... muualta edullisemmin. Onko tämän palstan lukijoilla tietoa, että mistä löytyisi hyviä & edullisia sekä luotettavia nettikauppoja joista voisi tilata osia 2000 -luvun Triumphiin. Tuntuu nämä Suomen hinnat lievästi sanotusti kalliilta (esim. AllRight).
Triumphiin varaosia Englannista tai...
5
3178
Vastaukset
- thai
jotain olen tilaillut jacklilley.com eli Jack Lilleyltä. Osoite on ulkomuistista jotain tuonne päin. Haulla löytyy. Tiedä sitten halpuudesta, mutta osat on tullu kohtuunopeasti.
- GBP
Tavara näyttää olevan ainakin joissain tuotteissa about 25% halvempaa kun Suomessa.
Mitä mahtavat olla rahtikulut ja onko joitain tullimaksuja? - Cheng*
GBP kirjoitti:
Tavara näyttää olevan ainakin joissain tuotteissa about 25% halvempaa kun Suomessa.
Mitä mahtavat olla rahtikulut ja onko joitain tullimaksuja?Tullimaksua ole,pakaus ja postikulut tahtoo ainakin isommilla paketeilla olla tyyriimpiä,tosin voihan koittaa tehdä yhteistilausta.Itse olen tilaillut briteistä,uudesta seelannista ja jenkeistä kamaa ja pääsääntöisesti hyvin on toiminut.Tosin EU:n ulkopuolelle tulee tullimaksut jos on arvokkaampaa kamaa mutta toisaalta halpa dollari kompensoi jonkun verran.
- 270O
Vai vielä nopeasti... ? Mikä on kohtuu.. ? Viikossa tavara luvattiin , kuukausi meni. Samanlaista eioota ja ensviikolla meininkiä , kuin suomessa.Seliseliä osataan , ja rahastus ,mutta muu onkin sitten (P. C:stä)
- Legend
Tuonne: http://www.triumph-ant.co.uk/
laitoin e-postilla hintakyselyn ja tilasin.
Toimi OK, tosin käytettyjä osia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923