Mitenkä on , ovatkos vesimiesnaiset uskollista sorttia vai ovatko seikkailunhaluisia ja kenties vaikka petollisia luonteita?. Yhden vesimiesnaisen posket alkavat aina niin kummasti hehkua erään ukkomiehen läheisyydessä.Onkohan vain jokin yksilötapaus vai kuuluuko yleensä vesimiehen tyyliin?.
Mites on
4
1087
Vastaukset
- on tapana
hehkua aina. Monilla posket punottaa jatkuvasti :)Se on se sisäinen hehku, joka vaan joskus näkyy selvästi poskillakin.
- Vai eikö ole.
Onko sitten muilla merkeillä tällaista hehkua ollenkaan olemassa,edes rakastuneilla?.
- AVKT
miten lähellä??? Jos 0,5m - niin on kuumat tunteet. Miten sitten tango?
- vesisex
meillä on posket hehkuvaa lajia. Vaikka yksin olen kotona, niin alkaa posket hehkua ja tiedän, että kohta joku soitta tai tulee. Enkä edes tiedä etukäteen kuka. Ei minun itse tarvi sen kummemin olla kinnostunut. Arvaa vaan harmittaako itseä se jatkua helotus. Tekisi usein mieli soittaa kaikki puh.numerot läpi, että lopeta mun ajattelu, en jaksa hehkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482553
- 1831826
- 701647
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91291- 95989
- 80988
- 72988
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188894- 67891