IAT mediassa

Tumpelo

ISMO ALANKO TEHOLLA NÄKYY MEDIASSA
Tulevien viikkojen aikana Ismon ja Tehon haastatteluita näkyy ja kuuluu niin televisiossa, radiossa kuin lehdissäkin. Seuraavassa muutamia poimintoja tulevasta.

Ismo ja Teho vieraana:
Radio Helsinki ma 25.2. klo 17.00
YLEX ma 25.2. X-ryhmä klo 19.00
YLE TV1 K-Rappu ti 26.2. klo 19.20 (bändi soittaa livenä!)
Radio Suomipop ke 27.2. klo 15.00
Radio Rock ke 27.2. klo 19.00
YLE TV2 Musiikki-TV:n Lista-ohjelma ke 5.3.

Haastatteluita tulee löytymään mm. Helsingin Sanomat, Sue, Rumba, Suomen Kuvalehti, Metro, Seura, Aamulehti, Turun Sanomat, Kaista, Soundi, Pohjalainen, Länsiväylä, Vertigo, Hämeen Sanomat, Meteli.net, Karjalainen, Iltasanomat ja monet, monet muut.

26

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lokaajakuita

      tulee torstaina 28.2. klo 23-00:

      ISMO ALANKO YLEX:N FLÄSHBÄKISSÄ

      Fläshbäkissä kerrataan arkistomateriaalin voimin Ismo Alangon uraa Hassisen koneesta Teholla-kokoonpanoon asti.
      Arkistoista on kaivettu esille muun muassa 19-vuotiaan Alangon haastattelu vuodelta 1981. Tunnin ohjelman aikana puhetta piisaa myös mieleen jääneistä keikoista, shamanismista sekä selkäydinnesteen käyttömahdollisuuksista.

      • viikon verran

      • Tumpelo
        viikon verran kirjoitti:

        Fläshbäkki vielä kuunneltavissa torstain jälkeen:

        Ohjelma on kuunneltavissa Yle Areenassa (http://areena.yle.fi/hae?pid=994492) ensilähetyksen jälkeen viikon ajan.

        Ihanaa kun ilmoittelette!


      • zarathustra'90
        Tumpelo kirjoitti:

        Ihanaa kun ilmoittelette!

        Missasin perkule ton aamu tv:n tältä aamulta, jossa alanko oli. Voisko joku joka katsoi ohjelman, kertoa mitä lähetyksessä tapahtui ja mitä puhuttiin. Esiintyikö ismo?


      • lokaajakuita
        zarathustra'90 kirjoitti:

        Missasin perkule ton aamu tv:n tältä aamulta, jossa alanko oli. Voisko joku joka katsoi ohjelman, kertoa mitä lähetyksessä tapahtui ja mitä puhuttiin. Esiintyikö ismo?

        puhui muutoksen raikkaiden tuulien tarpeesta ja sanoi itse jakavansa oman musiikillisen toimintansa Hassisen Koneen, Sielun Veljien, omalla nimellä toimimisen, Säätiön ja Teholla-kausiin. (Säätiö keksi kuulemma oman soundinsakin, biovallin.)

        K-rapun eilisestä esiintymisestä näytettiin pätkä Kuka puhuu -kappaleesta ja Ismo kommentoi Teholla-komboa mielenkiintoiseksi ja uniikiksi, jossa hänellä on isompi rooli myös itsellään soittajana. Tehon hän sanoi soittavan kaikilla neljällä raajalla vielä laulavan siihen päälle ja hieman vähätteli omaa osuuttaan.

        Hänellä on päässään musiikkia tehdessään unelma soundista ja hän ei itse useinkaan tiedä, miten sinne pääsee, vaan etsii oikeat ihmiset saavuttaakseen visionsa. Duo-kokoonpanon pelkistyneisyys oli tärkeä säilyttää uudelle levylle, vaikka oli houkutus rönsyillä ja ottaa lisää instrumentteja mukaan kehiin.

        Juontaja kysyi Hassisen Koneen tai Sielun Veljien comebackista ja Ismo vastasi, että uudet kujeet kiinnostavat enemmän. (Saapa nähdä mitä syksyllä tapahtuu. Jotenkin itse kuvittelen viimeaikaisten haastattelujen valossa kaksikon matkaavan ulkomaillekin.)


