onko totta kai?

hampaaton

olen nyt lukenut näitä viestejä, ja jotenkin tuntuu että horo. merkillä kuitenkin on väliä.. tai siis tunnistan itseni monesta leijonille kohdistetuista viesteistä.. myös huonoista.. eikö kuitenkin kasvatus/ympäristö määrää mitä ihmisestä tulee???

16

2025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suffeli*

      kasvatus ja ympäristötekijät aika pitkälle määrää mihin suuntaan ihminen kulkee elämässään. Mut siihen kuuluu isona osana vielä persoonallisuus, synnynnäiset luonteenpiirteet.
      Ehkä geeniperimä on siinäkin olennaista kuten ulkonäössäkin, mut kummallista vaan, että niin monen kohdalla horoskoopit tuntuu pitävän paikkaansa ja monesta voi arvata merkin tuntematta sen paremmin. Vaikuttaahan kuukin valtameriin.. mut tiedä siitä sitten. Mun kohdalla kun merkin luonteenpiirteet pitävät paikkaansa vain hyvin pieniltä osin.

    • olen kasvanut vaatimatomasti, tosin aina tiennyt olevani erikoinen.. hyvässä ja pahassa.. välillä maan alla välillä taivaissa.. ja kasvatus hyvin tavallinen.. kai? en aina saanut mitä halusin..

    • Lionman35

      hurjaa, tai kurjaa kuin onkin, niin kyllä noilla merkki asioilla jotain ponnetta tuntuu olevan. Tottakai eletty elämä etc. suurimman luonteen muokkauksen tekee, mutta jokin vaikutus tuntuu näillä merkeillä silti olevan. Sen nyt vain huomaa ihmisistä, melko useinkin, mitä merkkiä he ovat. Itse en koskaan ollut pahemmin näille merkki asioille ollut korvaani lotkauttanut mutta sitten alkoi ympäriltä tulla kommenttia leijonapiirteistä, no, pitihän asiaa uteliaana tutkia ja kyllä täällä on melkolailla saanut vahvistustakin ettö näin on, sekä hyvässä että pahassa. Hupina silti itse ainakin asiaan suhtaudun, nämähän nyt kuitenkin ovat vain horoskooppimerkkejä! Mutta joka tapauksessa, It`s so good to be Lion!

      • Suffeli*

        Tumman vihreät silmät... jotka pysähtyessään oikeasti Katsomaan, katsovat suoraan ajatuksiin?
        Katse, joista näkyy viisaus ja valppaus... päivätorkkujaan ottavan leijonan rauhallisuus.
        Kunnes niissä välähtää.
        Väreilevä ilkikurisuus palaa ja hetki on vain välähdys elettyä elämää.

        - Ne pirulaiset tuntuu aina tietävän minusta jotain, mitä en itsekkään tiedä !


      • Lionman35
        Suffeli* kirjoitti:

        Tumman vihreät silmät... jotka pysähtyessään oikeasti Katsomaan, katsovat suoraan ajatuksiin?
        Katse, joista näkyy viisaus ja valppaus... päivätorkkujaan ottavan leijonan rauhallisuus.
        Kunnes niissä välähtää.
        Väreilevä ilkikurisuus palaa ja hetki on vain välähdys elettyä elämää.

        - Ne pirulaiset tuntuu aina tietävän minusta jotain, mitä en itsekkään tiedä !

        lopettaa? Meni turkin puhdistus...köh.. pieleen kun tuollaista lukee...millä nämä karvat saa kurkusta...köh köh...non niin...SUFFELI!


      • Suffeli*
        Lionman35 kirjoitti:

        lopettaa? Meni turkin puhdistus...köh.. pieleen kun tuollaista lukee...millä nämä karvat saa kurkusta...köh köh...non niin...SUFFELI!

        mitä? Voisin helpostikkin, jos nätisti pyydetään :)
        Joo, ymmärrän, eihän se kauhean ylevää ole puskissa köhiä karvapalloja... ja sillon on varmaan tosi vaikea näyttää hyvältä....
        Mitä jos kävisit pesulla jossain lammikossa tai joessa? Vedessä? Ongelma poistuis ja voisit keskittyä teroittelemaan kynsiäs.... :)


      • Lionman35
        Suffeli* kirjoitti:

        mitä? Voisin helpostikkin, jos nätisti pyydetään :)
        Joo, ymmärrän, eihän se kauhean ylevää ole puskissa köhiä karvapalloja... ja sillon on varmaan tosi vaikea näyttää hyvältä....
        Mitä jos kävisit pesulla jossain lammikossa tai joessa? Vedessä? Ongelma poistuis ja voisit keskittyä teroittelemaan kynsiäs.... :)

        mihinkään lammikkoon..poreamme..skumppaa..pari seuralaista..hmmm..laitetaan sittenkin kolme..ja aivan helkkaristi vaahtoa! Joo ja manikyyri hoitamaan tuo kynsi asia! Päälle pitkääääääää hierontaaaa.........ja turkin trimmaus!


      • leo*
        Lionman35 kirjoitti:

        mihinkään lammikkoon..poreamme..skumppaa..pari seuralaista..hmmm..laitetaan sittenkin kolme..ja aivan helkkaristi vaahtoa! Joo ja manikyyri hoitamaan tuo kynsi asia! Päälle pitkääääääää hierontaaaa.........ja turkin trimmaus!

        on jo valmista kauraa sinulle ;=) vaihtakaa jo osoitteita nii vältymme tuolta kosiskelu rituaalilta.


      • Suffeli*
        Lionman35 kirjoitti:

        mihinkään lammikkoon..poreamme..skumppaa..pari seuralaista..hmmm..laitetaan sittenkin kolme..ja aivan helkkaristi vaahtoa! Joo ja manikyyri hoitamaan tuo kynsi asia! Päälle pitkääääääää hierontaaaa.........ja turkin trimmaus!

        varoa siellä vedessä lilluessa sitä kutistumis- ja ryppyisyysefektiä... mut siks sä kai haluatkin paljon vaahtoa... salaisuus pinnan alla! :D
        ...ihanaa että ihmiset tavoittelee suuria, eihän muuten ikinä saiskaa mitää. Pitääkin olla mielikuvitusta ja fantasioita.
        Mä vaan olen luullut, että kissaeläimet ei yleensä vedestä perusta... paitsi pienet suloiset näyttelykisut? ;)

        Mä odotinkin koska joku kommentoi asiaa, kuten tää leomies tässä mua ennen :) vai että valmista kauraa, mut leijonahan on lihansyöjä onneks...


      • Leijonauros
        leo* kirjoitti:

        on jo valmista kauraa sinulle ;=) vaihtakaa jo osoitteita nii vältymme tuolta kosiskelu rituaalilta.

        Ei mitenkään kiinnosta lukea tyhjänpäiväisiä lirkuttelutekstejä.
        Kirjoitelkaa toistenne sähköpostiin, niin me muut säästymme näkemästä Suffelin itsensä tyrkyttämistä. Säälittävää!


      • Lionman35
        Leijonauros kirjoitti:

        Ei mitenkään kiinnosta lukea tyhjänpäiväisiä lirkuttelutekstejä.
        Kirjoitelkaa toistenne sähköpostiin, niin me muut säästymme näkemästä Suffelin itsensä tyrkyttämistä. Säälittävää!

        ne pojat puhuu, näinkin tietopitoisella palstalla kuin horoskoopit on turha käydä tällaisia turhanpäiväisiä löpinöitä. Pahoittelut häiriöstä.


      • Lionman35
        Suffeli* kirjoitti:

        varoa siellä vedessä lilluessa sitä kutistumis- ja ryppyisyysefektiä... mut siks sä kai haluatkin paljon vaahtoa... salaisuus pinnan alla! :D
        ...ihanaa että ihmiset tavoittelee suuria, eihän muuten ikinä saiskaa mitää. Pitääkin olla mielikuvitusta ja fantasioita.
        Mä vaan olen luullut, että kissaeläimet ei yleensä vedestä perusta... paitsi pienet suloiset näyttelykisut? ;)

        Mä odotinkin koska joku kommentoi asiaa, kuten tää leomies tässä mua ennen :) vai että valmista kauraa, mut leijonahan on lihansyöjä onneks...

        kyllä nuo kaurat taidetaan syöttää hevosille. Itse olen tosiaankin lihansyöjä, mutta suklaa maistuu myös erittäin hyvin...jälkiruokana varsinkin.

        Ps. Tämä lähtee lapasesta, taas!


      • Suffeli*
        Lionman35 kirjoitti:

        kyllä nuo kaurat taidetaan syöttää hevosille. Itse olen tosiaankin lihansyöjä, mutta suklaa maistuu myös erittäin hyvin...jälkiruokana varsinkin.

        Ps. Tämä lähtee lapasesta, taas!

        Paras nautitaan viimeisenä!! Sehän on itsestään selvää... :)

        (...psst... näin meidän kesken... jos mulle annettiin ykköspalkinto lirkuttelussa, kyllä sä tuolla ainakin kunniamaininnan saat ;D )


      • Lionman35
        Suffeli* kirjoitti:

        Paras nautitaan viimeisenä!! Sehän on itsestään selvää... :)

        (...psst... näin meidän kesken... jos mulle annettiin ykköspalkinto lirkuttelussa, kyllä sä tuolla ainakin kunniamaininnan saat ;D )

        en saa kuin pelkän kunniamaininnan? Siis aivan meidän kesken....


      • Suffeli*
        Lionman35 kirjoitti:

        en saa kuin pelkän kunniamaininnan? Siis aivan meidän kesken....

        palkintohan tulee aina suorituksen mukaan..


      • Lionman35
        Suffeli* kirjoitti:

        palkintohan tulee aina suorituksen mukaan..

        suoritus itsessään ole palkinto? Hrrrrr.....


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe