Olisin ostamassa miekkaa(lähinnä katanaa) ja haluaisin vertailla hintoja eli onko kellään tietoa onko suomessa muita liikkeitä kuin teräasekeskus? Ja jos on niin minkälaisia? Tuosta oon kuullu juttuja suuntaas jos toiseen et haluaisin jotain varmempaa!
Miekkaa ostamassa
4
826
Vastaukset
- yksi mahd
Jos olet tosissasi liikkeellä katso täältä
http://www.kp-art.fi/jt/index.html - opettajaltasi
Mitenkähän olisi, jos kysyisit ihan opettajaltasi miekan hankinnasta. Osaa varmasti neuvoa. Suomi24:a saatuihin neuvoihin kannattaa suhtautua erittäin suurella varauksella.
- Kurjo
Joo, hintatietojen kysely on vakavaa puuhaa, mitä ei kannata tehdä millään epävarmoilla nettifoorumeilla. Ties mitä voi tapahtua. Oikein itteäkin sieppaa sydämenpohjasta tuollainen, mutta joillakin sitä näköjään on jäävettä suonissa ja pallit taottu teräksestä. Kerran meinasin kysellä Hello Kitty -pehmolelujen hintaeroja eri firmoissa, mut sitte skagasin.
- kyhnyä
Et oikein tainnu tajuta että tuossa kyseltiin HINTATIETOJA ja eri firmoja mitkä myyvät katanoita, ei TIETOJA KATANOISTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896