      • zarathustra'90
        lokaajakuita kirjoitti:

        puhui muutoksen raikkaiden tuulien tarpeesta ja sanoi itse jakavansa oman musiikillisen toimintansa Hassisen Koneen, Sielun Veljien, omalla nimellä toimimisen, Säätiön ja Teholla-kausiin. (Säätiö keksi kuulemma oman soundinsakin, biovallin.)

        K-rapun eilisestä esiintymisestä näytettiin pätkä Kuka puhuu -kappaleesta ja Ismo kommentoi Teholla-komboa mielenkiintoiseksi ja uniikiksi, jossa hänellä on isompi rooli myös itsellään soittajana. Tehon hän sanoi soittavan kaikilla neljällä raajalla vielä laulavan siihen päälle ja hieman vähätteli omaa osuuttaan.

        Hänellä on päässään musiikkia tehdessään unelma soundista ja hän ei itse useinkaan tiedä, miten sinne pääsee, vaan etsii oikeat ihmiset saavuttaakseen visionsa. Duo-kokoonpanon pelkistyneisyys oli tärkeä säilyttää uudelle levylle, vaikka oli houkutus rönsyillä ja ottaa lisää instrumentteja mukaan kehiin.

        Juontaja kysyi Hassisen Koneen tai Sielun Veljien comebackista ja Ismo vastasi, että uudet kujeet kiinnostavat enemmän. (Saapa nähdä mitä syksyllä tapahtuu. Jotenkin itse kuvittelen viimeaikaisten haastattelujen valossa kaksikon matkaavan ulkomaillekin.)

        Kiitos raportista, lokaajakuita!


      • Tumpelo
        zarathustra'90 kirjoitti:

        Missasin perkule ton aamu tv:n tältä aamulta, jossa alanko oli. Voisko joku joka katsoi ohjelman, kertoa mitä lähetyksessä tapahtui ja mitä puhuttiin. Esiintyikö ismo?

        Näkyy täältä:

        http://areena.yle.fi/toista?id=1116535

        46:45


      • Tumpelo

      • toimivat
        viikon verran kirjoitti:

        Fläshbäkki vielä kuunneltavissa torstain jälkeen:

        Ohjelma on kuunneltavissa Yle Areenassa (http://areena.yle.fi/hae?pid=994492) ensilähetyksen jälkeen viikon ajan.

        kuten YLElle sopii.
        Aika paskasti siis.


      • Tumpelo

    • Blanco S
    • poimittua
      • sanomia tarinoita

      • radio Voimasta

      • Teho kehotti
        radio Voimasta kirjoitti:

        Lahdesta: radiohaastatteluun pääset tästä linkistä! Mukava oli kuulla kommentteja parivaljakolta ennen Lahden Sibeliustalon keikkaa.

        http://www.ess.fi/?article=187460

        ottamaan (niiden prässihousujen lisäksi) tanssikengät mukaan keikalle! Kun on kidutusta istua vain paikoillaan...


      • suomalaisessa rokissa

      • teksteissä

      • levyarvostelu

      • schitzo kombinaat
        suomalaisessa rokissa kirjoitti:

        http://www.unikpaper.fi/index.php?sivu=2_2008/2_2008_ismo

        ...just tuohon äsken pikaisesti lukemaani haastikseen oikeestaan Alangon koko ura. Hassisen Koneen uran alussa ujohko maalaispoika työstää rokkifiilikset ulos kympillä. Koneen loppuaika; omilla ehdoilla tehtyä moniulotteista vahvaa musiikkia. !!!Sielun Veljet!!! No, kuka muu suomalainen musiikintekijä olisi voinut olla pääpromoottorina yhtyeessä nimeltä Sielun Veljet?
        Ja sitten Alangon soolot; juuri tekijänsä oloisia teoksia. Mitenkään Alankoa kummemmin jumaloimatta, hän vaan on eräs suomirokin pysyvistä ikoneista, ei sille mitään voi.


    • levyarvostelu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe