Horoskoopeista ja niihin uskoville faktaa

Punapää -68

Nyt hieman faktaa astrologiaan ja horoskooppeihin uskoville: Tähtien asennolla ei ole mitään merkitystä ihmisen luonteelle tai muuhunkaan, sillä sinä hetkenä kun siittiösolu ja munasolu kohtaa määrääytyy kaikki siitä pienestä ihmisestä, kuten mm. hiusten väri, silmien väri, luonne, pituus ja paljon paljon muuta. Sillä,missä asennossa tähdet ja taivaankappaleet ovat, kun lapsi syntyy, ei ole mitään merkitystä tämän ihmisen elämään. Horoskoopit on laadittu niin, että ne sopivat jokaiselle niihin uskoville. Miettikää vähän ja selvittäkää faktat, ennenkuin puhutte moista sontaa. Olisihan se vallatonta jos tähdet määräisivät ihmisen tulevaisuuden. Eiköhän meistä jokainen realiteeteissa elävä ymmärrä tämän. Mutta jos astrologia tms. kinnostaa, niin uskot vaikka sammakon ennustuksiin. Järki päähän hyvät lukijat.

4

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missukka

      Olisihan se vallatonta niin. Valta taivaankappaleille.

    • pohtija

      Aina vaan ihmetyttää se, että joku muka tietää totuuden tästä kaikesta. Mikä ihme saa jonkun tietämään ja toisen taas uskomaan, järkikö? Mikä on järki, mikä on fakta, mikä on tunne, mikä on usko. Olen 100 %:sen varma, ettei sitä absoluuttista totuutta tästä maailmankaikkeudesta tiedä kukaan meistä.

      Siksi on mielestäni ylimielistä tulla väittämään, että teidän uskonne on satua, minun totta. Sitä paitsi täytyykö kaikki sammakon ennustukset ottaa niin tosissaan. Eikös tämä kaikki ole vain hauskaa ajanvietettä, eikä se tarkoita sitä, etteikö asioita voi pohtia silti vakavasti.

    • ^^^^^^

      Vain nimimerkki on muuttunut.

    • ....

      "Horoskoopit on laadittu niin, että ne sopivat jokaiselle niihin uskoville." Noh, tämähän on varsin iso saavutus. Eikö tämä lause todista, että sinäkin uskot jollain tavalla horoskooppeihin? Ja mistä johtuu se "sattuma", että samnoihin aikoihin syntyneet ihmiset ovat pohjimmiltaan hyvin samanlaisia? Tähän en itsekään tiedä vastausta, mutta horoskoopit hieman "luokittelevat" ihmisiä, jolloin jotain tiettyä ihmistä on helpompi ymmärtää- eikö olekin kätevää? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe