Elantra kokemuksia?

Hyundaiko autoksi

Kävin koeajamassa alle 100tkm ajettua vm-04 diesel Elantraa. Kävi kuin traktori pikkukierroksilla, mutta muuten ei mitään huomautettavaa löytynyt. Löytyisikö kokemusta minkä verran autolla vielä olisi kilometrejä edessä tai mitkä ovat mahdollisia tyyppivikoja?

12

3516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työkaverilla on

Tuollainen 04 crdi elantra, autolla on ajettu muistaakseni yli 250tkm ja mallikkaasti on hänen mukaansa toiminut, autolla kuljetaan pelkästään kodin ja työpaikan välistä matkaa 150km/pv ja aina on mies ajoissa työpaikalla ollut.mitä tulee tuohon traktoria muistuttavaan käyntiin, se johtuu kylmäkäynnistyksestä kovalla/kovahkolla pakkasella, hetken käytyään käynti tasoittuu....

• autot tulee

Kestävimmät ja luotettavimmat autot tulee nykyään
        Koreasta.Itsellä ollut joskus vanhempi mallinen
        Elantra yli 10 vuotta.Ei vikoja.
        Nyt ajelen Sonatalla.

• hyundanisti
        autot tulee kirjoitti:

Nyt ajelen Sonatalla.

mulla on 2005 sonata 2.4 gls ensimäinen vika on ilmennyt ulkolämpömittari ei toimi en tiedä kehtaako korjauttaa takkuuseen, muuten ei mitään moitittavaa

• työajoa

missä on hyndain bensapumppu siaitsee onko se tankissa vain tankin ulko puolella

• Anonyymi
        autot tulee kirjoitti:

Nyt ajelen Sonatalla.

Totta kirjoitat !! Minulla on Hyundai Elantra 1,6 ollut 18 vuotta uutena ostettu. Joka ikinen katsastus on mennyt ensimmäisellä ns. läpi näiden vuosien aikana. Eikä varsinaisia remontteja ole tarvinnut koskaan tehdä. Mitä nyt normaali kulumiset mukanaan tuovat esim. renkaiden uusiminen tai käytetyt parempi kulutus pintaisemmat. Pyhkimien sulkien ei koko pyyhkimien VAIN IRTO SULKIEN vaihto, polttimoita siis pientä normaali kulumisesta johtuvia.

Viimmeisin katsastus oli pari viikkoa sitten . . . . EIKÄ MITÄÄN ! vika mainintoja. Autolla on ajattu vähän päälle 200 000 km. Merkki korjaamo huollot teetätin takuu ajan, joka oli muistelen 7 vuotta !! Sen jälkeen en merkki enkä muillakaan korjaamoilla ole käynyt. Pikku huollot joita on ollut esim. Öljyjen vaihto suodattimien vaihdot jarrupalojen ym. jotka voi hyvin itse tehdä.

Vika koodeja on tullu vuosien aikan alle viisi kertaan, jotka olen poistanut koodien lukulaitteella itse. On normaalia, että ajo tietokoneeseen tulee joskus vikakoodeja. Jos ne onnistuu poistamaan ja pysyvät poissa. Kyse ei ole silloin MISTÄÄN VIASTA ! Vaan sensoreiden, antureiden keskustelu häiriöstä ajotietokoneen kanssa, joka on aivan orrmaalia . . . EI SIIS MISTÄÄN VIASTA ! Näihin suorituksiin tuskin yltää edes ns. laatuautot esim. Mersedes Benzit !! Joten todelliset LAATU AUTOT ! . . . . ne tehdään ja tuodaan KOREASTA !!

Itä suomesta . . . Tiit Filemon.

• jooo`o

Itsellä 1,6 bensa -03 ajettu yli 100t ei ongelmia eli uskallan ainakin suositella vaikkei kokemusta dieselistä. Kohtuu hinnalla saa tilavan monikäyttöisen järkiauton.

• Auto on Elantra
    • henry8

Elantra 1,8 gt vm 95, ostin ruotsista 2005, Ajettu ostaessa 100tkm, nyt mittarissa 180tkm. Korjaukset noin 1200E, hinta 4000E kokonaisuutena. Ilmastointi ym varusteet.
      Paras ja halvin auto minkä ikänä olen omistanut.

• Anonyymi

Alkujaan Lantra. Muissa maissa tällä nimellä, mutta Suomeen saatiin nimi Elaltra.

Miksi,,?

Lantra on laimennus Suomessa, joten nimen muutos sallittiin.

Samoin Lada Kalina myynnissä eri nimellä Suomessa, ymmärtätte miksi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8878
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2581
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2358
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1401
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe