Pikku Lotan tarina!

Rakas Lotta

Pikku Lotan tarina!

Kaikki on niin pimeää, kukaan ei huomaa meitä, minua ja kolme sisartani. Olemme jossain, täällä haisee pahalle.Yksi meistä makaa liikkumatta lapio kaulan päällä. APUA! Maukuu sisareni, kaikki juoksemme piiloon. Jokin avaa oven, se on niin hassun näköinen. Ne kävelevät kahdella tasulla meitä kohti. Kunnes juuri ennen meidän pahvilaatikkoa yksi pysähtyy, katsoo alas ja nostaa lapion pikku siskoni päältä. He ottavat jonkin laisen pussin taskustaan ja nostavat sisareni sinne ja lähtevät sisareni mukana pois. Olen niin peloissani.
Taas on pari päivää kulunut niitä hassun näköisiä otuksia ei ole näkynyt täällä enää. Kunnes kuuluu kolinaa, yksi niistä huutaa. Täällä on kuollut kissanpentu!!
Taas ne ottavat sellaisen pussin taskusta ja nostavat laihan pikku veljeni sinne ja lähtevät matkoihin. Yksi niistä itkee hänkin vaikuttaa niin surulliselta niin kuin minä.Ne hassun näköiset otukset ovat ihmisä, he ovat pentuja niinkuin mekin.
He ovat käyneet antamassa meille ruokaa, mahani on niin täynnä hyvää, mutta outoa ruokaa.
Minä ja veljeni olemme enää eloss. Äitiä ei ole näkynyt pitkään pitkään aikaan, äiti on varmaan jossain hoitamassa sisariani.
Olemme tulleet pahvilaatikosta pois, nyt kuljemme auringon paisteessa, isojen rauta esineiden keskellä.
Eilen yöllä raksa veljeni katosi, olen vain etsinyt häntä. Minulla on nälkä ja jano. Vatsaani koskee kauheasti en pysty enää liikkumaan.
Makaan vain, olen peloissani.
Kunnes ne ihmispennut tulevat. En jaksa edes heille häntää heilauttaa, mahaani sattuu niin paljon.
Nuorin ihmispennuista nostaa minut syliinsä, se tuntuu niin pehmeältä ja tuoksuaa kodilta.
Hän lähtee kävelemään, en tiedä minne, yritän raapaista häntä ja päästä pois.
Astumme jonnekkin täällä on niin lämmintä. Hän nostaa minut koriin peittojen suojiin ja tarjoaa minulle ruokaa, mutta mahaa sattuu niin paljon etten pusty syömään millään vaikka tekisi mieli.
Aikuinen ihminen antaa minulle lääkettä, se maistuu niin pahalle.
Lähdmme jonnekkin sellaisella rauta hötisköllä. Ihmiset sanoivat että vievät minut lääkäriin heti maanantaina, koska nyt laantaiana lääkäri ei ota vastaan.
Olen päässyt liikkumaan ja rakstan lankarullia.
Olen saannut ruokaa ja raikasta vettä. Rakastan näitä otuksia ja he rakastavat minua.
Nukuin ensikerran elämässäni hyvin sain ihanan ja maukkaan aamupalan.
AU!! Mahaani sattuu taas, kipu on kova. En ymmärrä mistä se johtuu. Menen pyytämään apua, mutta he eivät ymmärrä minua.
Makaan vain, en liiku. Yksi heistä sanoo että: Nyt lähdemme lääkäriin ja nopeasti.
Kaikki kävi niin nopeasti silmäni vain sumenivat, en saa niitä enää auki. Sisälläni tuntuu niin oudolta, kaikki pysähtyy.
Ihmiset vain itkevät ja ovat niin surullisia.
Nyt olen taivaassa yksi miljoonista töhdistä. Nuorin ihminen itkee joka yö ja toivoo minun tulevan takaisin, mutta en voi.
Sanon hänelle unissaan, että minulla on kaikki hyvin olen äitini ja sisarusteni kanssa Jumalan sylissä,
ja rakastan häntä yli kaiken.

Ikävä on kova!
Terveisin rakas nuori ihminen.
Olet aina sydämmessäni!

6

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nelly*

      Tuosta tuli oikeasti tippa linssiin, se oli niin kauniisti kerrottu! Taisi olla totta, vai? Miksi aina ne puolustuskyvyttömät saavat kärsiä! Mutta parempi että pääsi ainakin emonsa ja sisariensa luokse taivaaseen... *.*

    • Minä vain

      Kaunis, hieno ja koskettava tarina.

      • tottaon

        Totta on tuo. Se kertoo rakkaasta Lotasta joka jätti meidät. Olisimmepa pelastaneet koko pentueen heti kun näimme ne. Mutta kaikki nyt ovatonnellisesti taivaassa.


      • rollo64
        tottaon kirjoitti:

        Totta on tuo. Se kertoo rakkaasta Lotasta joka jätti meidät. Olisimmepa pelastaneet koko pentueen heti kun näimme ne. Mutta kaikki nyt ovatonnellisesti taivaassa.

        Kaunis tarina. Kaikessa kauheudessaan. Itku tuli. Ihmisten julmuus on jotain aivan kauheaa.
        Vaikuttakaa adressit.com ja laittakaa nimenne eläinten puolesta adresseihin.
        Me yritämme vaikuttaa. Olemme saaneet melki 40.000 nimeä teurashevosten huonon kohtelun takia.Joka lähtee EU:n.

        Laittakaa ihmiset, jotka vielä tunnette ja arvostatte eläimiä nimenne ja tehkää valintoja päivittäisissä asioissa eläinten parhaaksi.
        Toivoo: Meri ja Rollo-snautseri


      • elämet puolesta
        rollo64 kirjoitti:

        Kaunis tarina. Kaikessa kauheudessaan. Itku tuli. Ihmisten julmuus on jotain aivan kauheaa.
        Vaikuttakaa adressit.com ja laittakaa nimenne eläinten puolesta adresseihin.
        Me yritämme vaikuttaa. Olemme saaneet melki 40.000 nimeä teurashevosten huonon kohtelun takia.Joka lähtee EU:n.

        Laittakaa ihmiset, jotka vielä tunnette ja arvostatte eläimiä nimenne ja tehkää valintoja päivittäisissä asioissa eläinten parhaaksi.
        Toivoo: Meri ja Rollo-snautseri

        Oli kauniisti ja tunteellisesti kirjoitettu.Jatkakaa eläimien pelastamista joku rassukka jossain heitteillä odottaa apua ja me yritämme löytää rassukat ja auttaa.Täytyy sanoa,että tuli tippa silmääm lukiessani tarinasi.


      • rollo64
        elämet puolesta kirjoitti:

        Oli kauniisti ja tunteellisesti kirjoitettu.Jatkakaa eläimien pelastamista joku rassukka jossain heitteillä odottaa apua ja me yritämme löytää rassukat ja auttaa.Täytyy sanoa,että tuli tippa silmääm lukiessani tarinasi.

        Meille saapui pikkuinen Richie Espanjasta.
        On niin ihana koira, että tulee itku silmään kun katsoo kun nukahtaa kuin pieni vauva sänkyymme.
        Kun on iloinnut koko päivän. Ei voisi rakkaampaa koiraa ollakkaan. Kaikki ovat yhtä rakkaita minulle. Mutta tämä pikku kaveri on vienyt sydämmen ja täyttänyt elämän. Se jaksaa uskoa ihmiseen, vaikka on ollut parvekkeella toisen koiran kanssa lähes 7 v. Turkki oli ollut kuin panssari. Aivan heitteillä. Toinen kaveri sai kodin Espanjasta. Richie vietiin onneksi löytökoirakotiin. Nyt tämä hurmuri on meillä.
        Katsokaa: Espanjan koirat: kodin saaneet kohta 39 , Richie Järvenpää.

        Onnelliset. Merituuli ja pikku-Richie

        KIITOKSET HELENALLE, joka tekee niin arvokasta työtä!Vapaaehtoisena!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe