Kokoomuksen ehdokkaana HOK-Elannon vaaleissa on ehdokkaana numerolla 408. Ari Kähärä.
Hän ilmoittaa ammatikseen kirjailija.
Perussuomalaisten Helsingin piiri lupaa maksaa 1000 euroa jokaisesta Ari Kähärän kirjoittamasta kirjasta.
Todellisuudessa hän on työtön linja-autonkuljettaja.
Edellisissä vaaleissa hän esiintyi media-assistenttina .Me asetimme suuret toiveet häneen ja toivoimme hänen korvaavan menettämämme Tony Halmeen. Petyimme raskaasti,hän sai puolueemme listalta vähiten ääniä,omalta alueltaan,Kähärä asuu kaupungin vuokratalossa Kontulassa, hän sai ainoastaan seitsemän ääntä.
Olemme hieman vahingoniloisia kun suuri ja vahva Kokoomus on saanut listoilleen poliittisen tuuliviirin Käde Kähärän.Hänellä on menossa neljäs puolue jossa hän jonkunlaisissa vaaleissa ehdokkaana.
Mielenkiintoista seurata,että rikkooko hän ennätyksensä seitsemän kannattajaa.
Ari Kähärä
14
560
Vastaukset
- SDP saa varmasti ääneni
Kaikki paskasakki näyttäisi kerääntyvän kokoomukseen
- suuruudenhulluus.
Onko ne kamelinkuskit vieneet Kädeltä työpaikan.
Pitänyt ruveta kirjailijaksi,vielä kun osaisi kirjoittaa kirjan.
Kirjailijaliitto edellyttää vähintäin kaksi julkaistua kirjaa jonka jälkeen voi käyttää kirjailija-nimikettä.
Sitten on tietysti nämä "free" muusikot Kädet. - sillä kirjailija voi olla k...
suuruudenhulluus. kirjoitti:
Onko ne kamelinkuskit vieneet Kädeltä työpaikan.
Pitänyt ruveta kirjailijaksi,vielä kun osaisi kirjoittaa kirjan.
Kirjailijaliitto edellyttää vähintäin kaksi julkaistua kirjaa jonka jälkeen voi käyttää kirjailija-nimikettä.
Sitten on tietysti nämä "free" muusikot Kädet.koska kirjat ei synny ilman kirjoittajia. kirjalija liitto vaatii kahta julkaisua ottaakseen kirjalija liiton jäseneksai, mutta ei siihen vasuri klubiin kaikki halua edes kuulua. Minäkään en kuulu moiseen liittoon ja minulla on sentää 4 julkaisua olemassa.
T: G. F - en osaa yhdistää.
sillä kirjailija voi olla k... kirjoitti:
koska kirjat ei synny ilman kirjoittajia. kirjalija liitto vaatii kahta julkaisua ottaakseen kirjalija liiton jäseneksai, mutta ei siihen vasuri klubiin kaikki halua edes kuulua. Minäkään en kuulu moiseen liittoon ja minulla on sentää 4 julkaisua olemassa.
T: G. FMinä olen kiinnostunut kotimaisesta kirjallisuudesta.Onko kirjojasi saatavana kirjakaupasta ja millä nimikkeillä,
- Partajugi
en osaa yhdistää. kirjoitti:
Minä olen kiinnostunut kotimaisesta kirjallisuudesta.Onko kirjojasi saatavana kirjakaupasta ja millä nimikkeillä,
Se on nyt vaaliaikaa ja Käde on hiljaa kun kusi sukassa.
On oppinut oltuaan työttömänä jonkin aikaa ja huomasi ettei apu tullut kokoomuskavereiltakaan.
Nyt häpeää jo omaa varjoaan. - Anonyymi
Partajugi kirjoitti:
Se on nyt vaaliaikaa ja Käde on hiljaa kun kusi sukassa.
On oppinut oltuaan työttömänä jonkin aikaa ja huomasi ettei apu tullut kokoomuskavereiltakaan.
Nyt häpeää jo omaa varjoaan.Nyt sillä on ikävät oltavat kun miesystävänsä, puoluetoveri Juhana vaihtoi petikaverinsa nuorempaan ja vetreämpään avustajaansa.
- Anonyymi
Ei ole vieläkään mennyt sovintokaljoille vanhojen työtoveriensa kanssa vaikka ovat vuosikausia pyytäneet.
Käde itse vielä sen riidan aloitti aikoinaan, kunnes puhalsi itsensä ulos duunista. - Anonyymi
On voinut miesystävänsä Juhana kielllellä menemästä kun nyt pormestarina...
- Anonyymi
Kuulemma joku väitti että se mokoma olis eläkkeelle jäänyt vaikka haukkui aiemmin kaikki eläkeläiset reppanoiksi ja vaikka miksi.
Miksei nyt ota ja mene, kun aikaa on, niille sovintokaljoille sinne
Kontulan Helmigrilliin !!! - Anonyymi
Tarjoan Kähärä sulle Kontulassa rav Pikkulinnussa perjantaina ne sovintokaljat nyt kun sä oot eläkkeellä ja aikaa. Sehän sijaitsee lähellä sitä sun sossulta saamaasi vuokrakämpääkin, että ei pitkä matkakaan.
Parta-Jugi - Anonyymi
Huomenna olis perjantai, ettätervetuloa tuttuun aikaan käkkyrä !!!
Parta-Jugi - Anonyymi
Eipä näkynyt taaskaan. Kertoka joku onko se jo niin tossun alla miehensä Juhanan kanssa ettei pääse sieltä vuokrakasarmin keittiöstä minnekään poistumaan ilman lupaa.
Parta-Jugi - Anonyymi
Luuseri mikä luuseri.
Niin ja tuommoista räkänokkaa kokoomus puolueessaan pitää ? - Anonyymi00020
Tervetuloa viimein sopimaan face to face kun kerran vuosia sitten jo uhannut vaikka millä seuraamuksilla, Hima-Baariin, Kontulan ostarille perjantaisin ollaan tavattavissa klo 18 jälk.
Parta-Jugi
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828