milloin mies...

kysyjä**

Milloin mies turhaudut niin paljon vaimosi pihtaamiseen ja alituiseen vonkaamiseen,että lähdet hakemaan seksiä kodin ulkopuolelta? Ja millanen on kynnys lähteä pettämään? Pystytkö tekemään sen ja aloittamaan toisen kanssa seksisuhteen jos edelleen kuitenkin rakastat vaimoasi?! Eli kuinka kauan katsot pihtaamista??

7

2689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

Itse kestin sitä pihtaamista noin vajaa 2 vuotta... Minkäs teet kun seksiä oli max kerran kuussa, välillä ei sitäkään.
      Samoin ei saa koskea rintoihin kun ainoastaan seksin yhteydessä...

• -M43-

Mulla kesti 1,5 v jonka jälkeen lähdin kokonaan. Ex saa nyt pihdata aivan vapaasti niin paljon haluaa.

• vittumaista

kun vaimo pihtaa.
      Itse 25 ja 5 vuotta oltu yhdessä ja asuttu vähän alle viisi. Lapsikin on ja arki on kuitenkin erittäin mukavaa, en vaihtaisi vaimoani mihinkään mutta tuo seksi on sitten asia erikseen ;)

1-2 vuotta siinä meni, noh, seksi tulee muualta ja 1-3krt kuukaudessa kotona. Kun seksielämä luistaa niin luistaa suhdekin.

Kuitenkin, rakkaus ja suhde eri asia kuin seksi.
      Siis rakkauteen ja suhteeseen kuuluu seksi MUTTA seksiin ei kuulu välttämättä rakkaus ja suhde.

• niina_777

Ootteko ikinä aatelleet, et mieskin voi pihdata?! Itse siihen kyllästynyt...

• sporttityttönen

tuo viimeinen lauseesi. Mutta salaisista seksisuhteistakin joskus syntyy pitkäkin suhde, ja siihen helposti tunteita, vaikkei rakkautta olisikaan. Ajan kuluessa rakkaudentunteetkin saattavan tulla salasuhteeseen, uskonpa, että moni avioliitto päättyy näin.

• pihtaamiseen

Siis täydelliseen kolme vuotta ja nyt puoliso haluaa eron.

• Jinxie69

Mielestäni mies lähtee hakemaan toista naista kun kunnioitus omaa naista kohtaa katoaa. Ei petä jos toista kunnoittaa ja /tai rakastaa. Jos pettää niin se on sitten jotain ihan muuta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4036
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1117
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      851
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      101
      829
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe