Olen 22.12 syntynyt kauris ja ihmettelen vietävästi sitä, että mistään kokeilusta ei ole ottanut kehkeytyäkseen mitään kummempaa, yhden skorpionin kanssa on ollut joskus jotain sutinaa, mutta sekin kenties kuihtunut minun ansiostani. Lienenkö sitten niitä erakko kauriita?
ku mikään merkki
6
737
Vastaukset
- kauriskolli
yhden illan keikkoja. Ei ehdi kyllästymään samaan naamaan ja maisemat vaihtuu ja skooppimerkit:D
- niitähä ne
on kyllä tähän mennessä ollutkin, mutta kun sitä pitempi aikasta olisin nyt vaille:I
- bambi67
niitähä ne kirjoitti:
on kyllä tähän mennessä ollutkin, mutta kun sitä pitempi aikasta olisin nyt vaille:I
moi..
Jospa olet liian tarkka, uten minä miestenvalinnoissani nuorena..odotin aina romanttista , mut kunnollista rakastajaa ja eihän niitä nuorissa kapakoissakulkevissa ole jotka ostaa kukat ja vie esim elokuviin yms..koska kauris ei avaudu täysin vasta kun pitkän suhteen kuluessa, kun on ns turvassa sitä käyttäytyy hieman kylmäkiskoisesti yhden illan suhteissa ja koska olen jousimies-nousuinen 26.12... me ollaan salaperäisiä miestennielijöitä miestenkin mielestä ja sitähän poikaa ihan pelottaa joka törmää meikäläisiin..juurevaa seksiä!
- kauris nainen
kala merkkiä, itselläni ainakin joskus toimi erittäin hyvin :) mutta vinkkinä leijonaa en suosittele.
- kaurisnauris
Leijona voi pian syödä kauriksen! Vaikka olisihan sekin vähän vaihtelua:D
- kauris nainen
kaurisnauris kirjoitti:
Leijona voi pian syödä kauriksen! Vaikka olisihan sekin vähän vaihtelua:D
taikka sitten päin vastoin :D ja vaihteluhan tunnetusti virkistää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759