Syntymättömän lapsen vakuutus

Tapiola?

Mistä olette ottaneet vauvalle vakuutuksen? Onko jotain hyviä tai huonoja kokemuksia? Ollaan ajateltu Tapiolan lapsivakuutusta.

16

3816

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faktio
      • lapinmies1961

        vain ei mitään juridista päätösvaltaa .Vakuutusyhtiöllä edeleenki täysi päätösvalta kaikissa vahinkotapauksissa ei tuommoisilla ole mitään meritystä.Ainoastaan oikeuden päätös on sellainen mitä heidänki on noudatettava.Jos jalaton mies valitaa ,että ei ole jalkoja vakuutusyhtiön lääkäri voi kumota sellaisen päätöksen sehän on asiantuntija .Niin tämmöisessäki tapauksesssa jos lapsella tulee synnytyksen aikana ongelmia eikä kaikki menekään hyvin vakuutusyhtiön lääkäri voi vedota siihen ,että äiti aiheutti omalla toiminalaan lapselle vamman niin ei korvata .Sori vaan minua ei kyllä kyseiset vakuutusmyyjät vedättäis.


    • vakuuttaja

      Tuossa alempana on kirjoitus yleisesti lasten vakuutuksista. Syntymättömän lapsen vakuutus on toki eri asia, mutta kopioin tähän kuitenkin oman mielipiteeni aiemmasta lapsivakuutus-keskustelusta:

      "Itsellä ifissä lasten vakuutukset, vertailin pari kuukautta sitten ja totesin että siellä hinta on hieman kalliimpi, mutta vakuutusturva huomattavasti laajempi. Siellä on mm. huoltajaturva jota ei ole muualla, lisäksi jos haitta-aste on yli 50% maksetaan korvaus kaksinkertaisena. Käsittääkseni myös muualla ei ole turvaa sairauden aiheuttamien pysyvien haittojen varalta? Tästä en ole kyllä varma, enkä jaksa papereista kaivaa. Lisäksi se on voimassa kaikessa urheilutoiminnassa ja on voimassa 25-vuotiaaksi saakka.

      Itse olen ollut tyytyväinen, korvauspuolesta ei ole vielä kokemusta kun tuon otin vasta reilu kuukausi sitten, mutta toivon todellakin korvauspuolenkin toimivan."

      Tietysti mikäli teillä on kaikki muut vakuutukset tapiolassa niin kannattaa ottaa sieltä. Nyt on myös oiva aiva kilpailuttaa vakuutukset, koska lasten vakuutukset sitovat melko hyvin yhteen yhtiöön. Eli niitä ei kannata myöhemmin enää siirrellä. Myös yksi syy ifin valintaan oli että siellä ei hinta nouse vaikka muut vakuutukset joskus siirtäisi poiskin.

      Syntymättömän lapsen vakuutuksesta minulla ei ole kokemusta, ei olla koettu koskaan tarpeelliseksi.

      • lapinmies1961

        Älä hyvä ihminen ota mitään sellaisia vakuutuksi.Tietenki jos ajatelee sitä,että olinhan mie hyvä vanhempi kun olit vakuutettu jo ennen syntymää niin mikäpä siinä .Jos lapsi kuolee niin ei se korvaus ole mitään kun vakuutusyhtiö päätää ,että äiti olis voinut estää kuoleman tai vammautumisen jos olis ponnistanut lujenmpaa niin näin ei olisi käynyt .Tämä on faktaa ja vakuutusyhtiöt huijaavat kaikkia asiakkaita sen minkä kerkiää .Meän vakuutus korvaa ja sittenkö vahinko satuu olet omilla toimillasi saanut vammat aikaan ei sellaisia korvata eikä mitään muutakaan vaan joudut käräjille vakuutuspetoksesta.


      • tapaleijoona
        lapinmies1961 kirjoitti:

        Älä hyvä ihminen ota mitään sellaisia vakuutuksi.Tietenki jos ajatelee sitä,että olinhan mie hyvä vanhempi kun olit vakuutettu jo ennen syntymää niin mikäpä siinä .Jos lapsi kuolee niin ei se korvaus ole mitään kun vakuutusyhtiö päätää ,että äiti olis voinut estää kuoleman tai vammautumisen jos olis ponnistanut lujenmpaa niin näin ei olisi käynyt .Tämä on faktaa ja vakuutusyhtiöt huijaavat kaikkia asiakkaita sen minkä kerkiää .Meän vakuutus korvaa ja sittenkö vahinko satuu olet omilla toimillasi saanut vammat aikaan ei sellaisia korvata eikä mitään muutakaan vaan joudut käräjille vakuutuspetoksesta.

        Syntymättömän lapsen vakuutus myönnetään äidin terveyselvityksen mukaan. Se joko myönnetään tai ei. Siinä ei ole reunaehtoja. Kuolemanvara korvaus on yleensä 5000 tai vähemmän ja se on ihan turha, mutta kun sitä ei yleensä saa pois. Kuvaamasi tilanne on täysin mahdoton, sellaista korvauspäätöstä ei voi tulla.
        Syntymättömän lapsen vakuutus on ainoa varma keino saada lapsivakuutus jossa ei ole reunaehtoja.


      • lapinmies1961
        tapaleijoona kirjoitti:

        Syntymättömän lapsen vakuutus myönnetään äidin terveyselvityksen mukaan. Se joko myönnetään tai ei. Siinä ei ole reunaehtoja. Kuolemanvara korvaus on yleensä 5000 tai vähemmän ja se on ihan turha, mutta kun sitä ei yleensä saa pois. Kuvaamasi tilanne on täysin mahdoton, sellaista korvauspäätöstä ei voi tulla.
        Syntymättömän lapsen vakuutus on ainoa varma keino saada lapsivakuutus jossa ei ole reunaehtoja.

        Yritäkkö sie pöljä uskotella ,että jos sulla on vakuutus niin se korvaa sitä ja tätä ?Olen ollut henkilökohtaisesti yhtydessä varmaan suurempaan nilkiin mikä sie luulet olevasi ja silloin mulle tehtiin selväksi ,että sellaista vakuutusta ei olekaan joka korvaa yhtään mitään aina haetaan porsaanreikä ja syy siihen ,että ei tarvi korvata.Tuommoinen aivopesu saataa mennä äitiin ja isään jotka ovat altiita aivopesuun .Toivon ,että keskustelun aloittaja olisi niin vahva ja ei menis tuohon petosten maailmaan sillä senki rahan voisi käytää tulevan pienokaisen hyvinvointiin.Toivon kaikkea hyvää sulle ei synnytys ole niitä kauheampia asioita meillä on hyvät lääkäripalvelut.Mulla ittellä on viisi lasta ja olen tyytyväinen eläämääni enkä ole johdateltavissa.


      • vakkuutus
        lapinmies1961 kirjoitti:

        Yritäkkö sie pöljä uskotella ,että jos sulla on vakuutus niin se korvaa sitä ja tätä ?Olen ollut henkilökohtaisesti yhtydessä varmaan suurempaan nilkiin mikä sie luulet olevasi ja silloin mulle tehtiin selväksi ,että sellaista vakuutusta ei olekaan joka korvaa yhtään mitään aina haetaan porsaanreikä ja syy siihen ,että ei tarvi korvata.Tuommoinen aivopesu saataa mennä äitiin ja isään jotka ovat altiita aivopesuun .Toivon ,että keskustelun aloittaja olisi niin vahva ja ei menis tuohon petosten maailmaan sillä senki rahan voisi käytää tulevan pienokaisen hyvinvointiin.Toivon kaikkea hyvää sulle ei synnytys ole niitä kauheampia asioita meillä on hyvät lääkäripalvelut.Mulla ittellä on viisi lasta ja olen tyytyväinen eläämääni enkä ole johdateltavissa.

        Lapinmies se vain oikiassa on. Mithään ei korvata, miekin melkein kuolin kuin tappilihaa kärysin ja söin. meni perkele väärään kurkhun. kylä vitutti.


      • lapinmies1961
        tapaleijoona kirjoitti:

        Syntymättömän lapsen vakuutus myönnetään äidin terveyselvityksen mukaan. Se joko myönnetään tai ei. Siinä ei ole reunaehtoja. Kuolemanvara korvaus on yleensä 5000 tai vähemmän ja se on ihan turha, mutta kun sitä ei yleensä saa pois. Kuvaamasi tilanne on täysin mahdoton, sellaista korvauspäätöstä ei voi tulla.
        Syntymättömän lapsen vakuutus on ainoa varma keino saada lapsivakuutus jossa ei ole reunaehtoja.

        Ei ole .Mielenkiintoista olisikohan kukaan yhtiö ottanut tuommoisen riskin ,ei reunaehtoja sehän sotii kaikkia vakuutusehtoja vastaan en usko mitä kirjoitit.Todella törkeää väitää ,että ei ole reunaehtoja kaikissa vakuutuksissa on reunaehtoja vaikka en ole kyseisen vakuutuksen asiantuntia en usko mitä väität.


    • tuolta...

      pohjantähti yhtiöstä, kuulosti aika hyvältä, eli otin sieltä

      • yksi äiti

        on Pohjantähti. Jos lapsella todetaan maitoallergia ja joudut ostamaan apteekin kalliita jauheita joista tehdään maitoa tai lapsella todetaan atooppinen iho.Kannattaa vertailla tuoteselosteista kohtaa jossa kerrotaan mitä korvaa.


      • lapinmies1961
        yksi äiti kirjoitti:

        on Pohjantähti. Jos lapsella todetaan maitoallergia ja joudut ostamaan apteekin kalliita jauheita joista tehdään maitoa tai lapsella todetaan atooppinen iho.Kannattaa vertailla tuoteselosteista kohtaa jossa kerrotaan mitä korvaa.

        Vai pohjantähti korvaa.Oletko nuin vedätettävissä ?Hain aikanaan vakuutuksia kyseisestä yhtiöstä matkavakuutusta ei myönnetty kun olin ollut autokolarissa mitä se kertoo yhtiöstä ?Sehän kertoo sitä ,että siellä suuri huijari joukko laskee voiton maximoinnin eikä ota mitään riskiä kun saataa venäjällä polttoaineenhakureissulla sairastua ja tulla korvauksia.Ei kelvanut minun raha sanoin välittömästi kaikki vakuutukset irti kyllä niille ottaja löytyi en ikinä enää pohjantähden asiakas.


      • yksi äiti
        lapinmies1961 kirjoitti:

        Vai pohjantähti korvaa.Oletko nuin vedätettävissä ?Hain aikanaan vakuutuksia kyseisestä yhtiöstä matkavakuutusta ei myönnetty kun olin ollut autokolarissa mitä se kertoo yhtiöstä ?Sehän kertoo sitä ,että siellä suuri huijari joukko laskee voiton maximoinnin eikä ota mitään riskiä kun saataa venäjällä polttoaineenhakureissulla sairastua ja tulla korvauksia.Ei kelvanut minun raha sanoin välittömästi kaikki vakuutukset irti kyllä niille ottaja löytyi en ikinä enää pohjantähden asiakas.

        .. eikä matka- tai muista vakuutuksista. Äläkä yleistä jos et itse ole saanut vakuutusta ko yhtiöstä. Ei se sitä tarkoita etteikö sieltä silti korvattaisi. Sulla on ilmeisesti jäänyt kolarista jokin vamma/sairaus, siksi et saanut matkavakuutusta. Suututtaa tommoiset yleistäjät.....


      • Pohjantähti ja syntymättömä...
        yksi äiti kirjoitti:

        on Pohjantähti. Jos lapsella todetaan maitoallergia ja joudut ostamaan apteekin kalliita jauheita joista tehdään maitoa tai lapsella todetaan atooppinen iho.Kannattaa vertailla tuoteselosteista kohtaa jossa kerrotaan mitä korvaa.

        Samaan päädyttiin aikanaan (reilut 5v sitten) ja silloin aiheeseen todella perehdyttiin. Sen vähän mitä on jotain korvauksia joutunut hakemaan / vakuutushintoja vertailemaan niin eipä ole moittimista. Voin suositella.


    • turhaako?

      Varaus ei korvaa mitään, jos lapsi kuolee muuten kuin tapaturmassa. Toki vauvan kuolema harvinaista, mutta yllätti tapaturma ehto tai tyhmyyttä oli, mitäs en perehtynyt. No en kyllä lähtenyt varausta ottamaan mielellä, että vauva kuolee. Raha ei auta tuskaan mitään, mutta hautamineen kallista ja hautakiveen ei edelleenkään rahaa. Lapsen olisi pitänyt pudota tai jotain muuta tapaturmaa, jotta olisi korvattu. Varauksen otin ajatellen lapsen isän sairauksien perityvyyttä kuten astma ja monet allergiat...kai sitä voi silti suositella, mutta olin pettynyt ja olen edelleen.

    • Anonyymi

      .....

    • Anonyymi

      Boonusten kaa ei juuri olisi ongelmia
      Matt:6:24

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2754
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1975
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1325
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe