Huoliteltu nainen on upea

Genital parper

Nainen joka meikkaa, huolehtii ulkonäöstään, kynsistään..yms mutta ne pimppakarvat!
Miksi ihmeessä joillekin voi olla niin jumalattoman korkea kynnys siistiä niitä!
Huoliteltu pimppa on KAUNIS!
Miksi piilottaa tämä niin kaunis kukka karvoituksen alle?
Helliä suukkoja pimpoillenne tytöt, vaalikaa niitä!

16

6270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskupoika

      ...juuri näin arvon naiset! Vaimo tuossa pyörähteli suihkusta tullessaan ja totesin hänelle, että tänään siistitään niin muuten kaunista pilluasi. Herrasmiehen vaimolla on siisti pillu!?

    • perse rakkuloilla

      Yksinkertainen syy on se, että nahkani ei kestä. Olen ihan itseni vuoksi karvainen - mieluummin kui jonkun miehen takia karvaton, vereslihalla, ja rakkuloilla. Ihan turha sanoa, että nahka tottuu. Ei huvita ottaa mitään muutaman vuoden totuttelukuurejakaan.

      TAVATAAN: oma mukaavuudenhaluni on syy.

      Pyöräilen, ja mm. se pitäisi lopettaa, jos pimppi olisi vereslihalla (näpyt - tulehtuvat, kutiavat, iho menee rikki).

      Joten ei kiitos. Nai vaikka Barbaraa, se no muovia ja täysin karvaton.

      • veskupoika

        Ei hätää!

        Me miehetkin ajamme partamme päivittäin. Kyse on siis työkaluista ja menetelmästä. Muista, että ihon tarvii olla pehmeä ja vain se paras joskin tyyris Gilette vibralla (miesten malli) on ainoa kunnon työkalu tee se itse naiselle!


    • riippuu..

      ..häpärien muodosta. Jos ovat ulostyöntyneet ja tummat ja ryppyiset, niin ei niitä mitenkään voi kauniiksi sanoa. Karvapeite edes pikkuisen suojaa tuota ällöttävää näkyä. Jos pillu on karvaton, niin sen pitää ehdottomasti olla kireä viivapillu, tälläisiä taas ei saa esitellä eikä näytellä, koska kyseessä on lapsonen...

      • Genital parper

        Miksi sitä pimppaa pitää näytellä ja missä???
        Oli häpyhuulet isot tai pienet pimppa on aina kaunis!
        En ole kohdannut pimppaa joka olisi ollut mielestäni ällöttävä, tai jota en olisi tohtinut suukotella. Orkidea on kaunis kukka, kukaan tuskin sanoo että ompa isot terälehdet.
        Sille jolle iho muka menee rakkuloille, millä oikein olet karvojasi poistanut? Santapaperilla vai?
        Ihotautilääkäri voisi auttaa, kyllä ne sinun rakkulat on myös siellä karvojen alla.
        Ps. jäjetään ne nuket muille, niillekin löytyy omat käyttäjänsä, hyvä niin jos se pitää pedofiilit ja raiskaajat pois kaduilta!


      • se pitää..
        Genital parper kirjoitti:

        Miksi sitä pimppaa pitää näytellä ja missä???
        Oli häpyhuulet isot tai pienet pimppa on aina kaunis!
        En ole kohdannut pimppaa joka olisi ollut mielestäni ällöttävä, tai jota en olisi tohtinut suukotella. Orkidea on kaunis kukka, kukaan tuskin sanoo että ompa isot terälehdet.
        Sille jolle iho muka menee rakkuloille, millä oikein olet karvojasi poistanut? Santapaperilla vai?
        Ihotautilääkäri voisi auttaa, kyllä ne sinun rakkulat on myös siellä karvojen alla.
        Ps. jäjetään ne nuket muille, niillekin löytyy omat käyttäjänsä, hyvä niin jos se pitää pedofiilit ja raiskaajat pois kaduilta!

        katsoa ennen käyttöä. En koskaan työnnä munaani pilluun katsomatta ensin, millainen värkki naisella on. Omalle kohdalle kyllä tullut useita jättihäpäreitä, ja ne eivät juuri kiihota, kyllä siinä pikkuveli pelästyy ja kutistuu, kun edessä aukeaa suuri ja rönsyilevä häpärirypäs.


      • nähdä ja nähdä
        se pitää.. kirjoitti:

        katsoa ennen käyttöä. En koskaan työnnä munaani pilluun katsomatta ensin, millainen värkki naisella on. Omalle kohdalle kyllä tullut useita jättihäpäreitä, ja ne eivät juuri kiihota, kyllä siinä pikkuveli pelästyy ja kutistuu, kun edessä aukeaa suuri ja rönsyilevä häpärirypäs.

        Tottakai pieni muna häviää isoon häpäriryppääseen, mutta on ihan helevetin hyvän tuntuista ja näköistä kun iso muna uppoaa isojen häpärien ympärille. Ja nämä ihanat häpärit vielä hyväilee tätä isoa munaa ;)


      • kuitenkin tiukat..
        nähdä ja nähdä kirjoitti:

        Tottakai pieni muna häviää isoon häpäriryppääseen, mutta on ihan helevetin hyvän tuntuista ja näköistä kun iso muna uppoaa isojen häpärien ympärille. Ja nämä ihanat häpärit vielä hyväilee tätä isoa munaa ;)

        ja kireät viivapillun häpärit vievät voiton tässä koitoksessa. Se vasta tuntuu hyvälle, kun sellaiset tiukat huulet ottavat kunnon otteen ja pitävät kiinni kalun varresta, siis ihan eri tavalla kuin löysät veltot häpärit. Siinä ei tarvitse kovinkaan iso muna olla, kun jo pystyy näkemään herkullisen huulien avautunmisen ja kalun liikkeet, ja huulien kutkuttavan kiihottavat otteet....mutta naikaa te vaan niitä lerppuja nahanpalasia...


      • mulle
        kuitenkin tiukat.. kirjoitti:

        ja kireät viivapillun häpärit vievät voiton tässä koitoksessa. Se vasta tuntuu hyvälle, kun sellaiset tiukat huulet ottavat kunnon otteen ja pitävät kiinni kalun varresta, siis ihan eri tavalla kuin löysät veltot häpärit. Siinä ei tarvitse kovinkaan iso muna olla, kun jo pystyy näkemään herkullisen huulien avautunmisen ja kalun liikkeet, ja huulien kutkuttavan kiihottavat otteet....mutta naikaa te vaan niitä lerppuja nahanpalasia...

        Kyl mulla onkin nyt hyvä itseluottamus ensimmäisen seksikokemuksen varalle. Mulla on isot, lerputtavat ja ryppyiset häpärit.

        Kyl varmaan kelpaan muuten kundille mutta ku häpärit löytyy niin ei mitään, se loppu siihen sitten. Ei pysty pikkuveli kutistu.

        Että siltä pohjalta.


      • lannistu..
        mulle kirjoitti:

        Kyl mulla onkin nyt hyvä itseluottamus ensimmäisen seksikokemuksen varalle. Mulla on isot, lerputtavat ja ryppyiset häpärit.

        Kyl varmaan kelpaan muuten kundille mutta ku häpärit löytyy niin ei mitään, se loppu siihen sitten. Ei pysty pikkuveli kutistu.

        Että siltä pohjalta.

        ..pikkuveikat ovat ihan plööö, ota ja koita vaihteeksi vähän isompaa, sellaista herkkutattia. Ne on aika itsepäisiä ja tykkää mennä pohjaan esteistä huolimatta...ne melkein tykkäävät isoista häpäreistä..


      • ..kl...
        kuitenkin tiukat.. kirjoitti:

        ja kireät viivapillun häpärit vievät voiton tässä koitoksessa. Se vasta tuntuu hyvälle, kun sellaiset tiukat huulet ottavat kunnon otteen ja pitävät kiinni kalun varresta, siis ihan eri tavalla kuin löysät veltot häpärit. Siinä ei tarvitse kovinkaan iso muna olla, kun jo pystyy näkemään herkullisen huulien avautunmisen ja kalun liikkeet, ja huulien kutkuttavan kiihottavat otteet....mutta naikaa te vaan niitä lerppuja nahanpalasia...

        Ei nyt helvetissä häppäreitten koolla ole mitään yhteistä pimpsan tiukkuuden kanssa.Niitä on löysää viivapillua ja oravapillua kunnon lärpättimillä ja ilman niitä.
        Olen sen verran monta naista testannut,että voin kertoa asiasta syvällä rintaäänellä.
        Kaiken näköisissä pimperoissa on omat hyvät puolensa,enkä ole vielä kertaakaan jättänyt naimatta muka ruman pillun takia.
        Ihan hymyilyttää,kuinka monen näköisiä niitä on ollutkaan edessäni ja käytössäni.Makujakin monta :)
        Tällä iällä on jo aika lista muistissa (48v)


      • piip......
        ..kl... kirjoitti:

        Ei nyt helvetissä häppäreitten koolla ole mitään yhteistä pimpsan tiukkuuden kanssa.Niitä on löysää viivapillua ja oravapillua kunnon lärpättimillä ja ilman niitä.
        Olen sen verran monta naista testannut,että voin kertoa asiasta syvällä rintaäänellä.
        Kaiken näköisissä pimperoissa on omat hyvät puolensa,enkä ole vielä kertaakaan jättänyt naimatta muka ruman pillun takia.
        Ihan hymyilyttää,kuinka monen näköisiä niitä on ollutkaan edessäni ja käytössäni.Makujakin monta :)
        Tällä iällä on jo aika lista muistissa (48v)

        No mitenkä isoja lerputtimia on kohdallenne osunut? Miten isot on liian isot vai onko sellaisia?


      • danni
        mulle kirjoitti:

        Kyl mulla onkin nyt hyvä itseluottamus ensimmäisen seksikokemuksen varalle. Mulla on isot, lerputtavat ja ryppyiset häpärit.

        Kyl varmaan kelpaan muuten kundille mutta ku häpärit löytyy niin ei mitään, se loppu siihen sitten. Ei pysty pikkuveli kutistu.

        Että siltä pohjalta.

        Täytyy kyllä sanoa että tulee vähä epävarma olo ku näitä viestejä lueskelee hahhah :D mut täytyy yrittää muistaa että jokaisella saa olla oma mielipide. Olis kyllä kiva joskus joltai mieheltä kuulla että millane niinku mun pimppi niihin muihin verrattuna on, ku aika paha ite verrata!!;DD


      • mlukku..
        danni kirjoitti:

        Täytyy kyllä sanoa että tulee vähä epävarma olo ku näitä viestejä lueskelee hahhah :D mut täytyy yrittää muistaa että jokaisella saa olla oma mielipide. Olis kyllä kiva joskus joltai mieheltä kuulla että millane niinku mun pimppi niihin muihin verrattuna on, ku aika paha ite verrata!!;DD

        hieman sitä omaa pimppiäsi, niin sitten voidaan pikkusen mietiskellä ja arvostella. Kyllähän sitä ihan helposti voi itsekin arvostella ja vertailla, eihän se vaadi muuta kuin ison peilin ja haara-asennon. Tai sitten pistät pimppisi kuvan "omakuva" palstalle, sieltä saa nopeasti arvostelut.
        Jos sen teet, niin kerrohan täällä nimimerkkisi, tullaan sitten katsomaan....mutta kyllä ne pimpit yleensä ovat AINA hyvin mielenkiintoisia.


    • Anonyymi

      Kaikki pillut kelpaa. Isot, löysät häpyhuulet on joskus mukavia porreammeita;)

    • Anonyymi

      🦋 on paras ❤️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe