Hieron selleriä kieleen joka päivä ja myös syön selleriä päivittäin. Se lisää endorfiini tuotantoa. Suutelu on myös paljon palkitsevampaa, naiseni tullee aivan hulluksi. Selkeä ero on tullut suutelun kipinään sen jälkeen kun aloin käyttämään tätä selleri-jippoa! :) Kannattaa kokeilla.
Selleriä kieleen
8
3426
Vastaukset
- Nimetön
minäkin laitan pippuria korvan taakse nii johan kyrpä kasvaa..
- kieleensä.
Se auttaa minun endorfiinintuotantoa. Hyvä jippo!
- Nimetön
Haiskaa pahalle helvetin urpot!
- niinpäniin...
Siinä puhuu taas kiveksettömät impotentit jotka ovat vain kateellisia... Hah, pakkoselibaattipaskat... ;)
- kieleensä.
niinpäniin... kirjoitti:
Siinä puhuu taas kiveksettömät impotentit jotka ovat vain kateellisia... Hah, pakkoselibaattipaskat... ;)
Olette vain kateellisia kun itse vain nysväätte kotona sellerien parissa miettien että miltä tääkin mahtaisi tuntua. Sitten ehkä masturboitte miettien sitä kaikkea mitä minä koen viikoittain. Hajotkaa siihen :)
- jootti
kieleensä. kirjoitti:
Olette vain kateellisia kun itse vain nysväätte kotona sellerien parissa miettien että miltä tääkin mahtaisi tuntua. Sitten ehkä masturboitte miettien sitä kaikkea mitä minä koen viikoittain. Hajotkaa siihen :)
Itijootti.!
- se piristää
kummasti suutelo hetkiä.
- kansa tietää
Valkosipulin kynsi persreijässä lisää kummasti kaikenlaista aktiivisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721984
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391046Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94824
- 38815
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765