Olen alkanu taas nyrkkeilemään parin kk tauon jälkeen ja nyt olen vasta ammatilaisen kehoituksesta alkanu käyttämään siteitä. Mutta ongelma niiden kanssa tulee siinä että vaikka kuinka oikeaoppisesti ne laitankin niin muutaman minuutin jälkeen jos rupean hellittämään nyrkin puristamista alkaa kämmentä vihloa niin perkeleesti. Ongelmana on jotenkin omastamielestäni ne sormien välien tulevat siteenosat. Eli missä vika? onko liian tiukalla/löysällä vai mikä perhana siinä on kun rupeaaa AINA niin saamaristi käden avaus/löystyttäminen sattumaan.
nyrkkeily siteet...
5
912
Vastaukset
- J.M
Älä sido sormien välistä, tai sido vain keskisormen ja nimettömän välistä. Näin säästyt siltä ongelmalta. Rannettahan niiden tuleekin tukea.
- Rocky
Juuri niin. Laita sekin vasta pari kiekkaa ennen loppua, ettei siteet luista pois. Ja muutenkaan ei pitäisi tavallisia siteitä laitta joka sormen välistä, sillä se löysyttää sormien nivelkuppeja...
- Rocky
Kuvittele siteiden olevan kuin hanska. Ne eivät saa olla liian tiukalla, mutta liian löysällä ollessa ne eivät pysy. Eli kädessäsi tunnet, milloin ne puristavat samalla tavalla, kuin hieman tiukka hanska. Itse opetelin laittamaan siteet noilla ohjeilla. Miten pitkään nyrkkeilit ilman siteitä?
- Bouncer
Jokusen kuukautta yli vuoden. Nyt on kyllä helpottanu se vihlonta kun en laittanu enää sormien välistä.
- August
Bouncer kirjoitti:
Jokusen kuukautta yli vuoden. Nyt on kyllä helpottanu se vihlonta kun en laittanu enää sormien välistä.
Riku heti syömään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521