Olisi kiva kuulla muiden mielipitetä millaisina meitä jotka omaavat nämä merkit pidetään. Niiltä jotka itse ovat ja niiltä jotka tuntevat.
Lainaus: "Lohikäärme on yksi kiinalaisen 12-vuotisen kalenterin hahmoista, ja horoskooppimerkki. Uskomusten mukaan lohikäärmeen vuonna syntyneet ovat idealisteja, perfektionisteja, joustamattomia ja itsetietoisia. Lohikäärmeet ovat myös aggressiivisia ja päättäväisiä. Lohikäärme on taruolento ja ilotulitusten järjestäjä; luovuus ja valehtelu ovat kaksi puolta joissa tämä ilmenee"
Tunnistan itseni tuosta, ainoa mitä en allekirjoita on "agressiivisuus".
Kiitos jo teille jotka vastaatte.
Lohikäärme/Kauris
2
777
Vastaukset
- Tulisika
Kauris/Lohikäärme on mielenkiintoinen yhdistelmä!Kauris on yleensä varovainen - Lohikäärme taas pystyy tekemään mitä haluaa mistä haluaa.
Lohikäärme on karnevaalin kuningas, joka johtaa kiinalaisten uuden vuoden paraattia. Länsimaissa lohikäärmeet surmataan myyteissämme : "Jokainen lohikäärme synnyttää Pyhän Yrjön, joka tappaa sen".
Lohikäärme - ystäväni on tyypillinen Lohikäärme : levoton, kiihkeä, ylpeä ja vilpitön. Kiinalaiset sanovat, että Lohikäärme liikkuu liian kovaa nähdäkseen vaivaa jonkin valheen vuoksi.
Kauriin hyveitä ovat kunnianhimo, itseluottamus ja rehellisyys (Lohikäärme!).
Metalli-Lohikäärmeellä on soturin luonne (saattaa olla aggressiivinen jos häntä vastustetaan).
Vesi-Lohikäärme on viisas neuvottelija (Vesi on diplomaattinen), hillitty ja viileä.
Puu-Lohikäärmeellä on valtava itsetunto, pohjaltaan tämä lohikäärme saattaa olla komenteleva.
Tuli-Lohikäärme on lämminsydäminen mutta altis "räjähdyksille" , määräävä ja kriittinen.
Maa-Lohikäärme on oikeamielinen ja neuvokas. Hän ei mutkista elämäänsä Lohikäärmeelle ominaisilla tempuilla.- puulohikäärme
tuota olen,..komenteleva, mutta kuitenkin samalla ystävällinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024447Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816