Asiallasta kommentointia, kiitos.
Onko kukaan lastuttanut/lisännyt tehoa millään tavalla is220d:hen? Itse ajattelin kesäksi kutitella vähän lisää voimaa irti.
ODB-portin kautta ei vissiin onnistu näihin koneisiin ohjelmointi eli onko ainut vaihtoehto erillisboxit?
Lastutus 220d
12
4087
Vastaukset
- P.Alikka
että tuohon Lexukseen olisi saatavilla alkuperäinen piristys paketti, jolla tuo teho nousisi 200 hepan tuntumaan ja takuukin säilyy. Muistanko väärin?
- väärin
TTE ei ilmeisesti koskaan saa omaa pakettiaan myyntikuntoon. Saksalaislehdet kyllä saivat testata prototyyppiä, mutta siitä on jo aikaa muistaakseni puolisentoista vuotta.
Jos itse jossain vaiheessa päätyisin tehoja nostamaan, niin tod. näk. se tapahtuisi Steinbauerin boksilla. Tästä olen lukenut vain hyvää palautetta. Huhujen mukaan ainakin Saksassa jopa Lexus-kauppiaat ovat asentaneet tätä asiakkaan pyynnöstä, vaikka tehdas ei varmaankaan tykkää...
http://www.steinbauer.cc/index.php?view_article=detail&show_art_id=2842&aid=16127 - C-Cat
väärin kirjoitti:
TTE ei ilmeisesti koskaan saa omaa pakettiaan myyntikuntoon. Saksalaislehdet kyllä saivat testata prototyyppiä, mutta siitä on jo aikaa muistaakseni puolisentoista vuotta.
Jos itse jossain vaiheessa päätyisin tehoja nostamaan, niin tod. näk. se tapahtuisi Steinbauerin boksilla. Tästä olen lukenut vain hyvää palautetta. Huhujen mukaan ainakin Saksassa jopa Lexus-kauppiaat ovat asentaneet tätä asiakkaan pyynnöstä, vaikka tehdas ei varmaankaan tykkää...
http://www.steinbauer.cc/index.php?view_article=detail&show_art_id=2842&aid=16127Pitääpä laittaa tuo steinbauer korvan taakse!
- Twin-Cam
Lisää 2.turbo-ahdin -eli "kaksoisturbo-ahdin"!.
- on STYLE!
saa jopa 6-portaisen automaatti-vaihteiston!.
- Uudestaan ja näe...
"C 320 varustettuna 224 hv V6 dieselillä taas kymppitonnin kalliimpi (61.250). Tosin sen saisi nelivetoisena vain runsaan 3.000 € lisähintaan… hmmmm.
Valitaanpa nyt kuitenkin hyvä kompromissi, 16-venttiilisellä 170 hv 2,1-litraisella nelosdieselillä varustettu C 220. Moottorit ovat E-sarjasta tuttuja entistä tehokkaampia, mutta silti vähäruokaisempia." - hi-tech
Uudestaan ja näe... kirjoitti:
"C 320 varustettuna 224 hv V6 dieselillä taas kymppitonnin kalliimpi (61.250). Tosin sen saisi nelivetoisena vain runsaan 3.000 € lisähintaan… hmmmm.
Valitaanpa nyt kuitenkin hyvä kompromissi, 16-venttiilisellä 170 hv 2,1-litraisella nelosdieselillä varustettu C 220. Moottorit ovat E-sarjasta tuttuja entistä tehokkaampia, mutta silti vähäruokaisempia."Uusissa CDI-moottoreissa on jopa NAC-katalysaattori ja SCR-katalysaattori,hiukkassuodattimen lisäksi!.
- Ei kannata!!.
Laita mielummin 2. turbo-ahdin - 1.lisäksi ("kaksoisturbo"),joka on erikokoinen,mitä nyt niin jaksaa PAREMMIN lähteä pienemmilläkin kierroksilla liikkeelle!.
- siihen?
Eiks saman tien kannattaisi vaihtaa koko polttomoottorihökötys johonkin hienompaan? Vaikka kaasuturbiiniin tai fuusioreaktoriin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354633- 563200
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211629
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514