Mansikkapaikka

wanharouwa

Klabbi on tänään vieraana TV2:n Mansikkapaikassa klo. 21.00.

Muistakaapa laittaa menemään tallennukseen jos katsotte samaan aikaan maikkarilta tulevaa Housea :)

15

1553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyisin vaan

      että miksi ihmeessä?

    • T::::Veessä

      Kiva katsoa Karia,näytetään konserteista ym..eipä mies ole paljon muuttunut vuosien varrella,kyllä Karilla on ihana ääni.

      • Kari fani

        Upea ohjelma ja upeita lauluja ja upea lopetus ohjelmalle KULKURI JA JOUTSEN on kaunis kappale
        Karin laulamana


      • ' kyynelsilmä '
        Kari fani kirjoitti:

        Upea ohjelma ja upeita lauluja ja upea lopetus ohjelmalle KULKURI JA JOUTSEN on kaunis kappale
        Karin laulamana

        tosiaan tuo loppu biisi, Kulkuri ja Joutsen ja
        komea ääni Karilla, aivan pala nousi kurkkuun ja kyynel silmäkulmaan.


      • ' kyynelsilmä ' kirjoitti:

        tosiaan tuo loppu biisi, Kulkuri ja Joutsen ja
        komea ääni Karilla, aivan pala nousi kurkkuun ja kyynel silmäkulmaan.

        Juu, ja mulla nousi oksennus kurkkuun. YÄK, kerrassaan karmeeta ! Raiskasi Rautavaaran hienon biisin totaalisesti.


      • Kari on paras
        Justiinax kirjoitti:

        Juu, ja mulla nousi oksennus kurkkuun. YÄK, kerrassaan karmeeta ! Raiskasi Rautavaaran hienon biisin totaalisesti.

        Rautavaaran kappaleet kaameella naukumisellaan.



        Kari on kuin Rautavaara aikoinaan laulamassa tuota kappaletta.


      • ei...tosiaankaan
        Justiinax kirjoitti:

        Juu, ja mulla nousi oksennus kurkkuun. YÄK, kerrassaan karmeeta ! Raiskasi Rautavaaran hienon biisin totaalisesti.

        raiskannut biisiä,tosi upee esitys,ja millä antaumuksella esitti,aivan ihanaaaaaa!!!!!!!


      • huh,huh
        Justiinax kirjoitti:

        Juu, ja mulla nousi oksennus kurkkuun. YÄK, kerrassaan karmeeta ! Raiskasi Rautavaaran hienon biisin totaalisesti.

        sitten pystynyt olemaan katsomatta kyseistä ohjelmaa.Kari kiinnostaa kumminkin.


      • huh,huh kirjoitti:

        sitten pystynyt olemaan katsomatta kyseistä ohjelmaa.Kari kiinnostaa kumminkin.

        Iteppä komensit katselemaan ja nauhottamaankin sen vielä ( sitä en tosin sentään tehnyt ).


      • wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

        Iteppä komensit katselemaan ja nauhottamaankin sen vielä ( sitä en tosin sentään tehnyt ).

        Tämän ketjun aloittaja olin kyllä minä?!


      • wanharouwa kirjoitti:

        Tämän ketjun aloittaja olin kyllä minä?!

        No niinpäs olitkin...sorry vaan. Kiittäkää siis "Wanharouwaa" siitä , että katselin tuon ohjelman.


      • wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

        No niinpäs olitkin...sorry vaan. Kiittäkää siis "Wanharouwaa" siitä , että katselin tuon ohjelman.

        Älä nyt viitsi, et kai Sinä mikään robotti kuitenkaan ole, että kaiken teet, mitä kehoitetaan ;D

        Ja tämä ei nyt sitten ole mitään pilkkaa, tämä on tapani heittää läppää. (kirj. huom.)


      • pinsio
        Kari fani kirjoitti:

        Upea ohjelma ja upeita lauluja ja upea lopetus ohjelmalle KULKURI JA JOUTSEN on kaunis kappale
        Karin laulamana

        klabbi selvisi tuosta Rautavaarasta, ainoa mikä minua häiritsi oli parikin kertaa tapahtunut ihmeellinen venytys mallia:
        ...ja laulun tämän lauloi mulle tuu-u-uli, on kaikkein kaunein aina oma maa...

        katsokaapa vaikka uusintana tai nauhalta.
        Ainakin Klasu Järvinen aikanaan näki punaista juuri tämänkaltaisista tulkinnoista.


      • kaneliruis
        ei...tosiaankaan kirjoitti:

        raiskannut biisiä,tosi upee esitys,ja millä antaumuksella esitti,aivan ihanaaaaaa!!!!!!!

        Ihana ohjelma! Mukavaa, leppoisaa jutustelua! Sellaista lämmintä huumoria, jota tämä parivaljakko Kuustonen/ Klabbi vain osaa! Tällaista viihdettä ainakin minä arvostan.Ei pilkattu ketään, ei menty navanalusjuttuihin, eikä itsekehu tuoksahtanut! Ja hienosti sopi se Karin laulu ohjelman loppuun, olis se sitten kenen alkuperäistekele tahansa! Yes! Sydän on lämmin vieläkin...


    • Maria2

      Olipa mahtavaa! Kari Tapio ja Mikko Kuustonen, kaksi konstailematonta lahjakkuutta samassa ohjelmassa ja vielä Ile Vainio vieraana. Rehtiä ja rehellistä keskustelua vailla pullisteluja.
      Ja kaiken kruunasi Kari Tapion Kulkuri ja joutsen. Kerrassaan mahtavaa! Lisää tuollaisia ohjelmia telkkariin!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe