Voiko mies saada orgasmin pepunkautta?

Buttman86

Niin voiko siis mies saada orgasmin pepunkautta? esim.hyväilemällä

153

29912

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis voi

      Näin on.

      • Buttman86

        Onko jotain vinkkejä mitenkä?


      • Kyllä on
        Buttman86 kirjoitti:

        Onko jotain vinkkejä mitenkä?

        Näin on.


      • Anonyymi
        Buttman86 kirjoitti:

        Onko jotain vinkkejä mitenkä?

        ratsasta niinkauan että tulet


      • Anonyymi
        Buttman86 kirjoitti:

        Onko jotain vinkkejä mitenkä?

        jaa isommalle porukalle huomaat että tulet taju lähtee ja jatkavat vaan seuraava orkku on vielä rajumpi kun peppu on valmiiksi herkistynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ratsasta niinkauan että tulet

        tuo on hyvä vinkki jos kaveri tulee puristele pepulla älä päästä ulos seuraava kerta kestää riittävän kauan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ratsasta niinkauan että tulet

        mitä useampi kaveri sen varmemmin tulet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaa isommalle porukalle huomaat että tulet taju lähtee ja jatkavat vaan seuraava orkku on vielä rajumpi kun peppu on valmiiksi herkistynyt

        Noin se apunarokko tarttuu varmemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se apunarokko tarttuu varmemmin.

        paskiainen kokeile joskus yllätyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaa isommalle porukalle huomaat että tulet taju lähtee ja jatkavat vaan seuraava orkku on vielä rajumpi kun peppu on valmiiksi herkistynyt

        tää on hyvä vinkki pitää kutsuu kaikki minua nussivat miehet saman aikaisesti käymään kokeilen varmasti kiitti vinkistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaa isommalle porukalle huomaat että tulet taju lähtee ja jatkavat vaan seuraava orkku on vielä rajumpi kun peppu on valmiiksi herkistynyt

        niin ja pyydä viimeks se suurin porukasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se apunarokko tarttuu varmemmin.

        ei tartu ku sulla apina


      • Anonyymi
        Buttman86 kirjoitti:

        Onko jotain vinkkejä mitenkä?

        Nainen panee miestä peppuun kunnes mieheltä tulee.


    • siis, jos

      puhutaan miehestä eikä homosta.

      • Äläs nyt

        Kyllä sulla on hermot ihan samoin hinteillä. Rektumin eli peräaukon ympärystä on hyvin tuntoherkkää aluetta. Itse suoli taas ei tunne mitään. Eli liike anaalissa tuntuu. Vain pään sisus voi vaikuttaa asiaan.

        Sitten on eturauhanen. Sen hierominen voi tuntua ikävältä, mutta siementen lento on taattu. Eikä siihen pään sisus vaikuta.


      • Anonyymi

        Miesten seksuaalinen kiinnostus voi suuntautua kaikenlaisiin ihmisiin, ja peppuseksistä voivat nauttia niin naiset kuin miehetkin. Nautinto perustuu peräaukon seudun limakalvojen ja lantionseudun lihasten stimulastioon ja miehillä myös eturauhasen stimulaatioon. Orgasmi syntyy kun vastaanottaja antautuu mielihyvään ja läheisen turvallisuuden tunteeseen ja pitää partneria sillä hetkellä sopivana rakastajana.


      • Anonyymi

        kokeile ottaa niin syvälle kuin pystyt pidä sisällä kyllä se tulee


      • Anonyymi

        nimenomaan vaimoni leikkii sauvalla niin kauan että tulen nykyään jo niin herkkä että sormetkin riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokeile ottaa niin syvälle kuin pystyt pidä sisällä kyllä se tulee

        isolla vibralla hyvä harjotella löytyy oikeet kohdat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nimenomaan vaimoni leikkii sauvalla niin kauan että tulen nykyään jo niin herkkä että sormetkin riittää

        meillä vaimo kans jatkaa riittävän kauan suvan kans että tuun haluaa myös itse kokea saman sen jälkeen suu seksiä ja hidas rakastelu ihanaa iltaa


      • Anonyymi

        kyllä hetero mieskin kaipaa joskus kyrpää sisälleen on ihana tunne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        isolla vibralla hyvä harjotella löytyy oikeet kohdat

        ton vibran jälkeen hyvä jos saa porukan kokoon voi vertailla aina ei suurin oo se paras vaikka iso kyllä tuntuu mahtavalta


    • Matti.

      no se on niin ja näin mutta vertauskuvainnollisesti kyllä voi saada.

      • Anonyymi

        kun oikeesti tulee ei kaluun tartte ees koskee taju lähtee on niin voimakas


    • kokeillut

      Voi, mutta pelkästään sillä se ei ole helppoa. vaihtoehtoja on yksin tai kumppanin kanssa.

      Yksin.

      Anerosta käyttämällä olen kerran, siis yhden kerran onnistunut saamaan orgasmin käsin kulliini koskematta. Kulliin vähän koskemalla se onnistuu helposti värisevällä anustapilla tai alustaan kiinnitetyn dildon päällä ratsastamalla. Toinen tapa: suolen huuhtelu ja sormiin paljon liukkaria, istut pöntöllä ja etsit eturauhasen. Sitten varovaista hierontaa ja toisella kädellä runkkausta. Lasti lähtee vauhdikkasti.

      Kumppanin kanssa.

      Jos olisin homo niin anaaliyhdyntä miehen kanssa vähän runkkausta saattaisi myös toimia, mene tiedä. Kun miehet ei mua kiinnosta niin annoin vaimon ottaa mut panovyöllä. Se ja vähän käsipeliä tuotti orkun ihan kivasti eli sitä lajia kokeillaan uudelleenkin ;=)

      • Anonyymi

        nautintoja


    • NuoriBi24v

      Vakuutan että voi saada :). Ihan helppoa se ei tietenkään ole, se tulee kun tulee. Minua on naitu useita kertoja peppuun ja olen saanut ns. peppuorkkuja.

