siis käykö Topo-suomi kartat garmin nuvi200 autonavigaattoriin?
Topo-suomi ja garmin
10
9684
Vastaukset
- mikäettei
Kyllä käy.
- löytyy
Saako maastokarttoja jostain ilman valuutan vaitoa?
- Snaut
löytyy kirjoitti:
Ei saa siis laillisesti. Erätukun TopoPluskartat maksavat 99 e/alue (yhteensä löytyy 16 aluetta) sekä Marinean Vapaa-ajankartta myös 99 e/alue (yhteensä 6 aluetta). Jälkimmäisessä kartastossa alueet ovat siis suuremmat.
- hgfgj
No hyvä tietää, täytyypä lähteä Erätukkuun!
- torrent
löytyy kirjoitti:
Multa löytyy kaikki 16 aluetta.Torrentilla joskus imuttanu.Olisko tarvetta?
- sinulta löytyy
torrent kirjoitti:
Löytyisikö sinulta myös itse navikaattori ihan itse Gigantista varastamanasi tai edes K-kaupasta varastamaasi leipää?
- suomitopo
torrent kirjoitti:
Laitatko torrent linkin tiedoksi. Siis tietysti sitä varten, että en vaan vahingossa ...
- Sakkeus1982
torrent kirjoitti:
Morjesta.
olisko mahdollista saada ne torrentit?
Itsellä olisi nimittäin tarve...
Mistä muuten löysit ne torrentit?
Itellä Garminin nuvi 720 muistaakseni - Snaut
löytyy kirjoitti:
Ellet ole kuullut, niin Suomi kuuluu nykyisin EU:n valuuttaunioniin. Eli tämä tarkoittaa esim. että monien muiden EU maiden toimijoiden kanssa käydessäsi kauppaa, sinun ei tarvitse vaihtaa valuuttaa. Vaan se euro on käypää valuuttaa niin Suomessa kuin esim. Saksassakin. Lisäksi tämä valuuttaunioni takaa arvonlisäveron veloituksen lähdemaan mukaan.
Siis noita Erätukun maastokarttoja saat hyvinkin ilman valuutanvaihtoja ja samoin myös sen uusimman Garminin Suomi Pro maasto/merikartan voit hankkia täysin valuuttoja vaihtamatta! Esim. ihan kotimaasta ostamalla se Marineasta. - toinen torrentista
sinulta löytyy kirjoitti:
Löytyisikö sinulta myös itse navikaattori ihan itse Gigantista varastamanasi tai edes K-kaupasta varastamaasi leipää?
kolmas molempia, synti mikä vääryys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988