Selailin tuossa keltaisenruusun nettikauppasivuja, ja mietin tässä minkälainen vibraattori(sauva) olisi minulle hyvä... (olen vielä neitsyt). Niinpä luulen, että kovin paksua vibraa minun ei kannata ostaa. Luulen, että 2-2,5 cm:n paksuiset vibraattorisauvat olisivat minulle hyviä. Mitä mieltä olette siitä, että jos sellaisen tunkee vaginaansa, niin ei kai siitä voi immenkalvo revetä mitenkään vai voiko? Sitä en toivoisi.
Myös mielipiteitänne kyselisin noista erilaisista vibraattoreista; Millainen on käyttökokemukseltanne delfiinivibra? Onko se ehkä parempi kuin tavallinen suora sauva? Entä millainen on vibraattorisauva, missä on myös klitoriksenkiihotin? Tämän nimiset keltaisenruusun nettikaupan välineet kuulostivat minusta aika mielenkiintoisilta (kertokaa käyttökokemuksia jos on): Mini G-piste vibraattori, halkaisija 2,5 cm, G-delfiini vibraattorilla, halkaisija 1,4 cm, Temptation Rabbit Minivibe, halkaisija 1,5-2cm, Special-vibraattori Wonderboy, halkaisija 1,5-2,5cm.
Ja tällainen amatöörikysymys vielä; että onkohan kolmen sentin paksuinen vibraattorisauva tai dildo liian paksu neitsyelle?
Pienistä vibraattoreista...?
3
1384
Vastaukset
Ota se temptation rabbit jos olet neitsyt. Mulla on se ja se on kyllä ihana :) Se on aika ohut, että neitsyelle ei satu jos sitä käyttää. Se kolme senttiäkin voi äkkiä tuntua epämiellyttävältä aluksi ennenkun sitten homman oppii ;) Siinä rabbitissa on se kiihotin myös, ja sopii kyllä ekaksi leluksi hyvin.
- Nimetön
Moi! Kysyisin sellaista asiaa, että kuinka kiihottavia nuo hieromasauvat/vibraattorit yleensäkkin ovat, saavuttaako niillä orgasmia (ja minkä tasoisesti)? Pitääkö noitten hieromasauvojen päällä pitää kondomia käytettäessä vai voiko ne vaan pestä aina käytön jälkeen ja käyttää sellaisenaan?
- roussiii
Nimetön kirjoitti:
Moi! Kysyisin sellaista asiaa, että kuinka kiihottavia nuo hieromasauvat/vibraattorit yleensäkkin ovat, saavuttaako niillä orgasmia (ja minkä tasoisesti)? Pitääkö noitten hieromasauvojen päällä pitää kondomia käytettäessä vai voiko ne vaan pestä aina käytön jälkeen ja käyttää sellaisenaan?
Moi!
Itse olen vielä neitsyt ja tilasin nettikaupasta Kaalimato Juniorin eli siis sen pinkin pienemmän kaalimadon. Onkohan kellään kokemuksia siitä?
saas nähdä kuinka se toimii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667