Osaisko joku kertoa, missä voisi sparrata kavereiden kanssa liittymättä mihinkään seuraan? Siis joku paikka missä olisi euron tai parin pääsymaksu eikä mitään kuukausimaksuja tms. Yritin googlata, mutta ei oikein löytynyt.
Ja asun siis Helsingissä.
Missä voi sparrata?
9
4027
Vastaukset
- tyynyllätönijä
Töölön kisahallista löytyy "yleinen kehä"
- mutta...
Just tollasia paikkoja haeskelinkin, mutta kisahallissa on vain yksi kehä ja sekin harvoin vapaa. Tietäiskö kukaan mitään muuta paikkaa, jossa olis muutama kehä?
- hanskihoooo
löytyykö stadikalta ja kisahallista säkkejä?
- 3 dan
mutta... kirjoitti:
Just tollasia paikkoja haeskelinkin, mutta kisahallissa on vain yksi kehä ja sekin harvoin vapaa. Tietäiskö kukaan mitään muuta paikkaa, jossa olis muutama kehä?
Et sä siihen välttämättä köysitettyä kehää tarvitse. Yläparvellahan löytyy näitä pieniä Loosheja, tai löytyi ainakin jokunen vuosi sitten. Sitten näihin muihin kysymyksiin, niin säkkejä siellä on jonkun verran, ei nyt hirveästi, mutta esim. yläparven päädyssä muistaakseni ainakin 4 erikokoista säkkiä ja yleensä aina vapaana. Niitä säkkejä käytetään myös kovempaan kontaktiin, eli siellä treenaa karatekat ja potkunyrkkeilijät jne, joten pitäisi olla aika kestäviä välineitä.
- grigori r
nii tai stadikalle meet..mä luulen, ettei siellä heti rahaa kysellä ja jäsenyyttä tyrkytetä...
seurat saa valtion tukea ja niistäki on tullu kait
liikeyrityksiä, ku valmentajat haluu liksaa..kukaa viitti ilmaista työtä tehdä nykyään..mut sellainen valmentaja, joka tekee sitä sydämellä, ilmaiseksi, on ehkä paras..sit riippuu itsestä kuinka hyväksi haluu tulla..(voin olla väärässäkin)- AndyS
Miksi ammattaivalmentaja olisi huonompi kuin harrastelijavalmentaja? Oletko sitä mieltä, että myös vaikkapa autojen korjaamista harrastelevat kaverit tekevät parempaa jälkeä kuin merkihuolto, koska tekevät hommaa sydämellä?
- grigori r
AndyS kirjoitti:
Miksi ammattaivalmentaja olisi huonompi kuin harrastelijavalmentaja? Oletko sitä mieltä, että myös vaikkapa autojen korjaamista harrastelevat kaverit tekevät parempaa jälkeä kuin merkihuolto, koska tekevät hommaa sydämellä?
..tän ainoan kerran kinaan, mut just merkkikorjaamois SAATTAA olla huonoimmat asentajat..
(kova vaihtuvuus, juuri ammiksesta tulleita, huono motivaatio) vaikka juuri sinunlaisesi toisin luulevat..ammattivalmentajakin voi olla hyvä ja tehdä sitä hommaansa täysillä.jollain pekkamäellä porkkanana VIELÄ suurempi raha.amato oli myös kuin isä tysonille, siis oli messissä sydämellä..harrastelijavalmentaja on huono sana(siitä näkee, ettet ymmärrä koko asiaa) vaan esim.sellainen entinen nekkaaja joka huolehtii omastakin kunnostaan . ei osaa olla salilta pois
haluaa antaa kaiken osaamisensa on aina kiinnostunut myös pojista ihmisinäkin. minä olen tällaisia tavannut..kävin jonkunaikaa sitten tossa eräällä kuuluisalla salilla..kattelin jonkunaikaa.
kaikesta huomas että henki puuttuu..rahat pois..
AndyS;n lanttuun tää ei mee..luulen niin..hyvää jatkoa kuitenkin sinulle.."ammattimiehelle"
- laulu katupoikien
Itse sparrailen kadulla satunnaisten vastaantulijain kanssa. Onnistunut matchmaking on menestyksen avain.
- eiks nii?
Töölön kisahalli, siel on kehää, säkkiä, puntteja ja vaikka mitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046