Millaisella kunnolla (lihas ja coopperi??), perus rynnäkkökivääritaistelija pärjää?? Haittaako rillit? Kertokaa omia tuloksianne!! kiitos.
Vastaukset 6
- pärjäämään
Sellanen 2400 Cooperissa vähintään, mieluummin se 2500-2600. Pärjäät varmasti. Sit vaan hyvää fiilistä ja valmiutta heilua ja ryömiä metsässä. Omalta osaltaan tympeää.
- minä-
2300 metriä alokaskauden Cooperissa ja 0 päivää vapautusta. Cooper parani koulutusaikana ja kotiutumiscooperissa meni jo yli 2600 m. Peruskunnolla pärjää hyvin. Päästä se on kiinni.
Tulevalle aseveljelle neuvoja:
Semmoinen 2800 olisi hyvä juosta ja sillä pärjää mainiosti. Tärkeämpää on hallita pikamarssin tekniikka metsässä nopeasti ja itseään särkemättä.
Muut lihaskuntotestit taas nyt ovat aika turhia. Mikäli normaaleista arjen askareista ja töistä selviää, niin sitten selviää tetsauksestakin.
Joutavat aamulenkit loppuvat siihen, kun juoksee takaperin ylämäkeen RUKsta palanneesta tuoreesta koksusta ohi. Mitähän nekin siellä touhuavat?Kakkulat eli glasögonit eivät haittaa oikeastaan muualla kuin nassetouhuissa jos sattuu olemaan vähänkin huonompi näkö.
Toki vahinkoja saattaa niidenkin kanssa sattua, mutta pitäähän niitä varoa muuallakin kuin palveluksessa.- kyllähän minä
k0rh0nen kirjoitti:
Kakkulat eli glasögonit eivät haittaa oikeastaan muualla kuin nassetouhuissa jos sattuu olemaan vähänkin huonompi näkö.
Toki vahinkoja saattaa niidenkin kanssa sattua, mutta pitäähän niitä varoa muuallakin kuin palveluksessa.se 2800 varmaan lonnin 2vuoden päästä menemään tai oikeestaan 3000 olis tavote...
- miksi jääkäriksi
kyllähän minä kirjoitti:
se 2800 varmaan lonnin 2vuoden päästä menemään tai oikeestaan 3000 olis tavote...
naiset antaa sisseille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742455Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372077Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28945- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154778Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58630Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78491- 21485
- 33452