      • Anonyymi

        pieni kipu saa mut ainakin kiimaan


      • Anonyymi

        hommasin 3kaveria mukaan isot kyrvät imin koviksi sitten sisään ja panoa mahdollisimman kauan spermat sisään toinen tilalle jatkamaan kolmannen kohdalla jo heti alussa tuli tajun vienyt orkku olin myös lauennut lattialle ihanaa lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hommasin 3kaveria mukaan isot kyrvät imin koviksi sitten sisään ja panoa mahdollisimman kauan spermat sisään toinen tilalle jatkamaan kolmannen kohdalla jo heti alussa tuli tajun vienyt orkku olin myös lauennut lattialle ihanaa lisää

        siinä on jotain ihanaa kun antautuu vois ottaa vaikka kuinka monta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siinä on jotain ihanaa kun antautuu vois ottaa vaikka kuinka monta

        minä mukaan ottamaan ja saamaan vaikka kuinka monta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pieni kipu saa mut ainakin kiimaan

        hyvää tekee vaimo jätti sauvalla 32cm nussii niin kauan että tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siinä on jotain ihanaa kun antautuu vois ottaa vaikka kuinka monta

        vaikka koko päivän kontillaan


    • S_guru

      Naisilla ei ole mitenkään harvinainen rintaorgasmi, joka tulee pelkästään rintoja imemällä tai hyväilemällä.

      En ole kuitenkaan kuullut, että kukaan mies olisi pystynyt samaan.

      Näin vaikka miesten ylipainon jatkuvan yleistymisen kautta monella miehellä rintojen koko alkaa jo ylittää pienirintaisten naisen rintojen koon;-)

      • sexsecrets

      • peppuorkku

        Tuosta on omakohtaista kokemusta, eli olen saanut muutaman kerran orgasmin pelkästään peppua stimuloimalla, ilman että olen laikaan koskenut kulliin. Aina se ei onnistu mutta ne muutamat kerrat kun olen lauennut pepun kautta orkku on ollut järisyttävä. Minulta tämän on onnistunut aika käyrällä sopivan kokoisella pepputapilla. Liian pieni ei hiero anusta ja eturauhasta tarpeeksi, mutta liian suuri ei toimi lainkaan. Olen siis itse käyttänyt pepputappia. Tähän jos lisätään vielä nänninipistimet, laukeaminen on todella raju. Pelkästään nännejä nipistelemällä tai imettämällä en ole lauennut. Suosittelen hankkimaan muutaman erikokoisen pepputapin ja kokeilemaan;) Pepputappi on tähän parempi kuin dildo, koska pepputappi suurenee mukavasti tyveä kohden ja ainakin minulla tämä tunne yhdessä oikean paksuuden kanssa takaa huippukiiman.


      • Anonyymi
        peppuorkku kirjoitti:

        Tuosta on omakohtaista kokemusta, eli olen saanut muutaman kerran orgasmin pelkästään peppua stimuloimalla, ilman että olen laikaan koskenut kulliin. Aina se ei onnistu mutta ne muutamat kerrat kun olen lauennut pepun kautta orkku on ollut järisyttävä. Minulta tämän on onnistunut aika käyrällä sopivan kokoisella pepputapilla. Liian pieni ei hiero anusta ja eturauhasta tarpeeksi, mutta liian suuri ei toimi lainkaan. Olen siis itse käyttänyt pepputappia. Tähän jos lisätään vielä nänninipistimet, laukeaminen on todella raju. Pelkästään nännejä nipistelemällä tai imettämällä en ole lauennut. Suosittelen hankkimaan muutaman erikokoisen pepputapin ja kokeilemaan;) Pepputappi on tähän parempi kuin dildo, koska pepputappi suurenee mukavasti tyveä kohden ja ainakin minulla tämä tunne yhdessä oikean paksuuden kanssa takaa huippukiiman.

        ihanuuksien ihme maa mutta kyllä niin suurta ku voi pitää kokeilla tunne on uskomaton


      • Anonyymi
        peppuorkku kirjoitti:

        Tuosta on omakohtaista kokemusta, eli olen saanut muutaman kerran orgasmin pelkästään peppua stimuloimalla, ilman että olen laikaan koskenut kulliin. Aina se ei onnistu mutta ne muutamat kerrat kun olen lauennut pepun kautta orkku on ollut järisyttävä. Minulta tämän on onnistunut aika käyrällä sopivan kokoisella pepputapilla. Liian pieni ei hiero anusta ja eturauhasta tarpeeksi, mutta liian suuri ei toimi lainkaan. Olen siis itse käyttänyt pepputappia. Tähän jos lisätään vielä nänninipistimet, laukeaminen on todella raju. Pelkästään nännejä nipistelemällä tai imettämällä en ole lauennut. Suosittelen hankkimaan muutaman erikokoisen pepputapin ja kokeilemaan;) Pepputappi on tähän parempi kuin dildo, koska pepputappi suurenee mukavasti tyveä kohden ja ainakin minulla tämä tunne yhdessä oikean paksuuden kanssa takaa huippukiiman.

        mulla kans semmonen tappi joka pysyy sisällä housut jalkaan ja pyöräileen pitää varoo ettei aja ojaan kun orkku tulee


      • Anonyymi
        peppuorkku kirjoitti:

        Tuosta on omakohtaista kokemusta, eli olen saanut muutaman kerran orgasmin pelkästään peppua stimuloimalla, ilman että olen laikaan koskenut kulliin. Aina se ei onnistu mutta ne muutamat kerrat kun olen lauennut pepun kautta orkku on ollut järisyttävä. Minulta tämän on onnistunut aika käyrällä sopivan kokoisella pepputapilla. Liian pieni ei hiero anusta ja eturauhasta tarpeeksi, mutta liian suuri ei toimi lainkaan. Olen siis itse käyttänyt pepputappia. Tähän jos lisätään vielä nänninipistimet, laukeaminen on todella raju. Pelkästään nännejä nipistelemällä tai imettämällä en ole lauennut. Suosittelen hankkimaan muutaman erikokoisen pepputapin ja kokeilemaan;) Pepputappi on tähän parempi kuin dildo, koska pepputappi suurenee mukavasti tyveä kohden ja ainakin minulla tämä tunne yhdessä oikean paksuuden kanssa takaa huippukiiman.

        tyven jälkeen ohut kohta pitää tapin sisällä jopa liikkuessa siis kauppa reissulla sen jälkeen on kyllä kovana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihanuuksien ihme maa mutta kyllä niin suurta ku voi pitää kokeilla tunne on uskomaton

        kyllä niin suurta kun mahtuu pakko kokeilla vi mahtuskohan vielä suurempaa rupee kyseleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla kans semmonen tappi joka pysyy sisällä housut jalkaan ja pyöräileen pitää varoo ettei aja ojaan kun orkku tulee

        nykyään saa kauko-ohjattavia tappeja vibralla voi olla pyöräily vaarallista


    • Anonyymi

      moi

    • Kuulemma voi. Itse en ole saanut, mut ehkä jos joku osaa auttaa.

