naiseni huutaa

korvatulpat

Ongelmani on se, että nuori (23-v)tyttöystäväni huutaa naidessa kuin hinaaja. Homma alkaa uikutuksella ja lisii loppua kohden huudoksi. Minusta tuntuu, että naapurit alkavat katsella pikkasen hitaasti.Itse olen 45-vuotias mies enkä kaipaisi moista julkisuutta. Tyttö sanoo, ettei voi asialle mitään, on kuulemma niin hyvälle. Mitä ihmettä tälle asialle voisi tehdä? Onko muilla ollut moista ongelmaa? Tää on oikeesti ongelma, älkää naurako!

25

7521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anita

      Ensiksi ikkunat tiukasti kiinni =) Mutta jos huuto kuuluu seinien läpi...ikkunoista ei taida olla paljon apua. Voit kysyä, huutaako hän samalla tavalla itseään tyydyttäessä? Nainen tuntee itsensä ja sitä kautta voi harjoitella nautintoa ilman tarvittavaa huutoa. Tai jos sinun kanssa, niin aloita hitaasti. Jos naisesi huuta jo heti alussa kun alkuvaihe on menossa,niin en sit tiedä onko teeskentelyn makua? Tai sitten ei. Kyselemällä selviää. -20-

      • woman20

        Kävisiköhän naisellesi että laittaisit vaitta tyynyn aina kovimman huudon ajaksi? =)


    • pinja

      sitä puremaan tyynyn kulmaa tai huutamaan tyynyyn :) Se hiljentää jonkin verran... Tai sit suutele sitä suulle! Mut anna sen hengittää välillä... :)

    • korvatulpat

      Kiitos hyvistä vinkeistä. On koetettu vaimentaa tyynyllä tms., mutta kun pitää sitä happea tosiaankin saada. Ja asiasta on puhuttu moneen kertaan. Ei hän sille mitään voi, on kuin toisissa maailmoissa ja siinä unohtuvat sopimukset. Ja menee fiilis pilalle jos alan muistutella kesken aktin. Ja kun se ulina alkaa
      pian sen jälkeen kun alamme naida. "Runkatessa" hän ei huuda, ei kuulemma ole samanlainen fiilis.
      Rakastan naistani, eikä huuto minua haittaa, mutta se ympäristöhaitta... Onko ketään joka olisi ko. ongelmaan ratkaisun löytänyt? A P U V A

      • Heh

        Älä välitä ulinasta, vaan kävele pihamaalla rinta rottingilla ja kattele naapurin akkojen ilmeitä hymyssäsuin.Nii miekii.
        Miun muija se kanssa ulvoo kuin palosireeni ja hyvä niin.
        Olen välillä sanonut et, elä helvetissä ulise, mutta kun sille ei kuulema mahda mitään, joten ulvokoo.Tosin me ollaa samaa ikäluokkaa ja jo vähän vanhempii.
        Kirjota sitte kun ulina loppuu, sillo on jotakii pielessä, mut anna siihen asti joikuu ja naapureihe kadehtii.
        Ole onnellinen mies ja hyvää loppukesää ja jatkoja siulle ja eukolles.
        Huuvatettaa myö muijii sängys ;))


    • nainenX

      apu taas kerran seuraava: JEESUSTEIPPI...

    • ilppu

      Ainoa ratkaisu taitaa olla muutto maalle tai kunnon omakotitaloon. Jos rahaa löytyy niin omakotitaloon saa kyllä johonkin huoneeseen sellaisen äänieristyksen, ettei huuto kuulu. Varmaan kerrostaloonkin löytyy jokin ratkaisu, enpä tiedä.

      Haittaako ne naapurien mielipiteet jotain? Jos naapurit eivät valita niin anna huutaa.

      • m36

        vaan naapurien postiluukuista sissään! :)


      • Rag

        Vaikkei naapurit valittaisikaan, niin luultavasti haluavat nukkua kuitenkin, ilman että kiimainen ulina seinän takaa valvottaa. :) Jotkut ovat sen verran häveliäitä, etteivät ehkä kehtaa asiasta tulla huomauttamaan.

        Minä kehtasin.

        Nimim. Naapurin osassa ollut


    • Rag

      Niin, ymmärrän ongelmasi, mutta en sitä, ettei naisesi kykene nauttimaan äänettömämmin... jos suun pitää kiinni, niin saahan siinäkin ynistä vaikka kuinka, mutta ei takuulla kaiu niin hyvin seinän toiselle puolelle. :)

      Jokainen normaali ihminen kykenee tuohon, takuulla hänkin. Jos ei, niin kannattaa harkita ammattiauttajien pakeilla käymistä.

      • korvatulpat

        Nyt sit kävi naapuri valittamassa siitä huudosta, oli soittanut isännöitsijällekkin. Oli aika kovaa tekstiä, ymmärrän hyvin. Nyt on sit toistaseks temput tehty, mitä jatkossa, sitä en tiedä. Taidan käydä hakemassa armeijan varikolta kaasunaamarin.... Kiitos kommenteista.


      • m24

        Mäkin suosittelisin kyllä jonkinlaista psykiatrin konsultaatiota, jos ei jumalauata pysty oleen huutamatta kurkku suorana. Normaalin voihkinan, ininän ja huohotuksen ymmärrän, mutta tuo vaikuttaa kyllä pahemman luokan teeskentelyltä/ylinäyttelemiseltä. Kyllä nyt jumalauta normaali ihmisellä jonkilainen kontrolli itseensä täytyy säilyä seksinkin aikana, vaikka tekisi kuinka gutaa.


