Elikkä olisin kysellyt kokemuksia eläinlääkäreistä...yksityinen/kunnaneläinlääkäri?Koirien rokotusten hinnoista jne? Itse olen käyttänyt koiraamme Kuninkaantien eläinklinikalla Halikossa, kuulin vaan huonoa ammattitaitoa sieltä, ajattelin vaihtaa paikkaa...Kiitokset asiallisista vastauksista.
Eläinlääkäreistä
10
4411
Vastaukset
- olet siis kuullut??
Antéeksi, mutta nyt en ymmärtänyt. Olet siis käynyt Halikossa, mutta olet KUULLUT huonosta ammattitaidosta. Eikö sinun oma kokemuksesi sitten kerro, kun luotat siihen, mitä joku on sinulle kertonut?
Itse kävin siellä silloin, kun lemmikki oli, enkä voi moittia mitenkään, en palvelua, en ammattitaitoa.- Naikkonen ja elukat
Siis Kuninkaantien eläinlääkäri on ihan paras. Ovat ystävällisiä ja aina saatu parasta mahdollista hoitoa siellä. Pelastivat yhden koirani hengen kun joku idiootti levitteli myrkkyjä aikoinaan metsiin. Suolistotulehdus oli väkisin viedä koirani hengen mutta hyvällä nopealla hoidolla saatiin parissa viikossa koira entiselleen.
Mulla ei muuta kuin hyvää sanottavaa tästä kyseisestä paikasta.
- vaihtaisit?
En minäkään ymmärtänyt, oletko sitten saanut huonoa palvelua? Minusta paras paikka juuri tuo kuninkaantien e-l jos tosiaan haluaa eläimelle kunnon hoitoa, kunnallisella tietysti halvempaa. Soittamalla saat rokotuksien hinnat selville.
- .............
...oli vaikeaa ymmärtää.. Aika helppoa tekstistä oli ymmärtää, että kirjoittaja on kuullut joltakin toiselta, että jokin toimenpide ei ole sujunut niinkuin ilmeisesti olisi pitänyt.
Esimerkki: menisitkö ravintolaan jos olet kuullut että sieltä on moni saanut ruokamyrkytyksen? Ei tarvitse vastata.
Itse asiaa en viitsi kommentoida kun en eläinlääkäripalveluita käytä.
- e-lääkäri
on täysin samankaltainen kuin ihmisten arvauskeskus salossa. Olen käyttänyt lemmikkiäni siellä joskus joidenkin sairauksien takia ja aina ollut sama lopptulos. Ei kunnon tutkintaa vaan katsellaan päällisin puolin, annetaan antibioottia ja kokeillaan jos sillä lähtisi... maksaa hunajaa aina kun käy siellä ja mitään todellista parannuskeinoa ei tunnu löytyvän.
Voisi joskus olla ihan hyvä jos salon eläinlääkäriasema alkaisi oikeasti tutkimaan mikä niissä ihmisten lemmikeissä on eikä vaan määräilisi lääkkeitä summanmutikassa.
Kertoina jolloin olen lemmikkii kanssa käynyt tuossa salon paikassa, olen loppujen lopuksi joutunut turvautumaan esim. halikon eläinlääkäriin. Tietysti kerkesin maksamaan itseni kipeäksi ensin salossa, tyhjästä...
Suosittelen halikkoa.- Onneksi hengissä
Salon eläinlääkärikeskuksen palvelut ovat todella surkeita verratuna Halikkoon. Ammattitaitoa eikä halua ei tuntunut riittävän. Koirani oli heittää henkensä Salossa tehdyn sektion vuoksi, tuli neulottua vatsa kiinni hiukan heikosti. Nyt kun käytän Halikon palvelua kaikki on sujunut mallikelpoisesti.
- Kisulin omistaja
Halikon kuninkaantien eläinklinikalle vein kissani virtsatulehdusten takia. Aiemmin sama vaiva ollut ja oli kehotettu tekemään tarkempia tutkimuksia jos uusiutuu. Halikossa varattu aikani ei pitänyt, odottelin yli puoli tuntia ylimääräistä. Mieslääkäri ei edes ottanut kissaa ulos kuljetuskopastaan kun jo totesi että sillä on käyttäytymishäiriö. Ei ottanut virtsakokeita antoi antibiootin jotta minulle tulisi parempi mieli. Eli itse en kissaani sinne enää vie.
- tipitipitii
No me käytiin ainakin ennen aina orjallisesti ja tyytyväisenä Halikossa, kunnes koiran kuolema järkytti siinä määrin, että pientä syyllisyyttä laitettiin eläinlääkäreidenkin piikkiin.
Yleensä kaikki on sujunut hyvin Kuninkaantien eläinklinikalla, mutta kun toinen koiristamme tarvitsi hätätilanteessa hoitoa ja pankkikorttimme olivat työmatkalla isännän mukana, jäi hieman ilkeä maku jälkikäteen suuhun siitä, oliko koiran eteen todella tehty kaikki voitava. (Kyseessä oli siis torstai, kun pankkikortit olisivat kotiutuneet perjantaina. Rahaa kyllä oli kulujen kattamiseen torstaina, mutta ilmoitimme silti, että suurimmat - esim leikkausten yms - maksut saattaisivat jäädä seuraavalle päivälle.) Olimme viikonloppuna yhteydessä päivystävään eläinlääkäriin, joka ihmetteli mm. sitä, ettei koirastamme oltu otettu verikokeita. Päivystävä antoi meille hyvinkin valaisevaa tietoa koiramme tilasta ja antoi olettaa pahinta, kun taas Halikossa tilanteesta ei paljoa tiedetty. Kenties mikään ei olisi voinut pelastaa koiramme kohtaloa, mutta siinä vaiheessa tuntui siltä, että Halikossa ei tilannetta joko tunnettu lainkaan (vaikka päivystäjä tiesi useita tapauksia vastaavasta) tai ei vaan ollut aikaa taikka halua informoida meitä koiran kohtalosta tai mahdollisista lisähoidoista.
Tämän episodin jälkeen vaihdoimme Saloon, ja nyt olemme pikkuhiljaa palailemassa Halikkoon - lähinnä siksi, että vanhat "potilastiedot" ovat siellä tallella pidemmältä ajalta ja hintataso kuitenkin molemmissa sama. Molemmissa on myös ystävällinen ja ymmärtävä henkilökunta ja yhtä vastentahtoisesti koiramme nykyään suhtautuu molempiin rakennuksiin. :) Luulisin, että loppujen lopuksi perushoito molemmissa samaa, mutta Halikossa taitaa olla silti paremmat laitteet ja kenties parempi taito ?- tipitipitii
Noista maksuista meille silloin vähän nuristiin Halikossa, kun siellähän pyydetään (tai ainakin vielä silloin oli tapana pyytää) maksu heti hoitojen jälkeen eikä esim. laskulla. Vakuuttivat kuitenkin lopuksi, että tarvittavat hoidot oltiin tehty eikä raha ratkaissut koiralle tehtäviä toimenpiteitä.
Menimme ja tulimme eläinlääkärimatkat taksilla, koska myös automme oli työmatkareissulla, joten mikäli olisimme menneet Salon klinikalle, olisi säästynyt sekä taksirahaa että mahdollisesti raha ei olisi ollut eläinlääkäreiden takaraivossa kolkuttamassa heidän tehdessä hoitoja... Tämä on kuitenkin jossittelua, enkä tiedä, olisivatko tehneet enemmän kokeita koirallemme normaalissa tilanteessakaan.
- HuonoKokemus
Ehyt pelaa vakuutusyhtiön piikkiin. Lääkäri puhuu päälle, ei pahemmin kuuntele asiakasta.
Säveltelee potilaskertomukseen tarinoita, jotka ei vastaa asiakkaan totuudenmukaisia kertomuksia, jotta asiakas ei vaan saisi korvausta. Rahastaa toimenpiteissä, tekemällä vain pieniä hampaanpoistoja, vaikka voisi kerralla ottaa enemmänkin. Hammaskivenpoistoa ei välttämättä edes tehdä, mutta rahat kyllä otetaan. Harhautetaan ja valehdellaan allekirjoittamaan epämääräisiä papereita esim. laskua noudettaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822607
- 392131
- 331912
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488