Tanssii tähtien kanssa -ohjelma on Veikkauksen uusi vedonlyöntikohde! Hienoa. Tästäkö vahva jatko Speden speleille ja Bingolotolle? No, hyvä homma, jos kyseessä on kerran oikea vedonlyönti. Spedeilyt perustuivat arvontaan.
http://www.veikkaus.fi/info/viihde/uutiset/2008/02_helmikuu/1802tanssii_tahtien_kanssa.html
Tanssii €urojen kanssa
11
2641
Vastaukset
- HYTÖNEN!
JOONAS HYTÖNEN ON VAIN PARAS NIISTÄ KAIKISTA! HARRASTANUT BALETTIA JA KAIKKEA... LYÖN VETOA JOONASTA AJATELLEEN!
- sambala
kyllä minun mielestä piloille menee jos joonas hytönen pääsee jatkoon, ensimmäiseksi pois silloin ollaan oikeilla jäljillä.
- nimetönnä
Joonas ei ole harrastanu balettia kuin pienen hetken pienenä, näin ite sanoi ja katuu et on ikinä sitä ääneen sanonu ku ei mtn merkitystä sillä...
Tähän pitäis ottaa sellasii kilpailijoita joilla ei kellään mtn tanssi menneisyyttä, olis tasapuolisempaa, mut toiv Jimi tai Vappu voittaa!!
- MURSKAAJA
Kyllä propsit menee vapulle,se hoitaa ja voittaa.
- TAVIS2
ENTÄPÄ MONINKERTAINEN AEROBICIN MAAILMANMRESTARI?
- Muut paskoja
... että näin
- xxxxx
kyllä ohi jutun mutta mistä ne keksii noita nimiä: Jimi Pääkallo???? Voi jeesus!
- LEE.OSWALD
se on jimi(kusipää)kallo.
- ei kiinnosta
Eikö löydy parempaa tekemistä kuin seurata turhia-ihmisiä ja typeriä ohjelmia.
- xxxxx
ei kiinnosta kirjoitti:
Eikö löydy parempaa tekemistä kuin seurata turhia-ihmisiä ja typeriä ohjelmia.
luulet näiden keskustelujen olevan muuta kuin hömppäviihdettä?
- glögöfö
LEE.OSWALD kirjoitti:
se on jimi(kusipää)kallo.
on viimeisen päälle sana hallussa! Omaperäistä, todella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709