      Tietysti toisinkinpäin voidaan koittaa, vaikka itse olen enempi se, joka nauttii hyväsikäytöstä.

    • Anonyymi

      Kyllä saa, mutta ei ole kovin helppoa eikä onnistu aina. Ainoa konsti, jolla on onnistunut, on kumppanin käsin suorittama hieronta, jossa vähitellen sormilla hierotaan ja pyöritellään aukkoa suuremmaksi ja lopulta jopa koko käsi menee sisään, riippuen käden koosta jne. Rentoutus ja antaa ajatusten lentää, niin lentää jokin muukin.
      ...niin ja vielä, sukukalleuksiin ei saa koskea.

      • Anonyymi

        tuutko tänne


    • Anonyymi

      olen 56v bium olen saanut useasti
      peppu orkun kun mua on pantu mulla on kaksi topum joittenkanssa harrastaa peppu kivaa kalu alkaa sykkiin limaa siihen koskematta

    • Anonyymi

      Vaimo kun vetää straponilla niin välillä lentää käsin koskematta

      • Anonyymi

        on sulla ihana vaimo


      • Anonyymi

        Huh, sullahan sitten on ihana vaimo ;)


      • Anonyymi

        joo tunne mahtava ja psyykkinen orkku alistuksesta


      • Anonyymi

        mun vaimo kans tuo strapin ja voiteen alku-illasta sängyn viereen joka ilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun vaimo kans tuo strapin ja voiteen alku-illasta sängyn viereen joka ilta

        Saat siis vaimoltasi sträppiä joka ilta?


    • Anonyymi

      olen nainen ja saanut orkun kävellessä edessäni todellä hyvänäköinen mies pitkä nahkarotsi pitkä tukka ja koko olemes niin mielenkiintoisen kiihottava tapahtui useitavuuosiia sitten jyväskylässä.

    • Anonyymi

      Kyllä saa👍

    • olen saanut ei edes hyväilty,niin kiimassa.kaveri tuli sisään takaa ja mä heitin spermat sohvalle.....

      • Anonyymi

        Itselläni seisoo kalu heti toiisen miehen kans kun toinen aluksii imee ja nuolee vakoani. Siinä vaiheessa kun tiedostan kyrvän työntyvän sisääni oma kalu menee lepotilaan, alan nauttii perä suolen tuntemuksilla. Laukean myös et suoolestani lentää liukasta limaa sekä ssuoleni sykkii kuin naisella vakina.


    • Anonyymi

      Kun mies työntää kyrpän perseeseeni, niin pippelini roikkuu velttona.
      Mies siementää minut ja roiskii sperman pano-reikääni.
      Tuntuu hienolta kun olen nussittavana ja sperma on sisälläni ja osa valuu pois
      pano-reikästäni.

      • Anonyymi

        mää oon yleensä ton jälkeen nopeesti ottanut suihin että kovenee sitte takas peppuun jessus kun tuntuu hyvältä


      • Anonyymi

        Varmasti hieno kokemus.


    • Anonyymi

      Kyllä voi saada, on paljon omakohtaista kokemusta. omista kokemuksistani olen jonkin aikaa kirjoittanut plokia novellit... miesten kesken... tuleva vaimoko tosi tarina.
      Olen useita kertoja suhteemme aikana saanut siemensyöksyn ilman että mulkkuuni on mikään koskenut, pelkästään suolessani liikkuvan siittimen tuomasta tunteesta

    • Anonyymi

      Mulla tuli ekan kerran nuorena poikana kun kaverin isäukko vei ajelulle. Nai minua auton konepellin päällä. Näin sen ilmeestä että se alkaa tulemaan, se kiihotti niin että itsekin laukesin.

      • Anonyymi

        Mulle tuo kävi nuorena usein. Jalat äijän olkapäillä ja näki sen naamasta että kohta ne siementää pyllyyn, niin laukesin itse päälleni. Varsinkin jos malli lensi naamalle, äijät sekosi ihan homoksi.


    • Anonyymi

      Kokeile. Sillähän tuo selviää.

    • Anonyymi

      Voi. Perseseksi on ihan normisettiä HEINOLASSA.

    • Anonyymi

      En ole hyväillyt , 8 senttiä dildon ja tapin halkaisija . Dildo penkille ja eikun sisään , täys istunto reikä leviää dildo tekee tehtävänsä. Liikkuu noin eestaas muutaman sentin , sen jälkeen junttaan koko painolla , kyllä levii ja tuntuu hyvältä. Orgasmi kyllä.

      • Anonyymi

        Kyllä saa pepun kautta ihan hyvän orkun, mutta peppu peniksen käsittely niin orgasmi on kahta kovempi ja rajumpi, suosittelen


    • Anonyymi

      Saan erittäin rajun orgasmin jos pyllyssäni on poikkeuksellisen paksu, tai kaksi yhtä aikaa. Eli kyllä.

    • Anonyymi

      Minulla on Anal Pusher kauko-ohjattava anaalivibraattori. Se tekee edestakaista työntö liikettä ja siinä on erilaisia värinä ohjelmia. Minulla on myöskin teko penis/dildo Classic Smooth Vibration Purple , siinä on 7 eri värinä ohjelmaa ja sen pinta on sellainen samettinen, vähän taipuisa, kärjestä kapeahko ja todella hyvät värinät jotka tuntuvat todella tehokkailta. Anal Pusherissa pelkäsin sen halkaisjaltaan olevan liian iso mutta onneksi se on pinnaltaan sellainen vähän pehmeä. Aina uuden seksilelun käyttö vaatii vähän opettelua. Sen sisään vienti on helpointa vuoteessa kyljellään ollessa ja jalat taivuttettuina vähän koukkuun. Minulla anaalin G-piste on melkein heti aukon suulla. Asetun vuoteeseen vatsalleni ja laitoin tyynyn lantioni alle että olin vähän pylly pystyssä. Värinät eivät ole ihan yhtä tehokkaita kuin vähän kovempi pintaisissa dildoissa/peniksissä ehkä se johtuu Anal Pusherin pehmeämmästä pinta materiaalista. Työntö liikkeet ovat ihan sopivan voimakkaita. Orgasmia edeltävänä hetkenä pylly jännittyy tiukaksi kuin viulunkieli ja kiihoitus on todella voimakasta sitten vatsassa kouristaa , silmät kääntyvät nurin päässä , pyllynreikä, alkaa todella voimakkaasti nykähdellä , silmissä mustenee ja taju lähtee. Kun siitä vähitellen havahtuu niin sitä pyllynreiän nytkähtelyä jatkuu vielä tuonkin jälkeen pitemmäkin aikaa ja se tuntuu vähän peloittavaltakin kun sitä ei voi millään pysyttää , eikä kukaan ei voi tulla apuun. Anal Pusherin ja Classic Smooth Vibration Purple kanssa käytän aina kondomia ja liukuvoidetta, myöskin siittimeen laitan kondomin josta on minun helppo ottaa orgasmin siemensyöksyn jälkeen spermat suihin ja eikä myöskään siemenneste leviä silloin pitkin vuodevaatteita ja alushousuja. Dildojen pyllyssä pysymisen varmistan aina käyttämällä pyllyseksin aikana napakoita boxeri mallin alushousuja. Lopuksi käyn wc ssä pesemässä pyllyn ja peniksen bide alapesusuihkulla ja intiimi alueille tarkoitetuilla saippuageelillä.

      • Anonyymi

        kuulostaa ihanalta


      • Anonyymi

        mulle kans tollaset


    • Anonyymi

      Minä saan peppuorgasmin niin helposti, että ensimmäisillä kerroilla kun olin eturauhastutkimuksessa pelkäsin laukeavani.
      Onneksi lääkäri oli nainen. Ei kiihottanut.

      • Anonyymi

        minulla kans nais-lääkäri huomas mun kovettuvan otti ihanasti suihin


      • Anonyymi

        mulle kävi niin että tutkimuksen aikana kovetuin nuori naislääkäri hoiti suullaan pitäen sormen pepussa heti laukesin


    • Anonyymi

      iso vibra peppuun pohjaan asti varma orkku

      • Anonyymi

        joo jättää sen sisälle tulen kohta uudestaan olen myös kulkenut anaali kuulat sisälläni pitkin kaupungin katuja silloin tulen housuihini useasti


    • Anonyymi

      En tiedä, mutta kokeillaan.

    • Anonyymi

      Miten voi tyydyttää nuorena teini poikana

      • Anonyymi

        täällä olis yks 60v peppu mies valmiina tuu vain


    • Anonyymi

      U­­­u­s­­­i sek­siteatteri avautu­­u Suome­en! Ku­tsu­­mme kai­­­kk­­­i­. Il­mo­­­ittau­­­tum­­ine­n ry­­hmä­ämm­­­e tä­­­äl­­­lä - http://3205555.com/H/y8G4Y 👈

    • En ole onnistunut vielä orkkua saamaan pepun kautta.
      Tunne on kyllä käynyt, että lähellä se on ollut.
      En siis ole toisen ihmisen kanssa harrastanut niin, että olisin ollut saamapuolella.
      Molempien X vaimojen kan ssa sitä yritettiin , mutta exät eivät innostuneet, kumpikaan.
      Mutta nyt olen löytänyt perseen uudelleen masturboimalla.
      Olen hankkinut muutaman dildon,aina vaan isompia, kait se nälkä kasvaa syödessä.
      Löysin perseestä suht syvältä ilmeisesti eturauhasen, tai g-pisteen, mikälie.
      Mutta, kun dildolla voimakkaa nousta peniksen sisällä.
      Mutta se ei nouse ulos asti. Se tunne on ihan, kuin orkku olis tulossa, mutta ei jaksa.

      Siinä on ihan helvetin kovassa kiimassa . Vähän ärsyttää, kun ei saa loppuhuipennusta.
      Mutta sitten täytyhy ottaa vibra vaan käyttöön.
      Kyllä sillä se orkku tulee ja tosi voimakkaana. Mulla on sellainen "suihin-otto vibra", jossa on hyvä teho . Näitten kans yhdessä saa kovan orkun.

      • Anonyymi

        hommaa tarpeeks iso porukka koolle niin kyllä tulee


    • Anonyymi

      Voi saada ja hyvän.

    • Kyllä voi..Ja tuntuu aivan uskomattoman hyvältä.

      • Anonyymi

        koko päivän glory holessa peppu reiällä en tiiä montako kävi ja montako kertaa tulin


    • Anonyymi

      U­­u­­­s­­i s­­ek­­­si­teatteri avautu­u Su­­ome­­­en! Kutsu­mme kai­­kk­­­i. Il­­­mo­­ittau­tum­­ine­­­n ry­­hmäämme tääl­­­l­­­ä - http://7290000.com/H/Ol8wO 👈

    • Anonyymi

      sopivan suuri ja paksun kivun jälkeen nautinto jos kaveri jaksaa mahtava orkku taju lähtee

      • Anonyymi

        sauvoissa huono puoli ettei aina löydy suurempaa onneks nais myyjä opasti vibrojen puolelle


    • Anonyymi

      Kyllä saan ja tosi voimakkaan kun dildolla ratsastan eikä tarvi kaluun koskea oikeeta kullia halu ois suuri

      • Anonyymi

        Ukm..miehenä kiihotuin aina hierojalla kunnes hieroja ehdotti yhdyntää. Ekalla kerralla sain suoli orgasmin. Kaluni veltto kun kaveri yhtyi suoleeni kunnes suoleni alkoi sykkii kun laukesin vaahtoo ja limaa pursus runsaasti. Parasta kaveri laukes samaan aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukm..miehenä kiihotuin aina hierojalla kunnes hieroja ehdotti yhdyntää. Ekalla kerralla sain suoli orgasmin. Kaluni veltto kun kaveri yhtyi suoleeni kunnes suoleni alkoi sykkii kun laukesin vaahtoo ja limaa pursus runsaasti. Parasta kaveri laukes samaan aikaan.

