Mitä asioita rakastatte? siis lastenne ja miestenne lisäksi..
ite rakastan sitä että saa syödä muiden tekemää ruokaa..siis ravintolan,miehen,anopin,ystävän,äidin ..kunhan se ei ole sitä jokapäivästä itsetehtyä pöperöä.
rakastan myös hyviä kirjoja..
gallup rakkaudesta
6
419
Vastaukset
- _minä_
siinäpä se
- Rakkauttani riittää jokaiselle
Rakastan mieheni ja lapseni lisäksi eläimiä, raikasta ilmaa, luontoa, ystäviäni, suklaata ;), läheisyyttä, hellyyttä, työn tekoa ja sukulaisiani.
Maailmassa on niin paljon rakastettavaa!- perheen lisäksi
nukkumista (voi kun saisikin joskus nukkua tarpeeksi), lukemista, urheilua ja hyvää ruokaa.. Löytyyhän noita asioita :)
- mamatsu
..kuumaa kesää, lämmintä tuulta kasvoillani, suklaata, möyriä juuri pestyissä ja silitetyissä lakanoissa, nukkumista, Aruban turkoosia merta ja liidunvalkeaa hiekkaa, suudelmia ja lämmintä syliä.. ihana galluppi!!
Perheeni lisäksi: raitista ulko ilmaa, hyvää musiikkia, kirjoja, hyviä elokuvia, ystäviä, eläimiä ja suklaata
- Salkkari86
Omia vanhempiani tietysti,koiraamme(ja eläimiä ylipäätään),
musiikkia,elokuvia,piirtelyä,kirjoja..
Nämä tuli ensimmäisenä mieleen =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267