Optipar

Masentunut

Moi!
Sain juuri uutta lääkettä masennukseeni ja vähän
huolestuttaa ne haittavaikutukset(joita oli aika paljon)mitä
käyttöohjeessa luki.Onko kellään kokemuksia
tästä lääkkeestä ja mitä haittavaikutuksia sinä
sait tästä lääkkeestä??!!
Kiitos teille jotka vastaatte tähän viestiin?!

3

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seroxat

      Itselleni määrättiin tuota lääkettä Seroxat - merkkisenä v. -95 tosi pahaan masennukseen. Monia muita antidepressiivoja oltiin kokeiltu; ne eivät auttaneet, tai sitten tuli vanhemmista masennuslääkkeistä ihan zombie-olo...

      Tän Optiparin avulla pääsin masennuksestani eroon. Lääke auttoi minua myös silloin vaivanneeseen paniikkihäiriöön. Käytin ko lääkettä viisi vuotta. Mitään muita sivuvaikutuksia en huomannut kuin lievä painonputoaminen unihäiriöt alussa. Kaiken kokemani depression suuruuteen nähden nämä sivuvaikutukset olivat lieviä ja poistuivat ajan mittaan. Sain yötä varten alkuun toista antidepressiivaa, joten sain nukutuksi.
      Lisänä oli tietysti 2 vuoden terapia, jonka vaikutus varmasti oli myös melkoinen.

      Itselläni on siis ko lääkkeestä pelkkiä hyviä kokemuksia. Joten tsemppiä sulle ja toivon todella, että saisit avun...

    • medikalisti

      Aloitin Optiparin käytön juhannusviikolla ja nopeasti annos nostettiin 20 mg:aan vuorokaudessa. Ensimmäisinä viikkoina sivuvaikutuksia ei ollut muita kuin haukottelu joka saattaa johtua myös antabuksen käytöstä ja yksi intiimi vaikutus joka mainitaan käyttöohjeessa yleisten sivuvaikutuksien joukossa. Muita sivuvaikutuksia minulla ei ole ollut.

    • Anonyymi

      Vieroittautuminen Optipar 40 mg -lääkkeestä pitkäaikaisen käytön jälkeen voi olla hengenvaarallista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe