli koko baarilla
kusi tihkui kuin vanhalla vaarilla
prostataa prostataa prosta-tatta-tatta-taa
hurraa hurraa hurraa" - juusoko
Afroditen_poika kirjoitti:
Tämä ei ehkä kuulu Juicen henkevimpiin biiseihin :) Sävel menee "Oolannin sodan" mukaisesti ja ensimmäinen säkeistö näin:
"siinä seistiin me taas kusilaarilla
hurraa hurraa hurraa
ja hauskaa oli koko baarilla
kusi tihkui kuin vanhalla vaarilla
prostataa prostataa prosta-tatta-tatta-taa
hurraa hurraa hurraa"mitähän joku frendi tykkäis jos laulaisin 60-vuotispäivänä tuon onnitteluksi :)
- Afroditen_poika
juusoko kirjoitti:
mitähän joku frendi tykkäis jos laulaisin 60-vuotispäivänä tuon onnitteluksi :)
Hauskahan tuo on, jos vaan kaverilla on huumorintajua :)
Ja luulisin, että ainoa suomalainen biisi jonka teemana on eturauhasvaivat :)
- Mermaid0
Itse olen syntynyt myös 19.2. Juice kai muistaakseni on jossain biisissään laulanut "...olen kala, mutten pakastesei...". Siinä pillee aikamoinen totuus meistä kaloista;)
- tuoppi
sitäkös se tarkoittaakin laulussa Rock´n roll and blues and jazz. Näin ne asiat pikkuhiljaa selviää...
- juusoko
tuoppi kirjoitti:
sitäkös se tarkoittaakin laulussa Rock´n roll and blues and jazz. Näin ne asiat pikkuhiljaa selviää...
en ole tuotakaan tullut ajatelleeksi! Juice oli kyl nero tuossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017543
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055533- 835037
- 1384412
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492813
- 522759
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102344Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561946