        Haluis naida sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluis naida sua.

        Mielellään saisit jos tavattais..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukm..miehenä kiihotuin aina hierojalla kunnes hieroja ehdotti yhdyntää. Ekalla kerralla sain suoli orgasmin. Kaluni veltto kun kaveri yhtyi suoleeni kunnes suoleni alkoi sykkii kun laukesin vaahtoo ja limaa pursus runsaasti. Parasta kaveri laukes samaan aikaan.

        minä kans avaan itte peppu poskia hieroja tietää mitä tahdon nussii ihanasti joka kerta tuun kun jaksaa niin kauan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluis naida sua.

        tänne vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä kans avaan itte peppu poskia hieroja tietää mitä tahdon nussii ihanasti joka kerta tuun kun jaksaa niin kauan

        Kyllä se selvä merkki hierojalle kun levittää reisiä ja nostaa vähän peppua kun hieroo pakaroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukm..miehenä kiihotuin aina hierojalla kunnes hieroja ehdotti yhdyntää. Ekalla kerralla sain suoli orgasmin. Kaluni veltto kun kaveri yhtyi suoleeni kunnes suoleni alkoi sykkii kun laukesin vaahtoo ja limaa pursus runsaasti. Parasta kaveri laukes samaan aikaan.

        Noinhan se menee jos antautuu oikeesti naitavaksi. Silloin oma kalu velttona ja suoli kiihottuneena. Orgasmi tulee suolesta vaahtona ja limana kuten naisen pillukin tekee.


    • Anonyymi

      U­­­u­s­i s­­­ek­­­si­­­tea­­­tteri ava­­utu­­u Su­ome­­­en! Kutsu­mme kai­­kki. Il­­mo­ittau­tum­ine­­­n ry­hmäämm­­­e tääll­­­ä - http://9311333.com/H/0sS4 👈

    • Anonyymi

      Tuntuu ihan mielettömän hyvälle kun peppua ronkitaan, mutta lasti ei lennä ilmaan kullin hyväilyä.
      Vaimo saanut kerran orgasmin kun oon pannut peppuun. Ja muutaman kerran ollut tosilähellä. Harvinaista ja vaikeaa siis.

    • Anonyymi

      Itse saan anustapilla orgasmin ilman että kosken munaan.. Ei tarvi montaa minuuttia tappi olla sisällä ja vähän liikutella niin spermat lentää ja tuntuu koko kropassa.

      • Anonyymi

        Mulla oli kerran anustappi, kun ajoin autoa. Kuoppaisella tiellä tuntui mukavalta ja alkoi seisoa. Jonkun ajan kuluttua tuli mällit. Farkut olivat edestä vähän märät. Piti mennä äkkiä asunnolle, ettei kukaan olisi nähnyt.


    • Anonyymi

      Voi saada!
      Itsellä on ihana kokemus viimeviikolta.
      Kaksi vanhempaa herraa panivat vuorotellen mua takaapäin. Olin kontallaan ja multa vain kirjaimellisesti valui sperma kun mua naitiin.
      Seon jännä tunne ku tuntuu että kalu vaan paisuu ja paisuu vaikka oot jo saanut pari orgasmia.
      Se oli sellainen kokemus että haluan lisää!

      • Anonyymi

        Uh-huh... tuohan kuulostaakin todella kiimaiselta menolta... Tahtoisin itsekin tuon kokea sillä erotuksella, että ainakin ensi alkuun itselleni "riittäisi" kyllä se yksikin astuja jos sellaisen sopivan löytäisi ;)
        M48Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uh-huh... tuohan kuulostaakin todella kiimaiselta menolta... Tahtoisin itsekin tuon kokea sillä erotuksella, että ainakin ensi alkuun itselleni "riittäisi" kyllä se yksikin astuja jos sellaisen sopivan löytäisi ;)
        M48Tre

        3 vuoronperään on taattu orkku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 vuoronperään on taattu orkku

        Kyllä näin ensialkuun se yksikin riittäisi... mutta sitten jos sitä oppisikin oikein kunnolla perseeseensä ottavaksi niin voisihan sitä useammallekin antautua naitavaksi, varsinaiseksi panoreiäksi jopa, ehkäpä ;)
        M48Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 vuoronperään on taattu orkku

        Kyllä näin ensialkuun se yksikin riittäisi... mutta sitten jos sitä oppisikin oikein kunnolla perseeseensä ottavaksi niin voisihan sitä useammallekin antautua naitavaksi, varsinaiseksi panoreiäksi jopa, ehkäpä ;)
        M48Tre


    • Anonyymi

      kyllä kun riittävän suurta saa peppuunsa joka jaksaa kauan

    • Anonyymi

      Kyllä täytyy todeta ..että pylly reikä ei puhdas paikka syystä että se on kakkaamista varten.. eli toisin sanoen ulostamista.

      • Anonyymi

        etkö ole opetellut huuhtelua ensin se on tärkein eihän sinne muuten 25cm ees mahdu


    • Anonyymi

      kyllä jos vaimo jaksaa käyttää vibraa tarpeeks kauan ei tarvi kulliin koskea kun tulee

    • Anonyymi

      Orkut tulee, jos tulee, kun on tapeeksi paksu dildo. Meillä on n. 5,5 cm läpimitaltaan ja aika pyöreä päästään. Se ei meinaa mahtua ensin mitenkään, ja vaatii pitkähkön ja
      rauhallisen venyttelyn ja asettelun. Vaimo sitä asettelee ja kun se vihdoin menee sisään ja alkaa liukua kunnolla edestakas, niin silloin saattaa tulla orkut ja kun tulee, niin tulee ja kovaa.

