Miten skorpparimies osoittaa kiinnostuksensa. Olen tapaillut skorpparia nyt muutaman viikon ja itse ainakin hyvin ihastunut. Miehestä en vaan saa selvää.
Näyttääkö skorppari tunteensa ennemmin teoilla vai sanoilla? Ja miten helposti ylipäänsä näyttää mitä ajattelee...?
Miten näyttää tunteet
7
2448
Vastaukset
- heeee.
ei ainakaan sanoilla..teotkin vähän niin ja näin..ota niistä sitten selvää.
mutta kiihkeä on ;-)- piikkiä
Varo skorpionin piikkiä.. itse luulin skopun olevan mystisen ihastunut minuun, mutta olinkin vain leikkikalu muiden joukossa.. skopu on raaka pelimies vailla aitoa kykyä rakastaa muita kuin itseään. näin kävi minulle toivon sinulle parempaa onnea .
- kokemuksesta..
piikkiä kirjoitti:
Varo skorpionin piikkiä.. itse luulin skopun olevan mystisen ihastunut minuun, mutta olinkin vain leikkikalu muiden joukossa.. skopu on raaka pelimies vailla aitoa kykyä rakastaa muita kuin itseään. näin kävi minulle toivon sinulle parempaa onnea .
voin sanoa, että olen tapaillut skorpparimiestä pari kuukautta eikä todellakaan ole epäselvyyksiä hänen tunteistaan. Lähes päivittäin kertoo kuinka paljon minusta pitää. Tämä tuntuu ja näkyy sanoin ja teoin. Itsekin vastavuoroisesti osoitan tunteeni, koskaan en ole ollut näin rakastunut kuin nyt.. :)
- en näytä
kiinnostustani. Voin olla hyvin asiallinen enkä näytä tunteitani, vaikka sydän tykyttää ja jalat tärisee.....Kun näin olen todella kiinnostunut ja ihastunut. Kasvojani en halua menettää, joten toinen saa näyttää ensin tunteensa ja sitten mietin jatkoa. Ujoutta? en osaa sanoa.
- hyvin menee
Onneksi kaikki eivät toimi tuolla tavoin, että pelkää kasvojen menettämistä niin paljon, että odottaa aina toiselta aloitetta. Ettei menetä kasvoja ?! Olen saanut rukkaset jo muutamankin kerran, enkä ole kokenut, että olisin "menettänyt kasvoni". Jos tekee jotain pahaa, ne voi menettää. Jos osoittaa tunteensa jossain määrin asiallisesti ja huomaavaisesti, niin se vaan osoittaa suoraselkäisyyttä.
-Sitten mietit jatkoa?! Jestas, ei rakkauden ja ihastumisen pitäisi olla mikään monopoli-peli, missä tehdään "pelisiirtoja"... - Juha82
kun tapasin(oon härkä) pitkästä aikaa toissa kesänä yhden hyvin rakkaan ihmisen.
Sanat meni sekaisin, kädet vapisi ja sydän pamppasi mutta eikös tuo oo aika normaalia, etenkin eka reaktio ja siitä seuraavat 2-5 tapaamista, sitten tasoittuu.
Mulla on tapana hurmata herrasmiesmäisyydellä ja sanoilla.
Tosin saatan jännityksessä sanoa jotain outoakin.
- näytän tunteeni..
Jos toinen osapuoli kiinnostaa aidosti. Ihastun harvoin ja rakastun vielä harvemmin, mutta sitten kun löydän sen "oikean" niin näytän myös rakkauteni, eikä varmasti jää epäselväksi kenellekkään.
Toisaalta, saatan antaa kuvan että olen ihastunut, koska pidän flirttailusta ja en halua olla turhaan kenellekkään ilkeä ja toinen osapuoli voi tulkita sen väärin.. Ja sehän ei sitten minun ongelmani ole jos minuun ihastuu ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982