      • Sirpa
        korvatulpat kirjoitti:

        Nyt sit kävi naapuri valittamassa siitä huudosta, oli soittanut isännöitsijällekkin. Oli aika kovaa tekstiä, ymmärrän hyvin. Nyt on sit toistaseks temput tehty, mitä jatkossa, sitä en tiedä. Taidan käydä hakemassa armeijan varikolta kaasunaamarin.... Kiitos kommenteista.

        Jotkut naapurit häiriintyy?mutta minä odotan joka päivä innolla naapurin nuorenparin naimista,usein ne on jo aloittanut ennenkuin ehdin töistä kotiin niin minä olen niin kiimassa kun kuulen sen jo rappukäytävään,riisun nopeasti ja otan hieromasauvvani esille ja runkkaan raivoisasti että ehdin loppuhuipennukseen mukaan!aaah kyllä on kivaa ja olenkin ajatellut mennä kysymään josko pääsis mukaan.
        lisää huutoa kiitos;)


    • Mc Tiger

      Ootko kokeillu ihan sanoa asiasta rakastelun aikana? Jos se ei toimi, nii voit kokeilla tätä hieman rajumpaa ehdotusta...sido liina suun eteen, hampaiden väliin...

    • Kokenut

      Ja ei anna pilluakaan. Huutaa hölmöyttään kun on lukenut lehdistä että kiimaiset naiset huutaa.

      Mulla oli kanssa tuollainen palosireeni ja nyt on vaiennut lopullisesti vaikka henki vielä pihiseekin! Olis pitänyt silloin nauhoittaa!

    • Minäkin

      Huudan aina sängyssä, koska haluan jotenkin eläytyä toimintaan. Ei viitsisi ihan lahnanakaan maata. Mies on tyytyväinen kun luulee, että saan järisyttäviä orgasmeja. No en saa, mutta ei sitä kehtaa enää näin monen vuoden jälkeen kertoa. Ehkä teillä on sama juttu?

    • mies

      Yksi naisistani oli samanlainen, paitsi että vielä rupesi joka kerran jälkeen itkemään. Siinä sitä miettimistä naapureille....
      Meitä on erilaisia, hyväksy asia ja nauti mirrin vinguttamisesta.

    • Eukko

      Kyllä sua nyt vedetään narusta. Vaikka seksi kuinka hyvää olisi, niin kyllä jokainen osaa ääntään vaimentaa, vaikka huutamalla suu kiinni mikä ei kuulu läheskään yhtä hyvin (teippi auttaa, vaikka vaikuttaakin hassulta).

      Vaikuttaa että naisesi teeskelntelee ja huutaa sinun mieliksesi. Tai sitten tämä on uusi tapa pihdata, saada mies pelkäämään naapureiden valituksia, -ja siis seksiä.

    • Anonyymi

      Mun mies haluu takaapäin ja kun laukee ni Se hirnuu kuin hevonen huutaa Ihaa ihaa sanoo itseään että nyt orisi tulee.
      Kivaa kuulla

      • Anonyymi

        Sillälailla nyt spede kuvittelee olevansa hevonen buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillälailla nyt spede kuvittelee olevansa hevonen buaahaa

        Sillälailla että olet nyt jo oikein hevonen. Otahan spede lääkkeesi.


    • Anonyymi

      Ihhah ihhahaa ihah ihhahaa hepo hirnahtaa öisin meillä..

    • Anonyymi

      Ratkaiset asian niin että panette vain tyttöystävän kotona. Hän saa itse ne naapureiden katseet ja valitukset. Itsellä näin mutta toisinpäin, olen äänekäs nainen ja asun omakotitalossa jossa saan huutaa mielin määrin. Miesystävän luona rivitalossa rakastellaan harvemmin, kun siellä on seinät paperia.

      • Anonyymi

        Sama ongelma oli meillä myös, asumme rivarissa sekä vaunu alueella kun liikumme vaunun kanssa. Alan liikeestä hankittiin vaimon suuhun vaimennin, pallo joka laitetaan suuhun nauhoilla kiinni pään taakse. Huutamaan pysty mutta siedettävä ynninä kuuluu. Saan rauhasssa naida rajustikkin orgasmin aikanakin joka aikaisemmin onnistunut juuri huudon takia. Pari 40


    • Anonyymi

      Jotkut muijat huutaa niin helvetisti seksin aikana, seksi ei oikeasti voi olla kuitenkaan NIIN hyvää ja ihanaa, vaikka olisikin mahtavaa.
      Mun seinänaapurina asui aikanaan yksi nuori muija, helvetin hyvännäköinen kurvikas blondi ja täys idiootti, joka tosiaan jakoi tavaraansa.
      Niin hän oli niin helvetin kova huutamaan seksin aikana, ettei tosikaan.
      Muutaman kerran heräsin siihen, kun hän huusi kuin tapettava seksiä harrastaessaan naapurikämpässä, vaikka en yleensä herää herkästi. Parilla kertaa tuolloin naapuritalostakin muutama asukas huusi ikkunasta pitämään häntä turpansa kiinni, että saa porukka nukkua rauhassa.
      Ja toinen naapuritalossa asunut muija oli ihan samanlainen, seukkasi vielä tummaihoisten kanssa, huusi aina ihan helvetisti kun siellä oli 1-2 jamppaa parruttamassa hänen pilluansa.
      Jostain syystä nämä aina laittoivat vielä kesäaikana ainakin ikkunan auki, että varmasti huuto kuului ulos.
      En tiedä mitä tuollaisten päässä liikkuu.. Todennäköisesti ei mitään.
      Ymmärrän ääntleyn muuten, mutta en tosiaan sitä, että täytyy huutaa niin kovaa kuin ääntä vain kurkusta lähtee.

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      476
      3589
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      159
      3383
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2623
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 264
      2019
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      105
      1436
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe