"Suomen oma Antti Tuisku ponnahti Idolsista kansalliseksi tähdeksi ja pysähtyi siinä matkalla miettimään, kuka hän oikeastaan on.
Tuore Apu-lehti tietää kertoa, että matkallaan itseään etsimään Antti tuli lukeneeksi Kabbalaa ja Buddhalaisuutta käsitteleviä tekstejä, joista löytyi monia Antille hyödyllisiä ajatuksia".
Antti tutkii buddhalaisuutta. Myos Ruotsissa mm Thomas Ledin on buddhalainen. Samoin Tina Turner ja Richard Gere ym... Olin kerran Vaasassa kuuntelemassa Thomas ledinia. Ja kesken konsertin hän sai meidät kuuntelemaan hiljaisuutta. Buddhalainen kun on.
Antti Tuisku
Buddhalainen
4
1043
Vastaukset
- naapurin ämmä
Kuulehan poeka. Varo vaa sitä Tueeskun poieekee.
musta ei oo kiva lukee tollasia viestejä..:)
en oo mikää hirvee tuiskufani enää mutta hän on mun idoli monistakin syistä. Hän on yksi mahtavimmista ja esimerkillisimmistä julkkiksista..
Joten eipäs haukuta myöskään hänen isäänsä..:)Antti on saanut hyvät arvot kotoaan. :)
- on myös
buddhalainen (Matrix).
- nietunen
Ei ole Tina Turner buddhalainen, vaan kuuluu
nykyajan lahkoon joka mainostaa itseään
buddhalaiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169242
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266048- 1034908
- 614858
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753500- 583457
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592911- 432701