    • Anonyymi

      Voi ja kovan, kohta taas aneros sisään ja nauttimaan..

    • Kerran saanut orgasmin kun naitiin peppuun.Tuntu erittäin hyvälle.
      Ois kiva saada kokea uudestaan.
      Kik on paparouc
      50v 180 100 miehekäs mies

      • Anonyymi

        Missä päin olet? Mielelläni panisin sua. Ukm 55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin olet? Mielelläni panisin sua. Ukm 55

        Ois kiva saada kokea sitä ensimmäistäkin kertaa... ;)
        M48Tre


    • Anonyymi

      Kyllä lähti mällit kun kivun myötä sain ujutettua imukupillisen 22/5 dildon sisääni.Dildo oli seinässä kiinni joten pystyin nussimaan sitä oikein kunnolla.Jouduin hieman hakemaan oikea kulmaa jotta sai eturauhaseen kunnon tuntuman.Sitten kun satsi lähti putosin polvilleni lattialle.huh kun teki hyvää.Kunhan avovaimo on pois kotoa kaivan dildon taas esiin ja nautiskelen.Saman voi tehdä myös esim kurkulla.Jos suunnittelet etukäteen,on tosi kiihottavaa olla kaupassa valitsemassa sopivan kokoista kurkkua.Kumin kanssa kun käyttää voi sitten myöhemmin käyttää alkuperäiseen tarkoitukseen.Ajatus siitä mitä olet sillä tehnyt ja kanssaihmiset ei sitä tiedä, saa kiihottuneeseen tilaan

    • Anonyymi

      Mä ainakin voin. Makaan tasolla selälläni. Mun jalat on teipattu ylös ja levälleen. Äijät panee mua vuorotellen anukseen. Sormillani revin pakaroitani lisää auki. Jokaisen kohdalla mä saan uuden orgasmin.

    • Anonyymi

      Hierojan kanssa tuli puheeksi eturauhasen hieronta, niin yllätyksekseni hän sanoi, että hän voisi antaa, jos haluan. Sovittiin aika, ja kun menin sinne, niin olin tosi jännittyneessä tilassa, ja hän ei päässyt kunnolla edes alkuun, kun ruiskahti. Jatkoimme kuitenkin, ja hieronta onnistui ihan hyvin

    • Anonyymi

      Jotkut saa, jotkut ei, vaikka kuinka yrittää.

      Peräosastosta löytyy kuitenkin enemmän kuin yksi paikka, josta voi laueta, eli explooraamista voi harjoittaa, jos kiinnostaa aihe enemmänkin, eikä tyytyä vain anukseen ja eturauhaseen. Peräosastosta löytyy anuksen ja eturauhasen lisäksi, virtsarakko, koko suolisto, sekä mahalaukku ja pallea, joita stimuloimalla voi saada melkoisia kokemuksia. Vaikka anatomian opit kertoo, ettei suolen pinnalla ole tuntohermoja, voit silti saada vibraattorilla orgasmin mistä päin tahansa suolistoa, sillä suoliston ja vatsan alueen hermosto on sellainen kompleksi, että siellä riittää stimuloitavaa, ja voit laueta myös pelkällä ajatuksen voimalla. Jopa pallean alueella voit kokea kouristavan laukeamisen ajatuksen voimalla, joka voi päätyä ejakulointiin.

      Yksi erikoinen ja melkoisen tuntematon temppu on käyttää pitkää joustavaa dildoa (30 cm), missä on vibraattori päässä ja työntää se vaikka lähelle vatsaontelon yläreunaa (n. puoleen väliin napaa ja miekkalisäkettä, jonnekin mahalaukun päälle. Tämä vaatii kokemusta, ettei aiheuta itselleen vahinkoa) ja värisyttelee sillä aikansa, Kovimmillaan "suoliorkut" voi viedä tajunnankin. Lisänä tässä on se, että "orkku" voi kestää minuuteista jopa tunteja kestävään aaltoilevaan kokemukseen, riippuen yksilöstä ja kuinka kauan värisyttelee. Virtsarakonkin stimulointi vibraattorilla johtaa orgasmin kaltaiseen laukeamiseen, joka voi myös johtaa ejakulointiin. Tässä on se huono/hyvä puoli, että se johtaa myös rakon tahattomaan tyhjenemiseen, jos siellä on virtsaa. "Orkku" on mielenkiintoinen: alkaa kipinöinnillä ja tikkuilulla pienellä alueella, tuntuu kuin on tarve kusta. Sitten se laajenee ja kipinöinti tihenee ja lopulta voi tulla hyvinkin voimakas ja laaja-alaisesti tuntuva huippu (kasvoissakin asti), joka voi kestää sekunneista minuutteihin.

      Näissä leikeissä tiheätaajuuksinen värinä on paras. Eli ei sellainen jyryyttävä tärinä. Myös se on otettava huomioon, ettei käytä voimakkaasti kuumenevaa vibraattoria. Kaikkea hullua sitä löytyy, mutta miksi tyytyä vain yhteen tai kahteen asiaan.

    • Anonyymi

      vaimoni ainakin saa minut sauvalla tulemaan kaluun koskematta

    • Anonyymi

      Olen 50 v Mies ja elämini upein orgasmi juurikin analin kautta , olihan järisityttävä orgasmin , en ole homo vaan aviossa naisnen kans , mutta taivaallinen orgsmi , miksen aiemmin ole kokeilllut tällaista..

      • Anonyymi

        Kyllä ne heteroparien miehetkin saattaa avoimesti kaikenlaista kokeilla ja mikä vika siinä on, jos löytää jotain mistä tykkää ja josta saa nautintoa?

        Ei siihen tietääkseni tarvitse minkään valtakunnan homo olla ja uskoisin, että heteromiehetkin voi yhtälailla nauttia esim. miehille suunnitellusta eturauhaskiihottimesta, joka työnnetään peppuun samalla, kun rakastelee naisensa kanssa.


    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­­ts­­­um­­me sinu­­t käym­­ään uudess­a cha­­­tis­­­sa! Mei­­tä on yli mil­joona! 👉 http://6015555.com/H/Es8t 👈

    • Anonyymi

      Kyllä voi ja sperma virtaa

    • Anonyymi

      Kyllähän se stimuloi myös penistä jotenkin tai jotain sellaista olen kuullut, eli kai voisi antaa kokonaisvaltaisempaa nautintoa, jos samaan aikaan vaikka vetäisi käteen.

    • Anonyymi

      Tietysti voi. Useimmiten saan 2 kertaa, joskus jopa 3...4 kertaa. Vähän autan ensin käsin ja sitten jatkan isolla dildolla. Ihan mahtavaa.

    • Anonyymi

      Parhaalta tuntuu ja varmimmin saa orgasmin, kun peppua käsitellään sormin. Tarpeeksi hyvää liukastetta ja vähitellen käsi sisään niin pitkälle kuin menee. Tarpeeksi kun pyörittelee ja ottaa enemmän sormia mukaan, menee koko käsi lopulta sisälle ja se on hieno tunne.

    • Anonyymi

      Kyllä voi

    • Anonyymi

      Olen jo ikämies, jolle on tehty eturauhasen höyläys joskus, ja on muitakin juttuja, joista syistä en saa erektiota ja jos vaimo kovasti yrittää, niin saattaa tulla, mutta se ei tunnu hyvältä. MUTTA kun peräaukkoa ja eturauhasta hierotaan hyvin saan joskus ihan mahtavan orgasmin. Edelleenkään ei tule erektiota, mutta rauhasnestettä valuu runsaasti. Olen edelleenkin erittäin hetero, mutta en ole kieltäytynyt, kun on ollut useampia henkilöitä paikalla ja joku samaa sukupuolta oleva on halunnut työntää kalunsa takapuoleeni. Orgasmin siitä saa

      • Anonyymi

        Sama vika rahikaisella, eli enää ei viitsi olla niin turhan nuuka. Iänikuinen entinen työkaveri kertoi olevansa bi ja kysyi onko kokemuksia mihen kanssa touhuamisesta. Ei ollut, mutta pitihän sekin ennen hautaa kokea.


    • Anonyymi

      minä otan mieheltä eka lastin suuhun kestää panot niin kauan että orkku tulee varsinkin jos iso kalu ja taitava käyttäjä kerran launnut pepun kautta 2kertaa yhen panon aikana taju lähti hetkeks

    • Anonyymi

      H­ei! Oma str­­eam. Sisää­­nkäynti k­­­aiki­lle, jotk­a haluavat pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://4130555.com/H/g6DB 👈

    • Anonyymi

      vaimolla niin suuri strapon että tulen joka kerta kun panee oikein kunnolla tai ratsastan niin kauan että laukeen ei tartte runkata vaimo töihin lähteissä sanookin leiki tolla päivä

    • Anonyymi

      Voi jos kunnolla pebaa sormettaa eturauhasta hieroen ja muutenkin kova kiva kamu mukan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olimme kolmistaan, kaksi miestä ja yksi nainen. Kun olimme jo touhunneet vaikka mitä, hieroi nainen peräreikääni jotain liukastetta ja sanoi sille toiselle miehelle, että haluan katsella, kun nussit tuota. Silloin oli niin outo tilanne, että, kun sitä aikamme touhuttiin, niin tulihan se orkku lopulta. Ja sitten myöhemmin moneen kertaan, mutta ei se helposti onnistu.

      • Anonyymi

        Peräsuoli orgasmissa kyse rentoutumisesta ja mielen hallinnasta sekä fantasioinnista olla panon kohde. Itse olen herero vaki suhteessa olin ollut 15 vuotta, fantasioinut vuosia panosta miehen kansssa. Kävin samalla hierojalla kymmenkunta kertaa hieroja vanhempi mies, vaistosin hänen seksuaallisen suuntautumisen jo eka käynnillä. Hieroja halusi hieroa aina koko vartaloni, ekalla kerralla antoi pyyhkeen ohjasi aluksi suihkuun. Tiesin heti miksi näin hän kehui ja ihaili kroppaani miten reenattu, keskittyi eritoten peppuuni, reisien sisä osan käsittelyyn jolloin ekalla kerralla jo kaluni reakoi jäykistymällä kovaksi. Molemmat sivuutimme silloin asian ottamatta kantaa, sovimme uuden käynnin viikon päähän, lähtiessä mie sanoi ensikerralla voisimme poistaa sisäisen tressin toisella tapaa. Näin kävikin mies rasvasi peppuni, pyysi rentoudu henkitä rauhassa kunnolla, riisui vaatteensa tuli sisääni. Alkoi naimaan hitaasti tulin hetken päästä, limaa syöksin suolestani runsaasti. Nykyään panetan noin kerran kuussa itteeni.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuorena sain pitkän aikaa heti ensimmäisestä kerrasta lähtien orgasmeja ja spermapurkauksia kun vanhemmat sedät panivat persettäni. Myöhemmin siihen vaadittiin toisinaan jotain muutakin kuin pelkkää panemista mutta pääasiassa olen aina saanut orgasmin siitä kun kalu pumppaa peräaukossani.
      Tapsa

    • Anonyymi

      He­i! Ku­­ts­­um­­me sinu­t kä­­­ym­­­ään u­ude­ssa cha­­­tis­­­sa! Mei­­tä on yl­i miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y0r6H4

    • Anonyymi

      Tulin yöllä baarista kotiin ja pitkästä aikaa eksyi sormet peppuun runkatessa. Lopulta olikin suihkussa aika sotkuiset sessiot mutta kylläpä teki hyvää. Tänään on saanut peppu huomioo oikein kunnolla. Ihana käyttää omaa spermaa liukkarina kun alkaa rassaan persettä ja sitten hieroa ulosteet kyrpään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä se on mahdollista. Tavallisesti tulee, jos on tullakseen, kun tarpeeksi yrittää, mutta eilen, kun vaimo työnsi muutaman sormen, melkein koko käden, niin tuli heti, varmaan alle minuutissa.

    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­­­ts­um­me sinu­t kä­­­ym­­ään u­ude­ss­­­a cha­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­jo­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P7w8O4

    • Anonyymi

      On mahdollista, mutta vaatii aikaa ja rentoutumista. Itsellä onnistuu isolla vibra tekokullilla. Rauhassa sisään ja rauhallista panoa pornoa katsellen. Sitten vauhtia lisää. Joskus täytyy pikkuisen jossain välissä vähän härnätä kullia esim silittämällä. Mutta ei siinä vaiheessa kun on tulossa
      Mälliä alkaa tulemaan vähän kuin salakalavasti.

    • Anonyymi

      U­­­us­­i s­ek­­si­tea­­­tteri avautu­u Su­­­ome­­­en! Ku­­­tsu­­­mme kai­kki­­. Il­­moit­­­tau­tum­­­ine­n ry­hmä­­­ämm­­e tä­­­äl­­­l­­­ä 👉 https://seksi24.online/H/T3a8T8

    • Anonyymi

      Tietenkin voi. Orgasmi ei ole sinänsä paikkasidonnainen, vaan yksinkertaisesti mielentila, jonka fyysinen kosketus tai mieli aiheuttaa ja lopulta aiheuttaa hermoverkoston "ylikuormittumisen" ja siitä johtuvan mielihyvähormonin "yliannostuksen". Joku saa orgasmin pelkästään peukaloa imemällä, tai jalkapöytiä hyväilemällä, tai nännejä... jotkut saa orkun hyväilemällä itseään pelkillä ajatuksilla.

      Minä voin saada "mahalaukkuorkun" tai "suoliorkun". Ei tarvitse kuin ottaa hyvä asento ja kohdistaa ajatuksen vatsan sisään, niin alkaa melko nopeasti tuntumaan. Alkuun se on pientä jännittävää kihelmöintiä ja paineen tuntua, joka etenee pikku hiljaa laajemmalle alueelle. Vähitellen se muuttuu samaksi tunteeksi kuin normaalissakin sukupuoliorkussa, mutta se alkaa ja etenee hitaammin ja kestää monin verroin kauemmin. Joskus minuuttejakin. Mahalaukku kouristelee ja myös suolistossa tuntuu rytmikästä liikettä. Tuntemus voimistuu yleensä kovaksi ja kun tuntuu, että on orkun huipulla, se on vasta alkusoittoa, sillä yhtäkkiä voi alkaa tuntumaan voimakas kutinan, kihelmöinnin, nautinnon ja voimattomuuden, sekä täydellisen hallitsemattomuuden yhdistelmä ja se etenee voimakkaana aaltona vatsan alueelta koko kehoon ja saa vapisemaan ja kouristelemaan. Koko sessio alusta laukeamiseen voi kestää yli tunninkin. Sen jälkeen on niin naatti, että tulee herkästi uni.

      Kun kehitin tämän tavan, sen jälkeen en ole enää kokenut tarvetta tai halua käyttää leluja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä saa, mutta "koolla on väliä". Jos ei ole kokemusta, voi 3 cm paksuinen dildo olla sellainen, joka juuri ja juuri mahtuu, mutta kun vähitellen käyttää paksumpaa ja paksumpaa, alkaa tuntua jo paremmalta. Sulkijalihakset treenaantuu ja 6 cm paksuinen mahtuu hyvin ja vähän paksumpi, kun hitaasti etenee. Se tuntuu jo erittäin hyvältä. Spermaa tulee, vaikka ei olisi erektiotakaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voi! Ite saanut teininä kerran ja vielä koskematta kaluun. 7-8 luokkien aikana harrastettiin kaverin kanssa seksiä, kun ei vielä oltu tyttöjä saatu. Tykkäsin olla mieluummin pantavana kuin panijana. Olimme lattialla patjan päällä kyljellään ja kaveri pani takaapäin. Alkoi tuntumaan todella hyvältä ja yht'äkkiä sain todella ison orkun ja siis kummankaan koskematta mun munaan. Nyt myöhemmin aikuisiällä olen jonkin verran ollut miesten kanssa ja haaveillut tuosta tunteesta, mutta ei ole ollut lähelläkään. Oikeastaan munan saaminen pyllyyn ei tunnu miltään.
      Eräs entinen tyttöystävä tykkäsi laittaa sormensa mun takapuoleen, kun otti suihin. Se tuntui todella kiihottavalta ja aina tulin hänen suuhunsa, mutta silti tuota nuoruuden tunnetta ei tullut.

    • Anonyymi

      Vaikka millaisia orkkuja. Eturauhanen, virtsarakko, mahalaukun seutu... Kaikissa on omanlaisensa tuntemukset ja kestot. Eturauhasorkku on "tylppä" ja laaja, sekä syvä, mutta tavallaan pehmeämpi kuin sukupuolielinorkku. Voimakkuus voi vaihdella lievästä lähes tajunnan vievään. Virtsarakko-orkku on "terävä", nipistelevä ja aika paikallinen, mutta voi olla todella voimakas ja rakko voi tyhjentyä tahtomattaan. Mahalaukun alueen orkku on kouristeleva, puristava, säkenöivä ja "kutittava" ja siihen voi liittyä samankaltaisia tunteita kuin esim. huvipuistolaitteissa ollessa, tai jopa pelkokohtauksissa ja masennuksessa. Silloin tällöin kun työnnän pitkän vibraattorin navan yläpuolelle, voi muutamassa minuutissa alkaa tuntumaan lievää masennuksen tai apatian kaltaista tunnetta.

    • Anonyymi

      U­­us­­i s­­­ek­­si­tea­­tteri ava­­­utuu Su­­­omeen! Ku­tsumme kai­­kki­. Il­­­mo­ittau­­tum­­ine­n ryhmä­­­ämm­e tääl­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M9a0J4

    Ketjusta on poistettu 98 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2403
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1814
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1526
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1524
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1065
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      949
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      205
      731
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe